1 ay sonra
1 ay olmuştu. Evet tam 1 ay boyunca işkence çekmişti Felix. Her yeri morluk içindeydi. Yüzü dışında. Hyunjin onun yüzüne birkaç kez tokat atmıştı ama en sert darbelerini yüzüne yönlendirmemişti. Boynunu, ellerini, karnını, bacaklarını, her yerini yara izleri ele geçirmişti. O sarı saçları hep kan olmuştu.
O kadar şey yaşamasına rağmen içinde hâlâ bir umut ışığı vardı. 'Pes etme Felix! burada böyle iğrenç bir şekilde ölüp gidemezsin. Kurtulacaksın...' Her gün bu sözleri tekrarlıyordu. Kurtulacağını düşünüyordu. Ama ne onun kendisi kaçabilirdi, ne de başkası onu kaçırabilirdi...
Dizlerini kendine çekip derin düşüncelere dalmışken kapı kilidinin açılma sesi gelmişti. Gözlerini oraya döndürdüğünde, hergün gördüğü yüz ile göz göze geldi. Bu 1 ay içinde o yüz dışında başka bir yüz görmemişti. Hatta, gün yüzü bile görmemişti. Odasında küçük bir pencere bile yoktu..
Hyunjin küçüğün yanına yaklaşıp tepesinde durarak konuştu.
"Yarın bu evde davet vereceğim. Herkes seni sorup duruyor, bu yüzden sende katılacaksın ama ufacık bir şeyi bile ağzından kaçırırsan... neyse ağzımı bozmayayım. Sen ne olacağını iyi biliyorsun."
O bunu söylerken Felix yerinden kıpırdamıyordu, yüzüne de bakmıyordu. Yüzünde hiçbir mimik bile yoktu.
"Onlara ayrıldığımızı söyle.."
Dedi halsiz bir şekilde. Hyunjin kahkaha atarak Felix'in oturduğu yatağa oturup konuştu.
"Ayrılmadık ama sevgilim.."
Diyerek elini Felix'in saçlarına gönderecekti ki, Felix vuracağını sanıp korku ile geri çekilmişti.
"Diğer insanların yanında böyle yapma Lix, bedelini ağır ödersin."
Diyerek küçüğün saçından tutarak onu kendine yaklaştırmıştı.
"Şimdi seni çıkaracağım ama yanlış bi haraket yaparsan, kendini altımda bulursun."
Çektiği saçı bırakmıştı Hyunjin.
"Kalk."
"Çıkmayacağım."
"Sana bi' cesaret gelmiş ha? KALK YERİNDEN!"
Hyunjin'in bağırması ile Felix yerinden sıçrayıp kalkmıştı. Hyunjin yakasından tutup kendine çekerek konuştu.
"Bir yumrukluk canın var zaten Lix, sinirlendirme beni!"
"T-tamam."
Hyunjin küçüğün yakasını bırakmayarak odadan çıkarmıştı. Felix 1 aydır görmediği evi görüyordu. Pek bir değişiklik yoktu. En azından üst katta yoktu. Aşağısı için aynı şey söylenemezdi.
"Yaralarınla biraz ilgilenip daha sonra saçını boyayacaklar, sorun çıkartma."
"N-ne? Neden?"
Hyunjin burnundan gülerek cevap verdi.
"Saçlarının haline bak Lix, hepsi kanınla renklendirilmiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Will Be Your Last Regret / Hyunlix
FanfictionArkadaşları ile gezip tozması gereken bir yaşta hayatı elinden alınır mı bir gencin? ❗️Fic de rahatsız edici şeyler olacaktır❗️