Beth stála v královské hale obklopená týmem poradců a diplomatů, kteří jí pomáhali připravit se na jedno z nejdůležitějších oznámení jejího života. Královský palác dnes hostil stovky novinářů, diplomatů a veřejných činitelů, všichni očekávali oficiální prohlášení ohledně nového vedení Krvavé smečky. Byl to velký den nejen pro Beth, ale i pro celou královskou rodinu.
S příchodem nového alfy Krvavé smečky, Markuse Banea, se konečně mělo nastolit mír mezi smečkou a královstvím. A právě Beth byla klíčovou postavou v tomto procesu, neboť její minulost s Krvavou smečkou, kdy ji unesli a vychovávali jako jednu z nich, udělala z této události nejen diplomatický krok, ale i osobní záležitost.
Beth byla nervózní. Její úloha jako princezny byla stále nová, a i když už se v paláci začala cítit jistěji, tak veřejná vystoupení, zejména takováto, pro ni byla výzvou. Stála před velkým zrcadlem ve své komnatě, kde ji připravovaly služebné. Měla na sobě královsky modré šaty, které symbolizovaly její postavení, a její dlouhé vlasy byly spletené do elegantního účesu. Všechno bylo na svém místě, ale její srdce bilo rychleji než obvykle.
„Jsi připravená, Beth?" přistoupil k ní král Peter, její otec, a položil jí ruku na rameno. Jeho hlas byl klidný, ale Beth z něj cítila neochvějnou podporu.
„Doufám, že ano," přiznala a obrátila k němu tvář. „Tohle je velký okamžik pro nás všechny, že?"
„Ano, je," odpověděl král Peter. „Ale zvládneš to. Věř mi, viděl jsem tě růst a vím, jak silná jsi. A Markus Bane má tvou důvěru, což je důležitější, než si možná uvědomuješ."
Beth přikývla a zhluboka se nadechla. Markus byl skutečně klíčovou součástí tohoto procesu. Znal ji už předtím, než se dozvěděla o své skutečné identitě, a v době, kdy se stala princeznou, už měl její důvěru. Věděla, že jeho příchod znamená nový začátek pro Krvavou smečku, ale také nový směr pro celé království. Přesto se jí v hlavě neustále točila otázka: jak to všechno přijme veřejnost?
„Mám tě celou dobu po svém boku, že ano?" zeptala se krále s nádechem úsměvu.
„Vždy," odpověděl pevně král Peter.
Když Beth vstoupila do hlavního sálu paláce, všichni ztichli. Sál byl plný novinářů, kteří drželi své kamery a mikrofony připravené, aby zachytili každé její slovo. Její sourozenci, Amélie a Filip, stáli v pozadí, tiše ji podporovali svými přítomnostmi. Patrik Brown, který stál na okraji, ji sledoval se zjevnou starostí, ale také důvěrou v její schopnosti. A samozřejmě, nedaleko něj stál Markus Bane, který se chystal učinit svou oficiální řeč.
Beth se zastavila u pódia a přejela pohledem celý dav. Zvedla bradu a cítila, jak se její tělo plní odhodláním. Věděla, že musí být silná. Toto nebyl jen okamžik diplomacie, ale i důkaz, že její minulost neudělala z Krvavé smečky nepřítele navždy.
Vzala mikrofon a promluvila.
„Dámy a pánové," začala pevným hlasem, který překvapil i ji samotnou, „dnes tu stojím nejen jako princezna Elizabeth Montrose, ale také jako někdo, kdo prožil část svého života pod ochranou Krvavé smečky. Mnoho z vás ví, že jsem byla unesena a vychována daleko od své pravé rodiny. Krvavá smečka, ať už s chybami svého minulého vedení, se stala mou rodinou v době, kdy jsem nevěděla, kdo skutečně jsem."
Na chvíli se odmlčela a upřela pohled na Markuse, který na ni kývl na znamení podpory.
„S příchodem nového vedení, alfy Markuse Banea, věřím, že se otevírá nová kapitola nejen pro Krvavou smečku, ale i pro celé království. Markus Bane je mladý, ale statečný a rozhodný vůdce, který chce obnovit vztahy mezi smečkou a královstvím. Věřím mu, stejně jako věřím, že tento krok přinese dlouho očekávaný mír a spolupráci mezi všemi vlky v našem království."
ČTEŠ
Vlkodlačí Láska
FantasyElis je 16 letá dívka, která studuje fotografii na vlčí škole. Elis a její rodina jsou vlkodlaci. Elis je hnědo zrzavá vlčice s modrýma očima. Její rodina je vlčí královská rodina. Elis před lety unesl alfa Krvavé smečky, který se měl stát králem vl...