Patrik Brown;
Museli jsme se celý měsíc připravovat s právníky na soud. Furt nás vyslýchali a doptávali se na různé věci. Týden po soudu máme jít na maškarní ples princezny Elizabeth. Ani má ples stejný den jak její korunovace. Celý měsíc jsme nevytáhli paty ze zámku. Zítra se koná soud. V soudní síni budou i novináři, nezávidím Ani pozornost od nich jak soudce ji předvolá jako princeznu Beth.
Den soudu, vstal jsem v šest hodin ráno. Oblékl jsem se rovnou k soudu, stejně rovnou po snídani jedeme na soudní úřad. Vzal jsem si černý oblek s bílou košilí. Šel jsem na snídani, všichni tam byli v černém nebo tmavém oblečením. Všichni se najedli a pak jsme jeli na soudní úřad. Museli jsme projít prohlídkou, všichni bez problému. Postupně jsme šli na poslední výslech před soudem. Pak jsme společně šli do soudní síně, posadili jsme se do první řady. Před námi seděl Dave Evans, všichni jsme s toho nebyli rádi, ale co se dá dělat. Soud trval celý den, poslední jednání bylo naplánováno na pátek v osm hodin ráno. Patek jsme se měli dozvědět plné rozhodnutí soudce Alexandra. U nás soudí taky soudci, kteří mají vystudované naše práva. Soudce Alexandr je ten nejkrutější soudce u nás.
Pátek ráno to vypadalo úplně stejně jak první setkání u soudu. Hodinu probíhalo jednaní pak byla půl hodinová pauza, aby soudci se poradili a společně rozhodli soud.
Výsledek soudu je takový, vrátili jsme se do soudní síně. Přišli soudci a soudce Alexandr. Soudce Alexandr; Přítomní povstaňte a vyslechněte si rozsudek jménem vlčího světa. Soud rozhodl, že Dave Evans je vinen z únosu princezny Elizabeth, Anny Montrose, vévodkyně Půlnočního měsíčního svitu. Dave Evans je vinen z vlastizradě ke královi Petrovi Jacoba Montrose. Edward Done je vinen ze spolupráce a pomoci s únosem princezny Beth, také je vinen z vlastizrady. Lhaní a popírání činu, a proto se oba sebrání funkcí a sebrání vlčí schopnostem. Toto bude provedeno magem, který bude určený soudem. Soudem se určuje.
Soudce Alexandr se odmlčel a podíval se na přítomné v soudní síni. "Soudem se určuje, že trest bude vykonán pod dohledem vybraného mága. Tímto mám čest představit vám pana Ericha Malloryho, vysoce uznávaného čaroděje, který bude vykonávat předepsaný trest."
Dveře se otevřely a do místnosti vstoupil Erich Mallory. Bylo jasné, že má v sobě autoritu a moc, kterou jeho postavení čaroděje přináší. Erich měl na sobě elegantní černý hábit s magickými runami vyšívanými stříbrnou nití. Jeho oči, jasné a pronikavé, se pohybovaly s jemnou vrstvou tajemství.
Erich přistoupil k soudci Alexandru a s klidem a důstojností řekl: "Dobrý den, vašnosti. Jsem připraven vykonat předepsaný trest v souladu s našimi magickými zákony."
Soudce Alexandr přikývl a pokračoval: "Pan Mallory je zvolen, aby provedl přeměnu schopností obviněných, jak nařídil soud. Jeho zkušenosti a dovednosti v magii zajistí, že tento proces proběhne s naprostou přesností."
Erich se otočil k obviněným, Daveovi Evansovi a Edwardovi Doneovi. Jeho ruka začala vykonávat složité magické gestikulace ve vzduchu, zatímco kolem něj začala vyzařovat jemná aura modrého světla. Jakmile rituál začal, místnost se naplnila silnou magickou energií.
Soudce Alexandr dodal: "Tímto je proces přeměny zahájen. Jakékoliv pokusy o odpor nebo útěk budou okamžitě potrestány. Pan Mallory zajistí, že trest bude vykonán v souladu s magickými normami a spravedlností."
Erich pokračoval s precizností a autoritou, kterou jeho postavení čaroděje přinášelo, a zajistil, že spravedlnost bude vykonána v souladu s nejpřísnějšími standardy.
Po skončení soudních jednání se Patrik Brown, budoucí alfa Půlnoční smečky, připravoval na další klíčový úkol:
asistenci při přípravách na maškarní ples princezny Elizabeth, který se konal ve stejný den jako její korunovace. Tento úkol ale převzala královna Sandra Montrose, která měla na starosti veškeré detaily této významné události.
ČTEŠ
Vlkodlačí Láska
FantasyElis je 16 letá dívka, která studuje fotografii na vlčí škole. Elis a její rodina jsou vlkodlaci. Elis je hnědo zrzavá vlčice s modrýma očima. Její rodina je vlčí královská rodina. Elis před lety unesl alfa Krvavé smečky, který se měl stát králem vl...