21.🕊

241 23 6
                                    

-Felix'ten-

Sabah 10 gibi uyanmıştım. Bunlar beni neden uyandırmıyor ya! Geç uyanmayı severim ama sadece pazartesi günleri.

Yerimden kalkıp biraz esneyip, lavaboya girdim ve rutin işlerimi halledip çıktım.

Aşağıya indiğimde tozları alan çalışan kadından başka kimse yoktu.

"Oh, uyandınız mı efendim?"

Yok uyuyorum daha git uyandır. Salak ya!

"Kahvaltınız birazdan hazır olur efendim."

Diyerek tam gidecekti ki durup yine konuştu.

"Şey bay Hwang bugün geç geleceğini ve bunu size iletmemi istedi efendim"

diyip gitmişti. Geç değilde hiç gelmese keşke.

_________

Kahvaltının hazır olduğunu sölediğinde koşa koşa gitmiştim. Çalışanlrı senmiyorum ama yemekleri efsane oluyor yaa.

Çalışan kadın tam gidecekken konuşmam ile durmuştu.

"Şeyy..."

"Bir sorun mu var efendim?"

"Niye kimse yok?"

"Ah onlar mı... bay Hwang ile birlikte gittiler."

"Jungkook hyung da mı gitti?"

"Evet"

Başımı salladığımda gitmişti. Yine sıkıcı geçireceğim günlerden biriydi desenee.

________

Kahvaltımı bitirip salondaki koltukta uzanıp 50 kez incelediğim tavanı 51. Kez inceliyordum. Sonra birden aklıma canım telefonum geldi. Bensiz ne yapıyordur acabaa? Hyunjine söylesem mi acepp? Belki bi güzel ağlarsam geri verir. He felix he onun önünde bir telefon için ağla osmanlı tokadını bi çakar yerdende ikincisini yersin. Ama yine de bir deneyecektim.

Sıkıntıdan patlarken bi yaramazlık gelmişti aklıma. Hemen yerimden kalkıp yukarı kat'a çıkıp Hyunjin'in odasına ilerledim. Evet o şeyi yapacaktım. Eheheh. Odasının tam önünde durup derin bir nefes alarak kapı kolunu indirmiştim ki bilin baken ne oldu? KİLİTLİYDİ TABİKİ!

Ama hiç bozuntuya vermeden yönümü değiştirdim. Bu sefer çalışma odasına ilerledim. Oranın kapısı kilitli değildi. İçeri girdiğimde ağzım açık kalmıştı resmen.

Evdeki çalışma odası böyleyse şirketindekini düşünemiyorum bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evdeki çalışma odası böyleyse şirketindekini düşünemiyorum bile.

Dönen sandalyesine oturup dönmeye başladım. Eğlenceliydi.

Masanın üzerindeki eşyalara baktığımda benlik bir şey yoktu. Bu yüzden çekmecelere yönelttim gözlerimi. Hepsinde dosyalar vardı. Ama en alttaki çekmeceye baktığımfa bir kutu vardı. Hemen alıp içini açtım.

Kutuda birkaç fotoğraf, bilezik, ve bir poşette kanlı saç telleri vardı. Fotoğrafa baktığımda şok olmuştum...

~~~~~~~~~~

Fotoğrafta ne var acabaa? Diğer bölüme geçmeden tahminleri alim ben.

Kontrol etmeden atıyorum yazım yanlışları için sorry🙏🏻

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınkineee

I Will Be Your Last Regret / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin