Princezna Elizabeth, vévodkyně Anna z půlnočního svitu měsíce
Den překvapení pro princeznu
No nejdříve jsem měla školu, ta rychle uběhla, pak jsem měla schůzku s mamkou kvůli svatbě atd. Pak jsem jela neznámo kam. Byla jsem sama v autě. Prý Elor něco musí ještě zařídit. Najednou jsme zastavili, řidič ale nevystoupil. Otevřeli se dveře v nich stal můj druh, Patrik. Podal mi ruku, s jeho pomocí jsem vystoupila. Uviděla jsem lesní chatu. Beth; co to má být? Patrik; neříkej že si zapomněla na naše výročí. Teď mi to došlo, no jo jsme už rok spolu. Jasně že jsem nezapomněla. Beth; ne jen jsem dárek pro tebe nechala ve škole, nevěděla jsem že se dnes potkáme. Patrik; No dobře, tak tohle je můj dárek pro tebe k výročí. Beth; to je nádherné.Byla tam cestička z růžích, šli jsme po ní. Ke stolu pro dva, začala hrát k večeři romantické hudba. Najedli jsme se, pak mě Patrik vzedl a tančili jsme na tu muziku. Pak už byla docela zima tak jsme šli do chaty.
Čas příprav se krátil a nastal den D. Natálii šlo vidět trošku bříško, už to celá rodina ví. pro veřejnost je to zatím tajemství, nový královský pár ti chce oznámit po líbánkách, které stráví v Evropě.
Vše bylo zařízeno, jen se všichni museli připravit. Natálie mě poprosila a ych jí pomohla s mákem up a s účesem. Jen jsem si vzala zatím domácí šaty. Šla jsem na snídani, najedla jsem se a pak jsem šla udělat Naty účes a malé up. Když jsem to měla hotové tak jsem se šla sama připravit. Rovnou jsem si vzala šaty. Svatbu jsme nakonec nechali samotnou a další den bude korunovace. Ve svých komnatách jsem počkala na Patrika. Já a kamarád Fíka jsme světci. Patrik byl nejdříve proti abych šla s cizím klukem, ale nakonec se mi ho podařilo přemluvit. Čekala jsem, že si Naty vybere jednu ze svých kamarádů, ale ne. Patrik přišel skoro hned. Patrik; vypadáš nádherně. Beth; ty nejsi taky zahození. Vyrazili jsme ke hlavnímu vchodu, kde už byli všichni. Jeli jsme dívky a kluci. Já jela s Natálii a její rodiny. Cesta trvala okolo půl hodiny. Všichni jsme se společně sešli, naši šli na svá místa. Patrik stál u mě, obejmul mě a pak mi dal pusu, odešel do kaple za chvíli jsme měli jít dovnitř. Lucas mi nabídl rámě a šli jsme dovnitř, Filip byl u oltáře. Společně jsme s Lucasem šli k oltáři, pak jsme šli každý na stranu, komu jdeme za svědka. Začala hrát hudba a všichni si stoupli, Natálie s jejím otcem šla uličkou ke oltáři. Řekli si ano a políbili se. Všichni tleskali, pak byly oslavy. Oslavovali jsme dlouho do noci. Další den nás čekala korunovace a ples nového krále a královny.
To jsme taky stávali docela brzo teda korunovace měla být před a taky bude. Jen jsem do kontrovala přípravy a pak jsem šla na snídani. Dopoledne jsme všichni měli volno. Já jsem si četla do doby než za mnou přišel Patrik. Patrik; Beth můžeme si prosím promluvit? Beth; Hm, Pak přišel ke mě blíže a sebral mi tu knížku, kterou jsem si četla. Beth; Vrať mi tu knížku a pak jo! Patrik; Dobře, vrátím ale chci za ní pusu. Beth; Dobře, co si chtěl probrat? Patrik; Jo ty tahle, ty si, ale zrádkyně. Beth; Promiň. Přitáhla jsem si ho k sobě a políbila ho. Polibek prohloubil Patrik, usmála jsem se do polibku. Pomalu nám došel kyslík proto jsme se odtáhli. Patrik; To jsem teda nečekal, ale musím ti říct, že tě strastně miluji. Beth; Já tebe taky. Patrik si ke mě sednul a znovu jsme se políbili, pak jsme už museli na oběd. Společně jsme tam šli, na obědě byli všichni. Po obědě jsme se šli všichni připravit, znovu jsem dělala make up a účes. Udělala jsem ji ten stejný jako na svatbu. Pak jsem se připravila sama.
Beth
Make-up a účes
A šaty na svatbu
A na korunovaci
Naty
Svatba
Korunovace
Filip
SvatbaKorunovace
Patrik má stejný oblek jako Fík na svatbě.
ČTEŠ
Vlkodlačí Láska
FantasyElis je 16 letá dívka, která studuje fotografii na vlčí škole. Elis a její rodina jsou vlkodlaci. Elis je hnědo zrzavá vlčice s modrýma očima. Její rodina je vlčí královská rodina. Elis před lety unesl alfa Krvavé smečky, který se měl stát králem vl...