Duyuru: Bu ficte Hyunjin, psikolojik sorunları olan, akli dengesi bi gidip bi gelen, hatta 6 ay boyunca akıl hastanesinde tedavi gören ama sonuç alamayan, oradaki doktorlara saldırmış olan birisidir. Kısaca Adı sevgi dizisindeki Volkan gibi psikopat bir karater.
İyi okumalar<3
_________________
-Felix'ten-
Normalde pazar günleri 11-12 de uyanan ben tehlikeli biri olan Hwang Hyunjin ile gezmeye gideceğim için heyecandan 8de uyanmıştım. Rutin işlerimi halkedip pijamamla aşağıya inmiştim. Abim bu saatlerde uyanmış olurdu diye abimi aramaya başladım.
"Hyung!"
"Hyung saklambaç mı oynuyorsun çıksana! açim ben-"
Sonra kafama birşey dank etti.
"Abin Japonya'ya gitti ya salak Felix"
Diye kendi kendime konuşup aşağıya indim gerçektende açtım. Bu yüzden kahvaltılık bir şeyler hazırlayıp yemeye başladım.
Biraz tedirgindim çünkü 2 gün önce birini öldüren kişi ile gezmeye gidiyordum. Sırf ona olan hayranlığım nedeni ile de red edememiştim.
Kahvaltı mı yapıp saate baktım 8.31 gösteriyordu. Daha çok erkendi. Bu yüzden birazcık ev temizliği yapmaya karar verdim. Önce bulaşıkları yıkayıp, mutfağı toparladım. Salonun tozlarını alıp eşyaları düzenledim. Diğer odalarıda hafif temizleyio en zor kısım olan kendi odama geçmiştim. Her yeri bok götürüyordu resmen. Önce yatağımın çarşaflarını değiştirdim ve çamaşırlarım ile birlikte makinesine attım. Yerdeki eşyaları almaya başladım. Sonra tozları alarak eşyaları, kitapları düzenledim sonunda işim bittiğinde yatağa attım kendimi.
Gerçekten bir yere hizmetci olarak işe girsem en iyi hizmetçi ödülünü alabilirim diye düşündüm.
Saat'e baktığımda 10.09 gösteriyordu. Odama çıkıp ne giyeceğim diye bakınmaya başladım.
Giyindikten sonra hafif bir makyaj yapıştım.Evde oturup telefonumla ilgilenirken Hyunjinden arama gelmişti.
"Efendim?"
"Hazır mısın Felix?
Evine yaklaştım.""Evet hazırım. Çıkarım birazdan."
"Tamam."
Arama kapandıktan sonra çantamı aldım ve dışarı çıktım. Bir süre sonra beyaz bir BMW arabası önümde durmuştu. Bu Hyunjindi. Galiba BMW seviyordu. Çünkü daha beni okula bıraktığı gün siyah bir BMW'de gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Will Be Your Last Regret / Hyunlix
FanfictionArkadaşları ile gezip tozması gereken bir yaşta hayatı elinden alınır mı bir gencin? ❗️Fic de rahatsız edici şeyler olacaktır❗️