0.4

67 16 45
                                    

Akşam olmak üzereydi. Bazıları uyuyor, bazıları da sessizce konuşuyordu. Ben ise yanımda oturan abimin omzuna kafamı yaslamış, diğerlerine bakıyordum. 

Ayrıca tüm İstanbul sınırları kapatılmıştı, görevliler silaharla ve ilaçlarla virüs kapanları öldürüyorlardı. TRT canlı yayın açmıştı. Anneme zarar gelmesinden korkuyordum, ama annem çok güçlü bir kadın, kendisini koruyacağından herşeyden daha da emindim.

Camdan içeri giren kişiler ile hepimiz elimizdeki sert cisimleri dahada sıkı tutup ayaklandık. Benim sınıfımda ki şerefsizler gelmişti ve zombi olmamışlardı. Keşke yakalanıp görevliler tarafından öldürülselerdi kodumun ibneleri.

"Vay vay, bizim ibne Efe'de buradaymış."

Selim'in dediği ile derin nefes alıp verdim, daha sonra abime sarılıp gözlerimi kapattım.

"Sen kime ibne dediğinin farkında mısın göt lalesi?"

Ali'nin dediği cümle ile hafiften kıkırdamış, daha sonra tekrar moduma girmiştim.

"Evet, farkındayım ibnenin eski sevgilisi."

"İbne anandır, orospu çocuğu seni."

Ali'nin, Selim'i gömleğinden tutup cama doğru ittirmesiyle herkes ayaklanmıştı, tabii bende ayaklandım. 

Hakan abi ile ben, Ali'yi tutarken; diğerleri ise benim sınıftakilerle uğraşıyorlardı. Hayır anlamıyorum, neden o kadar boş sınıf varken bize geldiniz aq?

"Efe, sen Ali'yi tut. Ben şu Merih'i tutayım yoksa çocuklar-"

"Tamam abi, tutarım."

Bizimkiler sonunda benim sınıftakileri bırakınca, çıkan görüntü komikti aslında. 

"Ya bak şimdi Ali'yle benim Efe sevgililerdi."

"Eee?"

"Sonra bunlar ayrıldılar, Efe'nin sınıfındakileri bir ara dövdük biz. Akıllanmadı bunlar, Efe'ye ibne demeye falan başladılar. Öyle."

Abimi gözlerimle aradığımda bulmuştum, kendi sınıfında ki Jankat'la dedikodu yapıyorlardı. Yeter amk bunlarda her görüşümde dedikodu yapıyorlar, bıktım ya.

"Ali sakin ol."

Ali'yi abimle benim oturduğum kenara getirdim, kendi suyumu çıkartıp uzattı-

/LAN DUR ALİYE KENDİ SUYUNU VERDİN!

Bu kim amk?

/İÇ SESİM OROSPU ÇOCUĞU, ALSANA SUYUNU!

Ya ne olacak Allah aşkına?

/GERİZEKALI DOLAYLI YOLDAN ÖPÜŞTÜNÜZ ŞİMDİ!

Çok mu zoruna gitti iç ses? 

/GİDİYOM BEN İT.

.

.

.

Zombiler Gerçek Değil ):( AlEfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin