"Yav teyzem söyle senin neyin var şimdi? Neren ağrıyo onu söyle"
"Gızım ben de dedim ona! Namıssız herif eve ekmek getirme sen git garıya gıza yedir! Oy Ahmod! Allah seni ters düz ede itin oğlu! Anam diyiydi de anlamazdım! Gahpe oğlu anan ne ki sen ne olasın tek kurşuna gideniz Ahmo!"
"Teyze kurban olayım bağırma da kolunu ver sana bir sakinleştirici yapalım!"
"O da diyi anam! Ben sakin değilmişim! E orospi çocu benim ekmek paramı başka şıllıklara yediriysin bi de bana suç atıysin! Ula Ahmo! Allah seni ala Ahmoo!"
"Teyze amin amin kolunu ver sen" yaklaşık bir saattir teyzenin bağırmasıyla uğraşıyordum. Tamam haklısın teyzem yemin ederim ben de üzüldüm. Ama artık kolunu ver! Yalvarırım.
"Get gız! Ne verecem sana golumu! Ne diye istersin!"
"Teyze sen demedin mi bana bir serum takın yoksa gitmem diye"
"Eman! Get! İstemez serum neyim" Ayağa kalıp gidince arkasında mal gibi kaldım. Bir saattir bunun için mi uğraşıyordum ben?
"Teyze! Teyze ayıp vallahi ya bir saattir maymun oldum burada! Saygı da kalmamış"
Duymaz sandığım teyze arkasını dönüp nah yapınca ağzım beş karış açıldı. Şaka gibi lan! Resmen benimle çok affedersiniz ama taşak geçti!
"Eda hocam gelir misiniz!"
Bağıran Apoya döndüğümde etrafında bir sürü adam vardı. Ben demedim mi bir iki hafta sonra burası tıklım tıklım olur diye
"Buyrun beyefendi ben bakayım"
"Garı bakacak bana?"
"He garı bakacak bir istek vardır yoksam yok?"
"Git sen ben garı istemem" ulan bunları sırayla mı yolluyorlar bana! Yanında da üç beş adamını getirmiş. Boylu poslu endamlı yoksa yapıştırırdım bir tane hanzoya
Neyseki çükü var. Çükü olan kaybeder
"Beyefendi sıkıntınızı söyleyin halledelim" Apo da arkama geçti pu sana kalıplı adamsın haline bak
"Bacım de git işine."
"Ben de doktorum burada! Bu ne ayrımcılık! Mağara adamı mısınız nesiniz?"
Yüzüme baktı sinirlenmiş duruyordu. Kafasını sabır dilercesine sağa sola çevirdi.
"Bana söyleyin yoksa gidin başka hastaneye"
"Yav bacım ayrımcılık falan yok! Git bana başka doktor bul"
"O zaman başka doktor da yok!" Bu ayrımcı herifi barındırmam burada
"Yav bacım.. yav... git Allah adına elimden bir gaza çıkacak"
"Çıksın çıksın! Ben de doktorum burada saygısız herif!"
"Yav benim emanete sen mi bakacaksın!" Söylediği şeyle anlamayıp bağırdım. "Ne emaneti lan dızzo!" Gözleri alt tarafına gidince ben de bakmıştım.
Aklıma gelen şeyle gözlerimi kapattım. Allah belanı versin Apo
Arkama döndüğümde gözlerime bakıp "Ben de bakamazdım" dedi.
"Ben mi bakayım Apo!" Çığlık atmamla geriye gitti. "Milletin bir tarafına bakmam için mi çağırdın beni!
"Ya ben yardımcı olun diye çağırdım!"
"Yardımına da sana da! Gerizekalı!"
Arkamdaki adama döndüğümde sabır dilenircesine etrafa bakıyordu. "Kusura bakmayın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELEDA
General FictionSeni herkesten, her seyden koruyabilirim ama kendimden nasil koruyabilirim bilmiyorum.