6. Bölüm Yeni Sığınak (Düzenlendi)

14 3 3
                                    

Doktor Barlas Rüzgar künyeyi bir kenara koyduktan sonra Yüzbaşı Aslının omzundaki Kurşunu çıkarmıştı. Hemen bir dikiş attıktan sonra gerekli olan ilaçları verdikten sonra başında bekleyerek düşünceye dalmıştı.

 Hemen bir dikiş attıktan sonra gerekli olan ilaçları verdikten sonra başında bekleyerek düşünceye dalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Beni kurtarırken ki gözlerin aklımdan gitmiyor. Bir türlü o bakışı unutamıyorum. Demek adın Aslı keşke uyansanda tanışabilsek seninle tanışmayı o kadar çok isterim ki anlatamam. Ama dur ya sevgilisi varsa, sevgilisi ekibinden birisi olabilir mi ? Mesela o an düşecekken Komutanım diye bağıran neydi ismi Serdar Ege ya sevgilisi oysa ama dur ozaman o durumda (Yüzbaşı Aslı bayildiginda)neden hâla Komutanım desin ki o değilse başka kim olabilir. Sonradan yanlarına gelen Adı Şahindi sanırım o kesin hem geldiğinde endişeli görünüyordu. Hemen iyimisiniz demişti. Ama yok Aslı ona emir vererek konuştu. Ozaman oda değilse kim olabilirdi ki yada sevgilisi varmiydi ?"

Yüzbaşı Aslı sayıklamaya başladı. Doktor Barlas hemen yanına doğru yaklaştı. Yüzbaşı Aslı " Bozkurt " diyerek tekrardan sayıkladı. Doktor Barlas biraz duraksayıp bağırarak

Doktor Barlas Rüzgar : TABİİ YAA O

Yüzbaşı Aslı bağırma sesine gözlerini açarak kalktı.

Yüzbaşı Aslı : Noluyo ya ahh!( aniden kalktığı için canı yandı)

Doktor Barlas Rüzgar hemen Yüzbaşı ya dönerek

Doktor Barlas Rüzgar : Hâh(şasirarak) uyanmışsın pardon ya bağırdım kusura bakma.

Yüzbaşı Aslı : Ne tabiisi kim o neden öyle bağırdın.
(YAZARDAN : Aşkından aşkından neyden olacak başka kıskandı dkdkdkd)

Doktor Barlas Rüzgar : Ha şey Boz...(dicekken hemen lafını çevirerek) ha yok birşey ya öylesine bağırdım.

Yüzbaşı Aslı : Şey Boz... ne, Ne oldu ?

Doktor Barlas Rüzgar : Ekibin dışarda ya onu söylicektim.

(YAZARDAN : Hadi yırttın dkdkdk. heee hee
kesin onu dicektin)

Yüzbaşı Aslı : İnanmadım ama neyse buarada Teşekkür ederim.

Doktor Barlas Rüzgar ona dogru bakarak dalgın bir şekilde

Doktor Barlas Rüzgar : Ne demek yine beklerim. Mutlaka bekliyorum ,

Yüzbaşı Aslı : Nasıl anlamadım

Doktor Barlas Rüzgar : Haa yani ne demek görevimiz ( dalgınlıktan çıkarak)

Yüzbaşı Aslı gülmüştü. Sonra ekibinin yanına doğru gitti. Doktor Barlas Rüzgar güldüğünü görünce oda gülmüştü. Ne yapacağına şaşırmıştı. Onu ilk defa gülerken görmüştü.
(YAZARDAN : Artık hic unutmaz)

Barlas Rüzgar kendi kendine " Az kalsın ağzımdan kaçırıyordum iyi ki son anda tuttum kendimi " Doktor Barlas Rüzgar hemen Onların yanına doğru gitti.

SEVDA KURŞUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin