Per. IV Rzeszy
Dzisiaj razem ze wszystkimi szliśmy do baru uczcić nasze zwycięstwo. W barze piliśmy ponad umiar i nie przestawaliśmy. W pewnym momencie tak się upiłam i rozglądałam się po przyjaciołach. KWH z IJK na rękach wychodzili z baru akurat a ja spojrzałam na ZZSRR. Coś w nim było innego albo ja byłam pijana. Mimo tego wstałam i chytrym krokiem do niego podeszłam.
ZZSRR - Coś nie tak Rzeszo?
Rz - Wszystko idealnie~
Usiadłam na jego kolanach i pocałował go namiętnie w usta a on to bez zastanowienia odwzajemnił.
Per. ZZSRR
Czułem się jak w jakimś raju. Usta Rzeszy były ostre i delikatne. Wziąłem ją na ręce i zaniosłem do swojej kwatery. Ona nie protestowała. Mam zamiar wykorzystać tę chwilę jak najlepiej.
Weszliśmy do mojej kwatery i zamknąłem drzwi na klucz. Od razu zacząłem ją bardziej namiętnie całować. Weszliśmy do mojej sypialni z dużym łóżkiem i ją na nie rzuciłem. Wyjąłem kajdanki z munduru i ją przykułem do łóżka. Ona na nic nie protestowała a tylko zaproponowała.
IVRz - Odkuj mnie kotku a zrobię ci noc pełną fajerwerek~
ZZSRR - Niech ci będzie~
Odkułem ją a ona zeszła z łóżka na ziemię. Została tylko w bieliźnie i swojej czapce co mnie mocno podnieciło.
IVRz - Zniszcz mnie kochany~
Zsunęła mi spodnie i bokserki a mój kutas od razu wyskoczył. Ona się tylko oblizała i wzięła go tylko do połowy iż na tyle jej chyba pozwalały usta.
ZZSRR - Kotku jak się bawimy to masz brać cały~
Złapałem ją z tyłu za włosy i nadałem jej ruchom swoje szybkie tempo a ona zaczęła się ksztusić a łzy napłynęły jej do oczu.
Per. Os. III
Po jakiś 10 minutach ZZSRR spuścił się Rzeszy prosto do gardła a ona wszystko ładnie połknęła.
IVRz - Błagam cię~ Bij mnie~ Krzycz na mnie~ Chcę byś mnie tej nocy wykończył~
ZZSRR - Jak sobie życzysz~
ZZSRR rzucił ją mocno na łóżko a jedna belka wbiła jej się w plecy na co ta cicho krzyknęła z bólu. On w zamian dał jej liścia w twarz przez co Rzeszę przeszedł ból z którego umiała czerpać przyjemność
ZZSRR - Kto ci pozwolił się odezwać?!
Rz - J-ja..
Znowu ją walnął.
ZZSRR - Przepraszaj!
IVRz - Przepraszam mój panie
ZZSRR - Tak lepiej~
Ten usiadł przed nią a nogi Rzeszy rozłożył tak mocno że dziewczynie aż jedna samotna łza spłynęła po policzku. Znowu chłopak ją walną w policzek.
ZZSRR - Kto ci pozwolił ryczeć?!
Rz - Wybacz mi panie
ZZSRR - Zastanowię się.. a teraz się rozbierz i pokarz jak się zadowalasz~
Gdy ZZSRR to powiedział wziął do ręki swojego kutasa i zaczął ręką poruszać w górę i dół. Rzesza w tym czasie zdjęła z siebie czarne majtki i rzuciła je gdzieś w kąt. ZZSRR przyglądał się temu z wielką satysfakcją i podnieceniem. Rzeszy ręka powędrowała na swoją cipkę i zaczęła robić kółeczka po swojej łechtaczce a ciche jęki wydobywały się z jej ust mieszając się z sapnięciami ZZSRR któremu to się nie podobało. Przestał sobie walić i zabrał rękę Rzeszy by przestała i wziął pasek od spodni kładąc ją na poduszkach lekko podnosząc i zapiął jej pasek na ustach by nic nie mogła powiedzieć. Rzeszy za to spodobało się jego kontrolowanie a ZZSRR powrócił do walenia sobie.
CZYTASZ
Czas Skończyć To Co Oni Zaczęli!
AcciónNiemcy, Polska, Rosja, USA, Hiszpania, Włochy, Japonia i Korea Południowa w końcu doczekali się potomstwa.