11.🕊

272 33 15
                                    

Nereye gittiğimi bilmeden yürüken birine çarpmıştım.

______

"Önüne baksana!"

Dedi çarptığım beden. Sesi tanıdık gelmişti. Yüzüne baktığımda Jeongindi. Onu ne kadar sevmesem de küçük bir mutluluk belirdi yüzümde.

"Jeong!"

"Felix? Ne zamandır yoktun. Buralarda sürtüklük mü yapıyorsun"

Demesine rağmen hiç bozulmamıştım.

"Bir psikopat tarafından kaçırıldım jeong, zor kurtardım ke dimi, yardım et bana lütfen"

Dedim ona umutlu gözlerle bakarken.

"Ne saçmalıyorsun sen?"

"Saçmalamiyorum, gerçektende öyle oldu yaralarımı da gösteririm istersen. Ne olur bana yardım o beni yakarsa öldürecek."

"Durum ciddiye benziyor. Hadi benimle gel"

Diyerek ilerlemeye başladı. Bende onun peşinden geliyordum. Bir taksi durdurarak arabaya bindik.

Yol sessiz geçmişti. Onun evi olduğunu düşündüğüm bir villaya gelmiştik. İçeri geçtiğimizde sanırım annesi olan kadın konuşmaya başlamıştı.

"Jeongin oğlum, geldin mi? Yanındaki arkadaşın mı, yada erkek arkadaşın mı?"

Diyerek kıkırdadı.

"Saçmalama istersen anne, ben kadınlardan hoskaniyorum, ve o da bir arkadaşım."

Annesinin cevap vermesini beklemeden. Yukarı kat'a, kendi odasına çıkmıştık. İkili koltuk vardı. Birine kendisi oturup birine de benim oturmamı söyledi.

"Anlat şimdi, seni kim kaçırdı neden kaçırdı?"

"Hwang Hyunjin... Neden kaçırdığını tam bilmiyorum ama abim yüzünden olduğunu söyledi?"

"Hwang Hyunjin ha?"

Hiç şaşırmışa benzemiyordu.

"Eline ne oldu o mu yaptı?"

"H-hayır, kaçmak için kendim kestim."

"Hmm anladım, şimdi ne yapmayı düşünüyorsun, evine gidersen seni yakalayacağı yüzde yüz."

"Ne yapacağımı bende bilmiyorum, jisung yada seungmine guder abime oradan haber veririm"

"Ama onları da tanıyor. Oraya gideceğini atlıyorsun"

"O zaman ne yapayım ki gidecek başka yerim yok"

"Bir süre benim evimde kalabilirsin"

Efendim? Ne dedi az önce o? Benden nefret eden birisi bana, bir, süre, onun, evinde, kalmamı, mı, söylemişti. Milyarda bir olan şey ile karşılaşıyordum şuan.

"Gerçekten mi?"

"Evet, neden olmasın? Seni sevmiyor olabilirim ama bu böyle durumda sana yardım etmeyeceğim anlamına gelmiyor"

"Teşekkür ederim" dedim gülümseyerek.

_______________

-Yazar'dan-

Felix'in kaçma haberini aldığı gibi deliye dönmüştü Hyunjin. Korumalarına onu hemen bulmasını emretmişti. Ama bilmiyorduki koreye dönünce Felix'in kendisinin geleceğini.

Bir tarafta çalınan mallar, bir tarafta da kaçan Felix onda sinir yaratırken, kendi ülkende olmamanın verdiği duyguda rahatsız ediyordu onu.

Onu şuan sadece sex sakinleştire bilirdi. Eğer korede olsaydı Felixi bulduğu gibi sikerek öldürecekti ama ne yazık kı tayland'taydı.

I Will Be Your Last Regret / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin