2004 Kasım
"Anne! Bak bak! Yedi tane mum. Bir.. iki.. üç.. dört beş..altı yedi! Yedi tane mum var!"
Eda mutluydu, huzurluydu. Hayatının en güzel anlarını yaşıyordu belki de kısa sürecek olsa da
"Baba bak! Yedi tane mum!"
"Gördüm kızım çok güzel! Yedi mum çünkü benim fıstığım yedi yaşında!" Tanju kızını kucağına alıp öperken karşısındaki bedenle yine yüzü düşmüştü.
"Yine noldu Funda? Neyi beğenmedin?"
"Şart mı bu! Her doğum gününde bir sürü insan çağırmak zorunda mıyız?"
"Funda. Yılda bir kere yapıyoruz zaten. Bırak da kızımız için onu da yapayım"
"Yap Tanju. Yap! Yap hep yap sen!" Funda elindeki bardağı yere fırlatınca Tanju kızının kulaklarını kapattı.
"Funda! Kızı korkutacaksın. Herkes gitti zaten ne istiyorsun bitti doğum günü!"
"Bıktım bu saçmalıklarından. Daha götünde bok var verdiğin değere bak!"
"Funda! Kızımız o bizim. Düzgün konuş!"
"Baba noluyo ya noluyo yatıyorum baba ya" beş yaşındaki Batu gözlerini ovalayarak odadan girince babası ayağına cam batmasın diye kucağına almıştı.
"Zelihaya gidiyorum ben!"
"Git hemen koş Zelihana! Sana bu akılları o veriyor zaten!"
"Düzgün konuş Zeliha hakkında!"
"Ulan. Ulan ben senin kocanım kocan! Hayatımda bir kere beni, Zelihayı düşündüğün kadar düşündüğünü hatırlamıyorum. Tamam arkadaşındır sevebilirsin. Ama çocuklarını bu kadar sevmiyorsun!"
"Tanju kes sesini! Duymak istemiyorum. Midemi bulandırıyorsun"
"Asıl sen benim midemi bulandırıyorsun. Lanet olsun sana! Şu çocukları hak etmiyorsun. Beni hiç hak etmiyorsun. Dayanamıyorum artık senin yüzünü görmeye!"
"Ulan ağlamasan seni bugün boşarım ben! Günün sonunda nolur diyorsun. Çocuklara annesizliği hissettirme Funda. Biraz sev çocuklarını Funda!"
"Siktir git lan! Çocuklarımın senin gibi annesi olacağına olmasın daha iyi! Defol git!"
"Gidiyorum! Artık yeter sikerim seni de çocuklarını da. Al iki tane piçinle uğraş dur!"
"Çocuklarım hakkında düzgün konuş!"
Tanju Eda ve Batuyu koltuğa bırakıp ikisinin de başına öpücük bıraktı. Batu olanlardan bir şey anlamazken Eda olanlar için kendini suçluyordu. 'Kesin çok fazla mum sayıp annemi üzdüm' diye düşünüyordu.
"Defol git boşanıyoruz en erken zamanda! Senin gibi bir kadına ihtiyacım yok!"
"Asıl benim sana ihtiyacım yok! Merak etme senin veremediğin hazzı başkalarından da alıyorum!"
"Defol git lanet kadın! Elimden bir kaza çıkacak!"
"Çıksın lan çıksın! Seninle evlendiğim güne lanet yağsın!"
Funda masadaki tabakları yere fırlatırken Tanju kolundan tutup kapıya doğru itelemişti.
"Daha fazla durma burada. Siktir git Zelihana!"
"Bırak lan!" Funda kolunu kurtarıp hızlıca mutfağa doğru ilerlerken Eda Batunun saçından öpüp "kalkma ben geliyorum tamam mı?" Dedi. Batu kafasını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELEDA
General FictionSeni herkesten, her seyden koruyabilirim ama kendimden nasil koruyabilirim bilmiyorum.