Bozkurt planı Alex'e anlattıktan sonra
Alex : Nasıl olcak o, bak gel en iyisi yüzbaşı gelmeden gidelim burdan.
Bozkurt : Bana güven gerisini bana bırak ben halledecem merak etme. Önce şu doktorla Serdarın yanına gidip kavga ediyormuş gibi yapacaz. Geliyomusun ?
Alex : Tamam, geliyom umarım güvenimi boşa çıkarmazsın YAVRU ASKER!
Bozkurt kafasını evet olarak sallayıp hemen planını başlatarak Serdargilin yanına gittiler.
Bozkurt : ALEX ŞİMDİ NE YAPACAZ HEE SÖYLESENE !
Alex : SEN, SENİN YÜZÜNDEN OLDU. AMA BUNU SIĞINAKTA KONUŞACAZ YÜRÜ GİDİYORUZ!
Bozkurt : HEY DUR BAKALIM NEREYE GİTTİĞİNİ SANIYORSUN!
Alex : SIĞINAĞA GİDİCEZ DEDİK YA HADİ YÜZBAŞI GELMEDEN GİDELİM.
Bozkurt hemen Alex'in kolunu tutup iple bağladı. Serdar ve Barlas Rüzgar çok şaşırmıştı.
Bozkurt : Hiç bir yere gitmiyorsun Alex, artık işin bitti.
Alex : Sen ne diyorsun Lan bırak beni çöz şu elimi hadi
Bozkurt : Seni tutukluyorum. Artık bizim elimizden kaçamazsın. Sonun geldi Alex! Şimdi Komutanıma gidiyoruz.
Alex : Nee bu nasıl olur kafayı mı yedin ? Hem seni yaşatacağını mı sanıyorsun.
Bozkurt hemen Serdar Ege ve Rüzgarın elini ve ağzını çözer.
Teğmen Serdar Ege : Sen naptığını sanıyorsun ?
Bozkurt : Bak Serdar dinle ben size söylemeden bu alex'i yakalayabilmek için böyle yaptım. Detayları komutanımızın yanına gidince anlatıcam söz.
Ve komutanı bulmaya doğru Karargâha doğru ilerler. Alexin adamlarının hepsi ölmüştü. Bozkurt Alexle önden gidiyorlardı. Serdargile çaktırmadan birbirlerine gülümsediler.
(YAZARDAN : Vay şerefsiz )
Yüzbaşı Aslı : Şahin, ben bizimkileri ve Şu Alexle bozkurt nerdeler ona bakacam, senden birazdan iniş yapacak olan Pilot Üsteğmen Meleği karşılamanı istiyorum.
Üsteğmen Şahin : Emredersiniz Komutanım.
Yüzbaşı Aslı ordan uzaklaşarak Serdargili aramaya başlar. Etrafına doğru bakınırken
Teğmen Serdar Ege : KOMUTANIM BURDAYIZ!
Yüzbaşı Aslı onları gördükten sonra onların yanına doğru gider ama bir terslik olduğunu Bozkurtun önünde elleri bağlı Alex'i görür. Silahını Bozkurtgile doğrultarak
Yüzbaşı Aslı : DUR ORADA, SERDAR SİZ HEMEN ARKAMA GEÇİN, BOZKURT OLDUĞUN YERDE KAL YOKSA İKİNİZİDE VURURUM.
Bozkurt : Komutanım durun bakın beni dinleyin Alexi yakaladım artık elimizden kaçamaz.
Yüzbaşı Aslı : Ben senin Komutanın değilim, sen bize ihanet ettin.
Bozkurt : Hayır etmedim sadece alex'i yakalamak için bir oyun yapmıştım. Lütfen bakın herşeyi anlatacam. Alın silahımı yere doğru atıyorum.
Ve Silahını yere doğru bırakarak, Ellerini yukarı doğru kaldırmadan Alex'i Yüzbaşının önüne atarak elini kaldırdı. Yüzbaşı Aslı çok şaşırmıştı.
Teğmen Serdar Ege : Komutanım, Bozkurt sanırım doğruyu söylüyor bizim önümüzdede kavga ettiler. Bozkurt Alex'i yakalamak için yapmış olabilir.
Yüzbaşı Aslı : Madem öyle ama bunu Karargâhta konuşacaz eğer dediğin gibiyse ona göre duruma bakacaz. Hadi gidiyoruz. Serdar sen yinede bozkurtun elini bağla ikisinide sorguya çekecez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDA KURŞUNU
Novela Juvenil"Onu ilk gördüğümde vurulmuştum. Sanki kalbime isabet eden adi bir kurşun beni huzursuz ediyordu ama onun yokluğunda nefessiz kalacağımı biliyor gibiydim." "Asker ve doktorun birbirine olan sevdaları ve bitmeyen olaylar..... "