17.Bölüm Restoran

11 0 0
                                    

Celal yeni bir haber öğrenmişti. Askeri üssle durumu konuştuktan sonra hemen timin yanına doğru giderek

Asker Celal : Komutanım! Üssümüzden haber geldi.

Yüzbaşı Aslı : Ne oldu nedir durumlar ?

Asker Celal : Albayımız sizinle konuşmak istiyor.

Yüzbaşı Aslı : Anlaşıldı. Ben iletişime geçerim.

Hemen Albayı arayarak konuşmaya başlarlar.

Yüzbaşı Aslı : Yüzbaşı Aslı Çevik Emredin Komutanım!

Albay : Aslı ! ,öncelikle yeni karargâhınız vatanımıza milletimize nice operasyon ve savaşlara hayırlı ve zaferlerle daim olsun.

Yüzbaşı Aslı : Sağolun Komutanım. Vatanımız ve milletimiz için gerekirse canımızı veririz. Her daim kanımızın son damlasına kadar savaşmaya hazırız Komutanım.

Albay : Buna hiç şüphem yok Aslı!, Sizlere bir haberim var. Malum olaylardan sonra çok yoruldunuz. İki günlük izinlisiniz. Ve unutmadan Üssümüz kimliklerinizi gizli tutmanızı istedi.

Yüzbaşı Aslı : Anlaşıldı. Emredersiniz Komutanım.

Telefonla konuşmayı bitirdikten sonra Yüzbaşı hemen timinin yanına doğru gitti ekip, komutanlarının geldiğini görünce hemen ayağa kalkıp sıraya geçtiler.

Yüzbaşı Aslı : Kartal dinle ! Sizlere bir haberim var. 2 günlük izine çıkıyoruz. Ha buarada Üssümüz kimliklerimizi gizli tutmamızı istedi. Herkes dikkatli olsun.

Herkes " Emredersiniz Komutanım "

Barlas Rüzgar 2 günlük izini duyunca hemen Yüzbaşının yanına gitti.

Dr.Barlas Rüzgar : Yüzbaşım nasılsınız?

Yüzbaşı Aslı : İyiyim Siz nasılsınız?

Dr.Barlas Rüzgar : Bende iyiyim sağolun. Ee herkes şimdi çıkıyorlar. Siz niye hâla burdasınız ?

Yüzbaşı Aslı : Şu doldurmam gereken bazı dosyalar var onları bitirip çıkarım.

Dr.Barlas Rüzgar : Anladım. Ee eğerki tabi isterseniz sizinle bir kahve içmek isterim.

Yüzbaşı Aslı : Kahveye hayır demezdim lakin şunları doldurmak biraz zamanımı alıcak. O yüzden...(tam devam edecekken)

Dr.Barlas Rüzgar : Olsun beklerim ben lütfen itiraz istemiyorum. Çünkü beklemeyin diceğinizi biliyorum.

Yüzbaşı Aslı : Peki tamam öyle olsun. (Gülerler.)

Kartal timi üstlerini değiştirerek karargâhtan ayrılıp gezmeye başladılar. İlk önce bir kahveciye girip kahvelerini içerlerken sohbet etmeye başladılar.

Serdar Ege : Vaybe uzun zaman oldu özlemişim kahve içmeyi ama en çokta birlikte vakit geçirmeyi.

Şahin : Evet ne iyi oldu geldiğimiz. Ee Çağrı seninlede fazla tanışamadık anlatsana.

Çağrı : Ozaman kendimi şöyle takdim ediyim. Evliyim bir tanede küçük bir kızımız var ellerinizden öper.

Melek : Yaa kız çocuklarını çok severim Allah bağışlasın. Kızının fotoğrafı varmı ?

Çağrı : Var dur gösteriyim.( fotoğrafı gösterir)

Melek : Çok tatlı şuna bakın.

Serdar Ege : Daha küçücük yerim ben bunu ya Maşallah.

Şahin : Maşallah bi ara getirde sevelim şu minnoşu ya

Çağrı : Tamam getiririm hatta isterseniz burdan bizim eve gidelim akşam yemeğinide orda yemiş oluruz.

SEVDA KURŞUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin