12.Bölüm Dövüşmek

10 3 2
                                    

Bozkurt yüzü kan içinde yerde baygın bir şekilde yatıyordu. Barlas Rüzgar Yüzbaşı Aslının yanında Yüzbaşına bakıp ağlıyordu. Yüzbaşı Aslının bilinci kapanmıştı. Barlas Rüzgar ceketini çıkarıp Yüzbaşının yarasına doğru koydu. Elleri kan olmuştu.

Bıçak karın boşluğuna denk gelmişti. Barlas Rüzgar bıçağı çıkarmadan hemen onu revire doğru götürmek için kucağına alarak

Dr.Barlas Rüzgar : HAYIIR ÖLMİCEKSİN YÜZBAŞIM SİZİ YAŞATMAK İÇİN ELİMDEN GELEN HERŞEYİN FAZLASINI YAPACAM, LÜTFEN BENİ BIRAKMA ASLIMM NOLUR DAYAN.

Herkes seslere kalkıp ne olduğuna bakmak için çıkarlarken Barlas'ı gördüler. Işıkları açarak

Teğmen Serdar Ege : Noluyor burda ? (Kanı görünce) Komutanım, RÜZGAR NE OLDU KOMUTANIMA ?

Üsteğmen Şahin : KOMUTANIIIM.!

Dr.Barlas Rüzgar : Anlatacam ama önce onu revire götürmem lazım. Çok kan kaybetti.

Üsteğmen Melek : Çalışma odası oraya gitmişti en son!

Ekip hemen Çalışma odasına girdiler. Ve yerde bozkurtu görerek yanına doğru oturarak ayıltmak için kolonya koklattılar.

Üsteğmen Şahin : Bokzurtun yüzü kan, Komutanımız bıçaklanmış Allahım neler oluyor.

Bozkurt gözlerini yavaşça açmaya başladı.

Teğmen Serdar Ege : Uyanıyor şimdi anlarız neden olduğunu ,Bozkurt noldu burda ?

Bozkurt : Ben, ben en son odaya girdim. Komutanımızı bıçakladı . Sonrasını hatırlamıyorum.

Üsteğmen Şahin : Kim, kim bıçakladı ?

Bozkurt : Doktor vardı o, o bıçakladı ben kurtarmaya çalıştım ama bana kafa attı.

Teğmen Serdar Ege : Nee ,nasıl ama o yapmaz mümkün değil .

Üsteğmen Şahin : Evet o böyle bişi yapmaz. Neden yapmak istesin ki

Melek etrafa doğru bakarken silah görmüştü. Sonra Bozkurtun cebine doğru baktığında bir bez parçası gördü. Bide küçük bir ilaç şişesi görmüştü. Şüphelenmeye başlamıştı ama emin değildi.

Bozkurt : Hadi gidelim. Bişi yapmadan onu engellemeliyiz.

Bozkurt ayağı kalkarken melek cebindeki şeyleri gizlice alabilmek için ona doğru çarparak hemen gizlice cebinden eşyaları alıp arkasına sakladı.

Bozkurt : Hey yavaş, ne yaptığını sanıyorsun

Üsteğmen Melek : Kusura bakma ya ben biraz sakarım da .

Bozkurt : Neyse hadi gidelim.

Üsteğmen Melek : Siz gidin ben arkadan gelirim.

Ekip hemen revire doğru giderlerken Melek hemen arkasında sakladıklarını çıkararak ne olduğuna bakar.

Üsteğmen Melek : Bakalım ne işler karıştırıyorsun(küçük şişeyi eline alır).

Üstündeki etikette (C2H5)2O (Yani Eter) yazıyordu. Melek kendi kendine

Üsteğmen Melek : Bu eter, demek birisini bayıltacaktı. Ama dur bi saniye tabi ya Komutanımızı bayıltıp kaçıracaktı. Ama o iyi olmamışmıydı ? Bizi kandırmış olabilir. Neyse gidince öğrenecez artık.

Melek hemen ekibin yanına doğru gitmişti. Serdar ,Barlas Rüzgarın yakasından tutarak

Teğmen Serdar Ege : Rüzgar sen, sen mi bıçakladın komutanımızı?

SEVDA KURŞUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin