Anna Evans;
S rodiči Patrika jsem se seznámila i jeho sourozenci, ti byli strašně roztomilí spolu. Kate jsem pomohla tím, že jsem zabavila ty dva malý prci Abby a Leo. Patrik mě doprovodil do pokoje a pak se šel sám připravit. Za dvacet minut jsem vyšla z pokoje, Patrik čekal před mým pokojem, že jsem do něho málem narazila.
Patrik; Sluší ti to
Ani; Tobě taky
Patrik; Můžeme jít dolu?
Ani; Jo
Patrik si mě přitáhl k sobě a políbil mě. Chvíli jsem spolupracovala, pak jsem se odtáhla a otřela o rty. Společně jsme se rozešli ze schodů. Šli jsme do jídelny, kde už čekali všichni.
Kate; Páni Ani, sluší ti to.
Ani; Děkuji, vám taky
Večeře proběhla nejlépe, co mohla. Po večeři jsme si ještě povídali, já si hrála s Abby a Leem. Po chvíli jsme si s Abby sedli na sedačku vedle Patrika. Abby di lehla na Patrika a na mě měla položenou hlavu. Svojí hlavu jsem si opřela o Patrikovo rameno, s jeho rodiči jsme prokecali docela dlouho do noci. Usínala jsem, Abby už spala. Celou dobu jsem Abby hladila. Patrik vypadal taky unaveně.
Ani; No já už asi půjdu lehnout.
Patrik; Já taky a dám Abby do postele.
Zvedli jsme se, Patrik si vzal do náručí Abby a vydali jsme se ke schodů. Vyšli jsme schody, uložili jsme ji do postele a pak mě Patrik doprovodil do pokoje. V pokoji jsem hned sundala ty buty na podpatku. Šla jsem do koupelny, umyla jsem se a zalezla do postele. Probudila jsem se až okolo desáté. Vstala jsem z postele, oblékla jsem si tepláky a tílko. Šla jsem dolů, v kuchyni už byla Kate, dělala snídani Abby. Hned jak si mě všimla Abby, tak za mnou přiběhla.
Ani; Dobré ráno,
Abby; Ani uděláš mi prosím tu tvojí výbornou snídani.
Ani; Ale dneska ti ji dělá tvoje mamka, i ona umí určitě skvělou snídani.
Abby; Ale ne tvojí. Prosím
Kate; Snažím se, ale ona basní o tvé speciální snídaně.
Ani; Dobře, jestli to nebude mrzet Kate, tak ti ji udělám a naučím tě to Kate.
Kate; Budu ráda, aby ji mohla Abby dělat i mě chutnala tvoje snídaně.
Ani; Děkuji, tak jo
Obou jsem udělala tu speciální snídani pro děti, Kate mi koukala pod ruce a učila se jí dělat.
Tu kterou Kate udělala původně jsem si dala já. Za par minut se vyhrabali ty tři kluci v rodině. Leo hned jak viděl Abby snídali, kterou právě dojela, tak chtěl ji taky. Tak jsem ji mu taky udělala, ale i pro ty dva, kteří ještě ne snídali. Kate na mě koukala docela smutně, chtěla jsem umýt nádobí, ale Kate mě přeběhla. Aspoň jsem ji pomohla.
Ani; Omlouvám se, že jsem ti sebrala snídani.
Kate; Ne omlouvej se, jsem ráda, že jim chutnalo. Jsi šikovná kuchařka. Pojď sedneme si a promluvíme si.
Ani; Dobře, tak jo.
S Kate jsme šli do jejich ložnice. Sedly si na postel, čekala jsem, jaká otázka bude první.
Kate; Já vím, že jsme se tě ptali na té večeře. Máš ráda Patrika?
Ani; Jo, mám ho ráda víc než jen kamaráda. Mám k němu zvláštní pouto, neumím to popsat.
Mluvili jsme spolu asi půl hodiny, pak za námi přišel Mason (Patrikův táta). Oba chtěli, abych jim tikala.
Mason; Co vy dvě tady, my vás po celém domě hledáme a vy tady.
Kate; Holčičí kecy jsme potřebovali udělat a s vámi za zády to nešlo.
Mason; Aha, tak to vás nebudu dál rušit.
Ani; Ne nerušíš, já jdu za ostatníma.
Zvedla jsem se a šla dolů, z obýváku jsem slyšela hádku, tak jsem tam běžela. Ty tři se hádali, o tom co si pustí. A prý nás hledali, ale ta hádka vypadala roztomile.
Ani; Tak dost vy tři!
Patrik; Tady si, jdeš se s námi koukat na nějaký film?
Ani; Jo jdu, na co se budeme koukat?
Patrik; No o tom jsme se hádali.
Ani; Tak jo, uděláme to tahle,, Vy mi řeknete svoje nápady, já je napíšu na tři malé papírny, zamíchám a pak jeden vytáhnu a na něj se budeme koukat.
Abby; Já chci popelku
Leo; Ne, to jsme viděli minule. Já chci Spiderman.
Patrik; Já chci Ironman 2
Ani; Dobře
Všechny jsem napsala na tři malé papírky. Jeden jsem vybrala a přečetla. Byl to Spiderman. Koukali jsme na něj, trochu jsme se smáli nebo jsme se lekly s Abby. Po tom jsme šli na oběd.
ČTEŠ
Vlkodlačí Láska
FantastikElis je 16 letá dívka, která studuje fotografii na vlčí škole. Elis a její rodina jsou vlkodlaci. Elis je hnědo zrzavá vlčice s modrýma očima. Její rodina je vlčí královská rodina. Elis před lety unesl alfa Krvavé smečky, který se měl stát králem vl...