Natálie Wiliams, budoucí královna
Svatba mě a Filipa byla krásná, teď nás čeká naše společná korunovace. Prosila jsem Beth, aby mi udělala make-up a účes jako na svatbu. Hned po obědě jsem šla s Beth do mého pokoje, než se Beth připravila, tak jsem se převlékla do šatů, které budu mít na korunovaci.
můj make up a účes
Potom se Beth šla připravit sama. Po hodině jsem šla ke hlavnímu vchodu. Tam čekali všichni, jako kdy jsme jeli na naší svatbu, ale všichni mají jiné oblečení. Mají šaty podle toho, jakou část naší země zastupují. Beth měla tmavě modré šaty s bílými puntíky jako hvězdy a na hrudníku má dva cípečky měsíce, protože zastupuje část půlnočního svitu měsíce.
Už jsme si připravovali od oběda. Ale korunovace proběhla později.
Korunovace královského páru vlkodlaků by se mohla odehrávat v tajemné, mytickém prostředí, které kombinuje divokou sílu přírody s hlubokou tradicí vlkodlačího kmene. Představme si tento ceremoniál jako směs rituálů, oslav a mystiky, kde se důraz klade na propojení s měsíčními fázemi, přírodními elementy a předky vlkodlaků.
1. Přípravy před korunovací
Korunovace se odehrává v hlubokém lese, ve kterém je ukryto posvátné místo – starodávná kamenná svatyně obklopená starými stromy, ve středu kruhu vzrostlých dubů. Tento prostor je otevřen jen za úplňku, kdy měsíc dosahuje své plné síly, symbolizující sílu vlkodlaků.
Den před korunovací se celé království sejde k velkému honu, který slouží jako zkouška síly a odvahy vlkodlačího páru. Během této noci každý z nich musí projevit svou vládu nad lesem i nad svou vlčí podobou. Tento lov má posílit jejich propojení s přírodou a připravit je na přijmutí královské role.
2. Příchod do svatyně
Při východu měsíce královský pár, oblečený v tradičních rituálních oděvech zdobených vlčí srstí a měsíčním kamenem, vstoupí do kruhu předků. Jsou doprovázeni staršími rady a šamany, kteří zpívají staré písně a zaříkání, volající sílu měsíce a duchy jejich předků.
Lesem se šíří tichý zvuk bubnů a vlčích vytí, které podporují magickou atmosféru. Všechny vlkodlaky přítomné na ceremonii už ovlivňuje měsíční svit, což umocňuje jejich instinkty a sílu.
3. Očistný rituál
Než korunovace začne, královský pár podstoupí očistný rituál u vodopádu, který pramení nedaleko svatyně. Tam je šamani očistí vodou a pokropí bylinnými oleji, které symbolizují jejich spojení se zemí a čistotu jejich srdcí. Tento rituál nejenže očistí těla, ale také jejich mysl a duši, aby byli připraveni přijmout odpovědnost.
4. Krvavá přísaha
Poté následuje klíčový okamžik – krvavá přísaha. Královský pár se každý lehce zraní na zápěstí, aby jejich krev mohla symbolicky stékat na posvátný oltář. Tento akt je symbolem jejich oddanosti svému lidu a připravenosti prolít krev, pokud to bude třeba. Krev pak míchá šaman s prastarými bylinami a používá ji k namalování magických run na jejich těla.
5. Korunovace
Šamani zvednou dvě speciální koruny, vyrobené ze starodávného stříbra, zdobené měsíčními kameny a drahokamy, které symbolizují sílu, moudrost a spojení s nočním nebesem. Při korunovaci král a královna zvednou hlavu směrem k úplňkovému měsíci a přijmou své koruny. V tu chvíli měsíc dosáhne svého vrcholu a jeho světlo ozáří celý kruh, symbolizující, že přijali jeho sílu a ochranu.
6. Vlčí proměna
Po nasazení korun se oba králové promění do svých vlčích podob, přičemž jejich srst se rozzáří zvláštním leskem. Tento okamžik je klíčový, protože ukazuje, že jejich spojení s královstvím je nyní nejen lidské, ale i zvířecí – jsou vládci nejen lidí, ale i přírody a vlků.
7. Přijetí lidem
Po proměně královský pár pozdraví své poddané. Všichni vlkodlaci se ve své vlčí podobě skloní před novými vládci, vyjádříce tak svou loajalitu. V této chvíli dojde k obřadnímu obětu – tradiční oběti bohům přírody, kdy se obětují lovecké úlovky, aby požehnaly novému království.
8. Hostina a oslavy
Po korunovaci začíná velká hostina. Po celé noci se kolem svatyně tančí, zpívá a vyprávějí se příběhy o slavných činech předků. Jídla jsou divoká a syrová, vyrobená z masa ulovených zvířat během honu, bylin a ovoce, které poskytuje les.
Oslavy pokračují až do úsvitu, kdy královský pár, již ve své lidské podobě, usedne na své nové trůny – dva velké kamenné bloky porostlé mechem, symbolizující jejich trvalé spojení s přírodou.
ČTEŠ
Vlkodlačí Láska
FantasyElis je 16 letá dívka, která studuje fotografii na vlčí škole. Elis a její rodina jsou vlkodlaci. Elis je hnědo zrzavá vlčice s modrýma očima. Její rodina je vlčí královská rodina. Elis před lety unesl alfa Krvavé smečky, který se měl stát králem vl...