23.

8 1 0
                                    


Medya : Afranın pijamaları

"Abi bu arkadaşım afra bu gece bizde kalıcak"

"Öyle mi hoş geldiniz o zaman " dedi Alper gülümseyerek geri çekilirken Tuğçe içeri girerken peşinden bende girdim içeri ayakkabılarımızı çıkarırken hale şaşkındım sabah ki rezilliğim aklıma gelirken daha da çekinerek salon olduğunu düşündüğüm odaya girdik .

" Afra aç mısın bu arada sormayı unuttum o kadar yürüdük "

"Çok değilim biraz dinlendikten sonra yiyelim olur mu ? "

"Tamam o zaman odama çıkalım mı ? " Dedi Tuğçe bu sırada odaya giren Alper gülümseyerek bana baktı .

" Tekrar hoş geldin afra ben Alper Tuğçenin abisi "

"Memnun oldum " dedim onun gibi gülümserken.

"Bende "

"Tanıştığınıza göre gel hadi afra yukarı çıkalım "

"Tamam " derken Tuğçenin peşinden yürümeye başladım dubleks olan evleri gerçekten çok güzeldi merdivenlerden yukarı çıkarken duvarda asılı olan resimlere baktım çocukluk resimleriydi . Bir an durup Tuğçenin küçüklük resmine baktım yanında da bir erkek vardı ondan biraz uzundu ağlayan Tuğçenin omzuna elini koymuş ağlamasın diye sarılıyor gibiydi , durduğumu fark eden Tuğçe durup bana baktı.

"İlk defa fotoğrafçıya gitmiştik abimle küçüklüğümden hatıra kalsın istemiş annemler " dedi o günü hatırlar gibi gülerken.

"Çok tatlısınız " dedim onun gibi gülerek

"Teşekkür ederim canım hadi gel" dedi elimi tutup çekiştirirken .

"Daha rahat kıyafetler veriyim istersen yatakta oturup film falan izleriz sonra "

"Olur ama komedi olsun "

"Tamam " derken dolabından pijama takımı çıkarttı

"Ben bı aşağı iniyim film izlerken yemek için bir şeyler getiriyim sende rahat rahat giyin "

"Tamam"

Tuğçe çıktıktan sonra üstündekileri değiştirip yatağa oturdum , telefonumu elime alıp mesaj olup olmadığına baktım .

Yoktu...

Kapı açıldığında kafamı telefondan kaldırdım Tuğçe elinde tepsi ile geldiğinde oturması için yer açtım tepsiyi yatağa bırakıp çalışma masasında olan leptobunu aldı.
Leptobu açarken ayağa kalkıp konuştum.

"Sen film bakakoy bende bı lavaboya gidiyim "

"Tamam yerini göstermemi ister misin ? "

"Hayır tarif etsen yeter "

" Peki odadan çıkıp sağa dön 3. kapı "

Kafamı sallayarak odadan çıktım sağa dönüp yürümeye başladım kapıları sayarken iki tarafta da kapı olduğunu fark ettim Tuğçenin odası sağda olduğuna göre bu taraf olmalı diye düşünerek kapıyı açtığımda karşıma çıkan oda ile tam kapatacakken çalışma masasında oturan Alper konuştu.

"Bir şey mi istemiştin ? " Dedi gülümserken

"Lavaboyu arıyordum " dedim

"Karşıdaki soldan 2 . kapı "

"Teşekkür ederim "

"Ne demek seni tekrar gördüğüme sevindim "

"Öyle mi neden ? "

"Bilmem sabah tekrar görüşmek istediğimde bu kadar çabuk görmeyi beklemiyordum ondan olabilir "

"Sabah için tekrar özür dilerim ve teşekkür ederim "

"Ne demek bu sayede seninle tanışmış olduk "

" Doğru neyse ben gidiyim "

"Peki bir şey gerekirse söyle lütfen "

"Tamam " dedim kocaman gülümserken, kapıyı kapatıp odadan çıktım. Lavaboda işimi hallettikten sonra Tuğçenin odasına döndüm. Girdiğimde üstünü değiştirmiş yatakta oturuyordu bana bakıp gülümsediğinde bende güldüm.

"Film bulabildin mi ? "

"Evet gel hadi "

Yanına oturup sırtımızı yatak başlığına dayadım getirdiği çerezlerden yerken filmi başlatmıştı bile eve gitmek yerine buraya geldiğim için fazlasıyla mutluydum ve en önemlisi Tuğçe gibi bir kızla arkadaş olduğum için çok şanslı ve mutlu hissediyordum kendimi her şeye rağmen...

Satır aralarında yorum yapıp fikrinizi söylerseniz sevinirim .
Çok uzun olmadı ama umarım beğenirsiniz. Geçiş bölümü ve sanırım ya 25 . Bölümde final olucak ya da en fazla 30 ama fazla uzatmayı düşünmüyorum
Okuyan herkese teşekkür ederim şimdiden ★★★

Yeni karakteri beğendiniz mi ?

Yeni karakteri beğendiniz mi ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tuğçenin pijamaları

Beyaz Atlı PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin