Týden na horách s královskou rodinou

3 0 0
                                    

Princezna Elizabeth, vévodkyně Anna z Půlnočního svitu měsíce.

Jak Elandril objevil tak i zmizel.  Byla jsem docela překvapená, Patrik taky byl překvapen. ale ne úplně. Vím, že ho už viděl ale tohle jsem nečekala. Byl tak na půl překvapený. Vzala jsem si knížku a začala jsem si číst. Patrik si sedl ke mě a vzal mi knížku. Patrik; Budeš se mnou mluvit? Beth; Ne, chci si číst tu knížku, kterou si mi vzal. Vrátíš mi ji? Patrik; Až si se mnou promluvíš? Beth; Ne. Natáhla jsem se pro tu knížku, ale Patrik ji odtáhl. Natáhla jsem se víc, skoro jsem ji už měla. Ale to Patrik čekal, tak jsem toho využila a políbila jsem ho. To nečekal, a ztratil pozornost. Využila jsem toho, vzala jsem mu tu knížku. A odtáhla jsem se, byl zaskočený. Beth; Copak? Patrik; Hej, ty potvoro! Beth; Já? Jen si chci číst. A teď  šup pryč! Patrik; Tak se rychle nevzdám. On mě políbil a sebral mi tu knížku. Tu chvíli jsem se naštvala, odhodila jsem ho od sebe a běžela na balkon, ze kterého jsem skočila a během skoku jsem se proměnila ve vlka. Zaběhla jsem do lesa a uprostřed lesa jsem se proměnila, protože jsem byla na mýtině, sedla jsem si na pařez a jen seděla. Nějak se u mě objevila další vlčíce Evelí a za ní další to byla mamka. Obě si ke mě sedly, obejmuli mě a na nic se neptaly, jen tu byly se mnou. Po chvíli jsem promluvila a řekla, co se stalo. Obě mě pochopily, našla jsem si v lese menší útočiště. Tam se náhle objevila jeskyně, o ní jsem četla v jedné knížce. Je o jeskyně záchrany neboli, když nechcete být kde jste. Jeskyně vás teda nikam nepřinese, ale zůstane s vámi do doby, než tu nebudete potřebovat. Mamka na Evelí se jen na sebe podívali a zase jako vlčice zmizely. Vešla jsem do jeskyně, tam se objevila postel a jídlo. Lehla jsem si a na nočním stolku se objevila ta knížka kterou mi sebral Patrik. Začala jsem si číst, četla jsem si velmi dlouho, asi tři hodiny.  Na stole se objevila večeře, najedla jsem se a šla jsem spát. Spala jsem se asi do osmi, na stole byl čaj a snídaně. Docela se mi tohle líbilo. Dokázala jsem si to tahle představit, ale tahle jeskyně je pro všechny. Zmizí  ji neubudu potřebovat, něco mě táhlo jít ven z jeskyně. Tak jsem vyběhla z jeskyně jako vlčice, na mýtině byl vlk, kterého bych poznala i na kilometr daleko. Byl to vlk Patrika. Proměnil se a šel pomalu ke mě, chtěla jsem utéct, a taky jsem to udělala. Rozběhla jsem se a běžela jako o život, Patrik se proměnil a běžel za mnou. Kličkovala jsem při běhu mezi stromy. Na chvíli se Patrik mi z očích ztratil, ohlížela jsem se za sebe a nedala bacha před sebou a nabourala do něčeho měkkého a teplého.  Byl to Patrik na zadních, jak jsem do něj narazila tak jsem ho porazila a spadla na něj. Když jsem si to uvědomila tak bylo pozdě, držel mě tlapkami na sobě, pomalu jsem se nemohla hýbat. Oba jsme se proměnili na lidi. Patrik; Ty si mě včera vyděsila, jak ses nevrátila do chaty, měl jsem o tebe starost. V noci jsem moc nespal, zdály se mi sny jak si tu někde v lese zraněná. Beth; A taky jsem, naštvaná jsem na tebe a teď mě pusť nebo si mě nepřej. Patrik; Nepustím! Snažil se mě políbit ale to se mu nepodařilo, bránila jsem se. Až jsem nakonec byla vyčerpaná. Tu chvíli toho Patrik využil a políbil mě. Nebyl to jen takový polibek, byl ze srdce, cítila jsem v něm všechny jeho pocity.  

Má ruka už byla v pořádku, celý týden jsme byla jako jedna rodina. Trávili jsme společný čas spolu, týden se nám bohužel krátil každým dnem. Lyžovali jsme, hráli hry, blbli, povídali si a poslední den jsem zjistila, že  Filip s Naty jsou zasnoubeni. V rodinné společnosti jsme to oslavili. Pak přišla ta nudná část, balení věcích domů. Evelí a Bryan se vrátili v neděli večer domů. Jak jsem čekala táta si Patrika odtáhl od nás a spolu se o něčem bavili, i když jsem se snažila zaslechnou kousek jejich rozhovoru, tak jsem nic nezaslechla. Doufám, že ho táta nevyděsil něčím. Na cestu jsme se vydali v neděli odpoledne, jeli jsme do paláce. Protože zítra má být prohlášení o zasnoubení mého bratra a korunního prince a jeho družky. A další den zásnubní večírek. Na kterém nesmím chybět jako sestra budoucího krále.  Králem se stane až se ožení.  

Vlkodlačí LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat