15.Bölüm Yeni Asker

8 1 0
                                    

Yüzbaşı Aslı ve ekip yeni Karargâhlarına varmışlardı. Hep birlikte karargâha girerek gezmeye başlamışlardı. Eski Karargâhlarına göre biraz daha geniş alana sahip ve atış alanları vardı.

 Eski Karargâhlarına göre biraz daha geniş alana sahip ve atış alanları vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir sürü ekibe yetecek şekilde odalar hatta iki tane fazladan oda vardı. Karargâhın bir köşesindede dövüş yapabilcekleri alan bile vardı. Tim etrafa bakarken haber gelmişti.

Asker Celal : Komutanım, üssümüzden haber var. Genarel sizinle konuşmak istiyor.

Yüzbaşı Aslı : Tamam hemen geliyorum sen generali bağla telefona.

Asker Celal : Emredersiniz Komutanım.

Celal genarelle iletişime geçtikten sonra

Genarel : Yüzbaşı durumlar nedir ?

Yüzbaşı Aslı : Komutanım bize söylediğiniz Karargâha geldik en kısa zamanda yerleşcez.

Genarel : Anlaşıldı. Size yeni bir haberim var.

Yüzbaşı Aslı : Nedir Komutanım ?

Genarel : Ekibinize yeni bir asker daha geliyor. Malum düşmanlarımız gittikçe artmaya başladı. Yeni gelecek asker ile alakalı detayları size dosyalarıyla birlikte telefondan atarım.

Yüzbaşı Aslı : Anlaşıldı Komutanım.

Yüzbaşı Aslı genarelle konuşmasından sonra timini toplayarak

Yüzbaşı Aslı : Kartal! Yeni haber geldi. Ekibimize yeni bir üye geliyor.

Teğmen Serdar Ege : Kim Komutanım adı ne ?

Üsteğmen Şahin : Ne zaman gelicek ?

Yüzbaşı Aslı : Genarel birazdan dosyasını atıcak ordan öğreniriz.( ve bildirim gelir.) Hatta şimdi geldi.

Hemen dosyayı inceleyerek

Yüzbaşı Aslı : Çağrı Sönmez , rütbesi Astsubay , bomba imha uzmanı, 22 yaşında.

Teğmen Serdar Ege : Şimdiden sevmeye başladım. Peki ne zaman gelecek Komutanım.

Yüzbaşı Aslı : Bugün akşama doğru geliyormuş.

Üsteğmen Şahin : Vay be!

Yüzbaşı Aslı ekibe dağılma izni verdikten sonra herkes yerleşmeye başlamıştı. Melek sabah ki yaşadıkları olay sonrası Şahinin yaralanmasından kendini suçluyordu. Odasına eşya götürürken Şahini görüp duraksadı.

Şahin odasını yerleştirirken kolunu fazla haraket ettirdiği için yarası tekrardan kanamaya başlamıştı. Şahin ilk başta farketmeden eşyalarını yerleştirmeye devam ederken ani bir acı hissetti hemen durup yarasına baktı. Melek eşyalarını yere bırakarak hemen Şahinin yanına giderek

Üsteğmen Melek : İyimisin? Yaran tekrardan kanıyor. (Tam devam edecekken)

Üsteğmen Şahin : İyiyim de sen ne yapıyosun burda ne ara geldin ? Anlaşılan sen beni izliyordun.

SEVDA KURŞUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin