Medya: Ben olmalıydım
Gülden KaraböcekSiz: Biliyorum bu kim ve benim numaramı nerden bulmuş diyorsun (23.50)
Siz : Hatta belki de yazdıklarımı okuyunca beni engellemek bile isteyebilirsin (23.54)
Siz : Fakat umrumda değil ben seni bu kadar severken ve her onunla gördüğümde acı çekerken senin haberinin bile olmaması adil değil.(23.58)
Siz : Sana aşık olmayı ben seçmedim fakat kalbime söz geçiremedim bu belki benim hatam olabilir fakat sende bu kadar iyi biri , yakışıklı ve iyi kalpli olmamalıydın hatta masum ve daha nicesi hayalleri süsleyen bir beyaz atlı prens gibi shdhdhd
(00.03)Çevrimiçi (00. 10)
Siz: Çevrimiçi olmana sevindim umarım beni hemen engellemzsin ( 00.11)
Beyaz atlı prens yazıyor...
Siz : Seni sadece okulda görmek yeterli gelmiyor artık en azından daha yakından tanımak için konuşabiliriz diye düşündüm arkadaş olarak yani sonuçta sevgilin var (00.18)
Beyaz atlı prens: Yine hanginiz işletmeye çalışıyor lan beni belanızı sikicem bi gün komik değil Berna görecek yanlış anlayacak sizin yüzünüzden aşkmış ksjshjs ( 00.22)
Siz: Küfüre kadar sorun yoktu devamında hoşuma gitti denemez ama kimse seni işlemiyor yani şaka değil bu (00.25)
Beyaz atlı prens: Kimsin o zaman sen ? Bana aşık anonim bir kız mı ? (00.26)
Siz: Kız olduğumu nerden çıkardın ? (00.26)
Beyaz atlı prens: Oha amk bunu düşünmemiştim, o halde hiç şansın yok anonim bey shhshd
(00.28)Siz : Anonim beymiş Anonim demeni tercih ederim sadece şakaydı tabi ki kızım (00.30)
Beyaz atlı prens: O zaman engellemem gerekecek (00.30)
Siz: Zararsız bi anonimim engellemesen olmaz mı ? (00.32)
Beyaz atlı prens: Sevgilime ihanet edemem her ne olursa olsun benden hoşlanan bir kızsın yani öyle olduğunu söylüyorsun
(00.34)Siz: Arkadaş olarak ? Olmaz mı ?
(00.34)Beyaz atlı prens: Bana yürümezsen olabilir jdhdh
(00.36)Siz: Denerim sjdhhddjjs
(00.36)Beyaz atlı prens: Şaka bi yana içimden bir his bunun iyi bir fikir olmadığını söylüyor uzaktan izlemek bile canını yakarken benimle konuşman sana ümit vermiş gibi olur (00.38)
Siz: Seni sevmek o kadar güzel ki acısına bile alıştım hem canı yanacak benim ve bırak ümit ediyim, ümit insanı hayatta tutar derler (00.40)
Beyaz atlı prens yazıyor...
Siz: Beni düşünme sadece arkadaşız gibi düşün hem belki sevgim dostluğa dönüşür belki bi ümit(00.43)
Beyaz atlı prens: Öyle olsun anonim hanım fakat şunu unutma aramızda birşey olması mümkün değil ben ihanet etmem sınırlı bir ilişkimiz olduğu sürece sorun yok benim için...
(00.45)Siz: Bunu hatırlatmana hiç gerek yoktu farkındayım seni senden iyi tanıyorum desem yalan olur fakat sevgiline olan bağı biliyorum yine de bunu senden duymak hoşuma gitmedi
(00.50)Beyaz atlı prens yazıyor...
Siz: Her neyse iyi geceler beyaz atlı prens...
(Çevrimdışı 00.53)Beyaz atlı prens:iyi geceler anonim ( 00.55)
Telefonu şarja takıp Spotify' a girdim . Kulaklıklarımı taktıktan sonra açtığım şarkıyı dinlemeye başladım.
