Prolog

31 1 0
                                    

Před šestnácti lety

Jednoho brzkého ráno 21. zaří 2008 se Peterovi a Sandře se narodila druhá dcera Elizabeth. Neuběhl ani rok a princezna Elizabeth byla unesena.

...

Vlčí královská rodina slaví skoro rok od narození princezny Elizabeth, proto uspořádali velkou oslavu, která se připravovala asi dva měsíce. Pozvali všechny alfy a jejich rodiny. Oslava probíhala asi tahle.

Nejdříve král měl proslov; Všechny vás tu vítám, na oslavě necelý rok od narození naší druhé dcery a že můžeme oslavit to s vámi a poznat se blíže a zanechat staré křivdy za sebou že Dave.

Dave se na krále Petera koukal jak by ho chtěl zabít, ale pak jeho výraz změnil a řekl. Jo jasně. Král ještě dodal ke svému proslovu. Rádi vás zveme na vánoční ples, který bude 20.12. od 19:00 tady v paláci jako tahle oslava. A Teď je čas se bavit.

Oslava začala tím, že princezně všichni předali dary. Pak se tancovalo, pilo a bavilo. Král Peter se začal bavit s alfou Půlnoční smečky. Ahoj Masone a Kate, jak se máte? Alfa Půlnoční smečky, tedy Mason mu odpověděl. Dobře, Peter mate krásnou druhou dceru, asi už znáte našeho syna Patrika Browna. Přidala se k nim královna Sandra, jistě je mu rok ne? Kate jí odpověděla. Ano, no půjdu ho uspat. Královna Sandra tomu dodala. To já taky Elis půjdu dát do postýlky. Královna Sandra a Kate šly spolu uspat svoje děti, zatím si jejich druhové bavili o smečkách. Pak se jejich luny vrátily a tancovali spolu. Asi po dvou hodinách všichni odebrali do komnat. Ráno, všichni hosté odjeli a královská rodina rozbalovala dárky princezny Elis. Dostala oblečení, hračky a knížky. Pak šli do zahrad, tam strávili docela celý den, děti si hrály a malá princezna Elis byla v klíně královny Sandry.

Posuneme se na prosinec

Královská rodina připravovala vánoční ples, posílali pozvánky a kontrolovali personál, aby všechno bylo perfektní na ples. Asi dva týdny před plesem se změnil malý vlčí princ Filip ve vlka. Je totiž šedivý vlk s hnědými očima. Pomalu nacházel své nové schopnosti. Ve vlka se měníme zhruba od pěti až do šestnácti let, závisí na jedinci, který se mění. To taky bylo, co oslavit. Týdny uběhly rychle jako voda, den plesu je dnes. Všichni alfy a jejich rodiny začali přijíždět, protože byla hodina do začátků plesu. Všichni byli přivítání královskou rodinou a ubytováni, aby se mohli připravit na ples. Tu dobu bylo docela většina rodin s dětmi nebo měli luny až na jednoho alfu, to byl alfa Krvavé smečky, protože jí ještě nenašel, protože byl jako mladý zamilovaný do královny Sandry, ale ta je družka krále Petera. Od té doby svou družku nehledal a uzavřel se do sebe. Po hodině se všichni sešli v tanečním sále v paláci. Na začátku měl zase proslov král, něco podobného jak na oslavě. Pak se tančilo, bavilo. Pro některé rodiny to bylo kratší, protože měli děti a museli na ně dávat pozor. Asi po dvou hodinách se děti daly spát a dospělí se mohli bavit jako za mlada. No asi po dvou hodinách to i oni sbalili. Po oslavě, královna Nikol šla zkontrolovat princeznu Elis. Ta klidně oddechovala v postýlce. Královna po tichu šla zase pryč, do ložnice. Král Peter už taky spal, lehla si k němu, on si jí k sobě přitáhl a ona si na jeho teplou hruď položila hlavu a usnula. Alfa Krvavé smečky, Dave jak všichni zalezli do svých komnat, tak šel unést princeznu Elis. Šel do komnat princezny Elis, vešel a vzal princeznu Elis, princezna Elis začala plakat. To zbudilo královnu Sandru, ta hned šla do komnat princezny Elis, ale než tam stihla dojít, tak princezna Elis s Dave byla pryč. Když tam došla tak zjistila že tam princezna už není. Dave zamaskoval svůj pach, aby na něj nepřišli. S princeznou Elis opustil území paláce, šel až na okraj lesa, kde na něj čekal, člen jeho smečky. Předal mu princeznu Elis a řekl. Edwarde ručíš za ní, zůstanete u mě doma. Klíč máš, nikomu neříkej, že je to princezna Elis. Kdyby se někdo ptal, tak řekni, že je to moje neteř, která přišla o rodiče kvůli samotářům. Takže se o ní budu starat. Edward mu na to odpověděl. Ano pane. Na Elis nakápl kapku lektvaru od jednoho čaroděje, aby zamaskoval její pach a rozběhl se pryč. Na konci lesa měl zaparkované auto.

Vlkodlačí LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat