Yüzbaşı Aslı kapıyı açmasıyla gördüklerine inanamadı. Ekip birbirine girmiş kavga ediyorlardı. Bozkurt tam Şahine ve Serdar Egeye elini kaldıracakken Yüzbaşı Aslı tutarak eli indirdi. Serdar Ege ve Şahin hemen yan yana sıraya geçti. Bozkurt ise Yüzbaşının yanındaydı.
Yüzbaşı Aslı : NOLUYOR BURDA NEDEN KAVGA EDİYORSUNUZ, HEMEN BİR AÇIKLAMA BEKLİYORUM.
Teğmen Serdar Ege : Komutanım Bozk...( tam lafını bitirecekken)
Teğmen Bozkurt : Komutanım ben size açıklıyım bunlar yani bu ikisi beni hep dışlıyorlar.
Üsteğmen Şahin : Komutanım izninizle bende şunu soyliyim. Biz hiçbir zaman dışlamadık. Aksine hep destek çıktık kendisi Serdarın dediğini yanlış anlayarak bize çıkıştı. Bizden yaşca küçük olmasına rağmen biz onu kardeşimiz bildik ama o tam aksine bizi tehdit edercesine konuştu.
Yüzbaşı Aslı : Bozkurt bak Komutanımız şehit oldu biliyorum üzgünsün ama arkadaşlarına böyle davranman hoş değil, siz merak etmeyin ben biliyorum ve görüyorum bozkurtu dışlamadığınızı çünkü senin hep yanında oldular. Yüzünün gülmesi için elinden geleni yapan arkadaşların var.
Teğmen Bozkurt : Biliyorum Komutanım özelliklede siz bana destek çıktınız. Sizi bu yüzden seviyorum. Sizi bir komutan olmaktan daha çok sevdim.
Yüzbaşı Aslı : Ne demek istiyorsun Bozkurt!
Teğmen Bozkurt : Ben nasıl soylicegimi bilmiyorum ama seviyorum işte size karşı hislerim var.
Yüzbaşı Aslı : Bozkurt ben senin Komutanınım sen benim küçük kardeşim gibisin.
Teğmen Bozkurt : Nasıl yani beni kardeşiniz olarak mı görüyorsunuz ?
Yüzbaşı Aslı : Evet , Sen bana babanın emanetisin. O yüzden şimdi kendini toparlamanı istiyorum. Ve böyle bir konunun bir daha açılmasını istemiyorum. Anlaşıldımı?
Teğmen Bozkurt : Emanet mi o yüzden mi bana öyle davraniyorsunuz. Demek öyle hâ, Sizlerden nefret ediyorum. Anladınız mı ? Ben gidiyorum.
(YAZARDAN : Nere gidersen git, Yüzbaşı Başkasına ait)
Yüzbaşı Aslı : BOZKURT HEMEN GEL BURAYA NEREYE GİDİYORSUN.!
Bozkurt hızlıca Karargâhtan koşarak Dışarıya çıktı. Yüzbaşı Aslı çok sinirlenmişti. Peşinden gitmedi. Nasılsa dönüp dolaşıp gelir diye düşündü. Serdar Ege ve Şahinde sinirlenmislerdi. Zaten haddini fazlasıyla aşmıştı.
3 GÜN SONRA
(Hastane)
Bütün çalışanlar ve hastalar geri dönmüştü hastaneye. Hastanenin müdürü Barlas Rüzgarı o günkü yaptığı cesur hareketinden dolayı takdir etmişti. Sabah Barlas Rüzgarı tekrardan odasına çağırdı. Barlas Ruzgar hemen yanına gitti.
Müdür : Rüzgar hosgeldin gel otur sana bir mutlu haberim süprizim var.
Doktor Barlas Rüzgar : Hoşbulduk. Ne haberi ?
Müdür : Seni askeri bir bölgeye doktorluk yapman için seçtim ve buna sevineceğini düşünüyorum.
Doktor Barlas Rüzgar : Teşekkürler. Hangi askeri yere gidicem ( aklına yüzbaşı gelir ki hic çıkmıyorki zaten)
Müdür : Tam olarak bilmiyorum. Oraya gidince öğrenirsin.
Doktor Barlas Rüzgar : Peki ne zaman gidicem
Müdür : Akşama doğru yola çıkarsın onlar seni zaten karşılamaya gelirler.
Doktor Barlas Rüzgar : Tamamdır. Çok sağolun tekrardan teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDA KURŞUNU
Novela Juvenil"Onu ilk gördüğümde vurulmuştum. Sanki kalbime isabet eden adi bir kurşun beni huzursuz ediyordu ama onun yokluğunda nefessiz kalacağımı biliyor gibiydim." "Asker ve doktorun birbirine olan sevdaları ve bitmeyen olaylar..... "