O sevgi en başta benim hakkımdı
Biricik sevdiğin ben olmalıydım
Gönlüne başkası girmemeliydi
Tanrıdan dileğin ben olmalıydımO sevgi en başta benim hakkımdı
Biricik sevdiğin ben olmalıydım
Gönlüne başkası girmemeliydi
Tanrıdan dileğin ben olmalıydımEllerin elimde buluşmalıydı
Gözlerin gözümle konuşmalıydı
Kalbin tek kalbimle anlaşmalıydı
Boynuna sarılan ben olmalıydımBen olmalıydım, ben olmalıydım
Boynuna sarılan ben olmalıydım
Ben olmalıydım, ben olmalıydım
Boynuna sarılan ben olmalıydımBen olmalıydım, ben olmalıydım
Sevilen özlenen ben olmalıydım
Seni bir başkası sevmemeliydi
Kalbinin sahibi ben olmalıydım
Ben olmalıydım, ben olmalıydımSevilen özlenen ben olmalıydım
Seni bir başkası sarmamalıydı
Kalbinin sahibi ben olmalıydım
Ellerin elimle buluşmalıydıGözlerin gözümle konuşmalıydı
Kalbin tek kalbimle anlaşmalıydı
Boynuna sarılan ben olmalıydım
Boynuna sarılan ben olmalıydım ...Gülden Karaböcek
Ben olmalıydımGözlerimden yaşlar dökülürken düşündüm o kızın yerinde olsam nasıl olurdu ?
Peki ya o kızdan farkım neydi ?
Benden daha mı güzel seviyordu onuda bu kadar şansım yoktu ona karşı ?Şarkı devam ederken düşünmeye devam ettim onu sevmem aylarımı almıştı en başından beri sevgilisinin olduğunu biliyordum ama ona da dediğim gibi kalbim beni dinlemiyordu elimde olan birşey değil.
Kalbime bin defa söylemiştim o başkasını seviyor, başkasının elini tutuyor , güzel gözleri sadece onu görüyor anla artık o seni sevmiyor görmüyor ve hiçbir zaman da elini tutmayacak .
Ne kadar söylesem de anlamıyordu, o bizim beyaz atlı prensimiz diyordu sonunda bırakacak o kızı anlayacak onu ne kadar çok sevdiğimizi diyordu kabul etmediği yetmediği gibi daha çok canımı yakıp hayaller kurmama sebep oluyordu .
Okul saati yaklaşıyordu tüm gece yine uyanık kalmıştım fakat okulda da uyuya bileceğimi sanmıyordum bugün futbol maçı vardı ve o da orda olacaktı sadece okulda görebilme şansım vardı bunu kaçıramazdım . Alarmı kontrol ederek birkaç saat uyumaya karar verdim . Şarkıyı kapatıp kulaklığımı kenera bıraktım göz yaşlarımı silip güzel hayaller kurarak uyumaya çalıştım...
İlk kurgum değil fakat yayınlandığım tek kurgum olucak bence bi şansı hak ediyorlar umarım sizde beğenirsiniz.
Satır aralarında yorum yaparsanız çok sevinirim olumlu yada olumsuz yorumlarınızı okumak istiyorum.
Biraz klasik bir hikaye fakat yine de severek yazdığım bir kurgu destek olursanız sevinirim ★★★
Kitap hakkındaki düşüncelerinizi okumayı çok isterim bunu yorum için istemiyorum sadece güzel ya da kötü bile deseniz benim için yeterli 💙
(Yanlış anlamayın ama ilk bölümden sonrasını niye okumuyorsunuz beğenmediyseniz söyleyebilirsiniz yoruma açığım ama yine de bir şans verdiğiniz için teşekkür ederim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Atlı Prens
ChickLitPlatonik aşk olduğu çocuğa yazan genç bir kızın hikayesi aralarında ki tek sorun adamın sevgilisinin olması... ↓↓↓ Anlık bir kararla yayınladım umarım sizde bir şans verirsiniz 💜 ( Bazı yerlerde argo kelimeler bulunuyor) 💫