Yüzbaşı Aslı ekibinin yanına gidip toplantı odasına geçerler. Asker Celali de çağırarak konuşmaya başlar.
Yüzbaşı Aslı : Sizi buraya çağırmamın sebebi biliyosunuz aramızdan bozkurt artık Alex'in yanında, ve dahada önemlisi bozkurtun herşeyi bilmesi.
Üsteğmen Şahin : Nasıl yani ?
Yüzbaşı Aslı : Yani Karargâhımızda olup bitenleri, ve yerimizi biliyor, ve dahada önemlisi her askerin sır olarak sakladığı Alexin çok istediği bilgileri biliyor. Alex'e anlatmış olma ihtimali yüksek ki zaten telefonda da konuşurken belliydi.
Teğmen Serdar Ege : O Şerefsizi kendi ellerimle öldürecem.
Yüzbaşı Aslı : Sakin ol Serdar! Şimdi ilk işimiz eşyalarımızi toparlayıp burdan taşınmalıyız.
Asker Celal : Ama Komutanım taşınmamız çok zaman alır en az 1 haftamızı alabilir.
Yüzbaşı Aslı : Biliyorum. O yüzden her an tedbirli olmamız lazım. Alex'in buraya baskın yapması çok yüksek, o yüzden herkes gözünü dört açsın anlaşıldımı ?
Herkes "Emredersiniz Komutanım "
Teğmen Serdar Ege : Komutanım biz Şahinle bugün nöbet tutalım isterseniz.
Yüzbaşı Aslı : Siz bugün çok yoruldunuz. Size fazla yüklenmek istemiyorum. Bugünlük ben tutucam yarına hazırlıklı olmamız lazım.
Üsteğmen Şahin : Komutanım biz yorgun değiliz, izin verin bizde tutalım sizinle birlikte
Yüzbaşı Aslı : Israr istemiyorum. Hadi siz gidin dinlenin.
Şahin ve Serdar Ege selam durduktan sonra toplantıdan çıktılar.
Asker Celal : Komutanım doktor ne olacak ? Haber verip geri gönderelim mi?
Yüzbaşı Aslı : Yok olmaz hem yeni geldi. Ben şimdi onada haber verip nöbete geçecem. Sende git dinlenmeye ihtiyacın var.
Asker Celal : Emredersiniz Komutanım, izninizle ben çıkıyorum.
Yüzbaşı Aslı : Çıkabilirsin.
Celalde çıktıktan sonra Yüzbaşı Aslı da arkasından çıkar ve Barlas Rüzgarın yanına gider.
Doktor Barlas Rüzgar : Yüzbaşım, Hoşgeldiniz.
Yüzbaşı Aslı : Hoşbulduk
Doktor Barlas Rüzgar : Bana birşey dicektiniz onun için geldiniz sanırım
Yüzbaşı Aslı : Evet, şimdi sen durumları bilmiyosun, durum şu ki Alex ,yani hastanede seni rehin alan adam yerimizi biliyor. O yüzden yarın çok dikkatli olmamız lazım. Her an gelebilme ihtimali var.
Doktor Barlas Rüzgar : Nasıl, burayı nereden biliyo ki
Yüzbaşı Aslı : Orası uzun hikaye Boşver.
Doktor Barlas Rüzgar : Anladım.
Yüzbaşı Aslı : Bişi daha var burdan taşınmamız lazım malum yerimizi biliyorlar. O yüzden yavaş yavaş toparlanmamız lazım. Neyse seni daha fazla tutmadan ben gitsem iyi olur. Sizde yoldan geldiniz dinlenin.
Dokotr Barlas Rüzgar : Ha yok yorgun değilim de siz nereye gideceksiniz ?
Yüzbaşı Aslı : Nöbet tutmaya gidecem. Malum durumları biliyorsun. Tedbirli olmak lazım.
Doktor Barlas Rüzgar : Ozaman bende sizin yanınızda duruyum yani birlikte nöbet tutmuş oluruz.
Yüzbaşı Aslı : Yorgunsunuzdur. Biraz dinlenin hem siz yeni geldiniz misafirimizsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDA KURŞUNU
Teen Fiction"Onu ilk gördüğümde vurulmuştum. Sanki kalbime isabet eden adi bir kurşun beni huzursuz ediyordu ama onun yokluğunda nefessiz kalacağımı biliyor gibiydim." "Asker ve doktorun birbirine olan sevdaları ve bitmeyen olaylar..... "