Anna Evans;
Na ples mě pozval Patrik, to pouto je velmi silné, ale pořád se toho bojím. Patrik se zastavil kvůli tomu plesu. Pak mi předal vzkaz pro Evelí od tajného ctitele a já jemu pro Bryana. Bylo to pozvání na piknik. Pak odešel, sedla jsem si na postel a Evelí šla do koupelny. Pak jsme šli spát. Ráno jsem se probrala dřív než Evelí. Na jejím nočním stolku jsem nechala její oblíbenou barvu růže se vzkazem a šla do koupelny se připravit na další den ve škole. Trochu jsem se nalíčila a ze skříně jsem si vytáhla svojí bojovou uniformu. Dnes máme trénovat bojové techniky.
Pak jsem vzbudila Evelí, které už asi popáté zvonil budík.
Ani; Evelí vstávej, už paté ti tu zvoní budík a dneska máme celý den trénovat bojové techniky tak ať si připravená. Za deset minut máme nástup, tak rychle.
Evelí; Jo už vstávám.
Vstala a připravila se, když si brala telefon, tak si všimla té růži a vzkazu. Otevřela ho a přečetla si ho.
Evelí; Ani nevíš kdo to tu nechal?
Ani; Ne nevím možná někdo v noci nebo brzo ráno
Evelí; Aha, tak nic
Ani; A co to je za vzkaz?
Evelí; Někdo mě zve na piknik, ale nevím kdo. Je tu jen pan tajemný B.
Ani; Jak originální. tew
Evelí; Ty o tom něco víš nebo co?
Ani; Nevím, jen mě pobavil ten podpis
Evelí; Aha, rychle máme dvě minuty do nástupu.
Rychle jsme vyběhly z pokoje a běželi na bojové prostory. Měly jsme to jen tak tak. Celý den jsme trénovali jakýkoliv způsob boje. Byl to ale nároční den. Učitel říká, že se nám to jednoho dne bude hodit. Hned jak jsem přišla d pokoje sem spadla na postel. Evelí nějakým způsobem měla ještě energii, na její posteli našla další růži a vzkaz. O přestávce jsem Patrikovi dala klíč od našeho pokoje, aby tu mohl nechat další vzkaz. Ani; Můžu jít si dát sprchu?
Evelí; Jo jdi
Šla jsem teda do koupelny. Dala jsem si sprchu a udělala jsem si večerní hygienu. Pak jsem šla do pokoje, převlékla jsem se do pyžama.Pak jsem šla spát. Byla jsem strašně unavená a vyčerpaná, usnula jsem hned, jak jsem si lehla. Ráno jsem neslyšela budík. Probudil mě hluk na chodbě, ředitel nám posunul hodiny od devíti. Koukla jsem se na mobil, bylo půl osmé. Vstala jsem, upravila jsem se a šla na hodiny. Na sebe jsem si vzala sukni, tílko a bílou košili.
Vydala jsem se do své skříňky, kde jsem si vyndala věci na dnešek. Všichni se na mě otáčeli, mě to bylo jedno. Šla jsem v pohodě do třídy, normálně by mi to vadilo, ale dneska ne. Dnešek uběhl strašně rychle. Dny se vyměnili v týdny a uplynul měsíc. Dneska je 18. prosince. S Evelí jsme právě byli v obchodě. Vybírali jsme si šaty na Vánoční ples. Evelí asi týden potom co dostala první vzkaz tak šla na ten piknik. S Bryanem se tam dali dohromady, nevěděli že jsme to celou dobu byli my dva. Dozvěděli se to až na pikniku, ale nakonec se tomu oba zasmáli. Byli jsme rádi, že to vzali jak to vzali. Oba byli pozváni na ples, protože Bryan je budoucí Beta Půlnoční smečky a Evelí je jeho družka. Letošní ples je výjimečný, protože se má poznat nová generace Alf, Bet, Lun, Omeg. Evelí se zalíbili tyhle šaty a mě tyhle. K nim jsme si koupeli doplňky.
Evelí
ČTEŠ
Vlkodlačí Láska
FantasyElis je 16 letá dívka, která studuje fotografii na vlčí škole. Elis a její rodina jsou vlkodlaci. Elis je hnědo zrzavá vlčice s modrýma očima. Její rodina je vlčí královská rodina. Elis před lety unesl alfa Krvavé smečky, který se měl stát králem vl...