Medya : Olmazlara inat -
Berkay AltunyayHafta sonuydu okul yoktu bütün gün uyumayı düşünüyordum ki diğer odadan gelen sesler bana hiç yardımcı olmuyordu yine gün sırası annemdeydi. Gelen erkek sesiyle tuhaf bir şeyler olduğunu anladım yanlış duymuş olabileceğimi düşünerek uyku sersemliğiyle odamdan çıktım.
Aras oradaydı bir dakka ne Aras güne mi gelmişti. Üstelik de harareti hararetli bir şeyler anlatıyordu annemler ise ona uyum sağlamış dedikodu yapıyorlardı resmen .
"Yani hanımlar anlayacağınız 4 yılda olsa seçtiğiniz insana dikkat etmelisiniz ve sanırım kör olmamak gerekiyor"
"Anlamadım şimdi seni başka bir kız seviyormuş ama sen onu aptal olduğun için görmedin mi?"
"Öyle de denebilir makbule teyze şimdi ben sizden yardım istiyorum o kızın kalbini nasıl tekrardan kazanabilir ? "
" Ne bilelim oğlum biz yeni nesil miyiz biz ? Bizim zamanımızda pastane de buluşur tatlı yer tatlı konuşurduk şimdi öyle değil diye biliyorum " dedi Münire teyze daha sonra beni fark ederek
"Öyle değil mi Afra kızım "
Hepsi bana dönerken Aras da bana bakıyordu. Heyecandan konuşamazken kafamla onayladım."Bak gördün mü böyle konularda yaşıtlarından yardım al biz eski toprağız "
"Kendi adına konuş münirecim , bak şimdi Aras oğlum önce aptal olduğunu kabul et sonra kızdan özür dile öbür kızı da unut madem Gençsin genç gibi davran kızı yemeğe çıkart date yapın "
"Date mi ? İyi fikir aslında teşekkür ederim Makbule teyze "
Dedi bana dönüp göz kırparkenAnnema mutfakatan içeri girerken konuştu. Peşinden de elinde tabakla Necla teyze girdi
"Günaydın prensesim " dedi annem ona gülümserken tekrar konuştu.
"Kahvaltın hazır üstünü değiştir mutfağa geç istersen "
"Peki " derken o an yaptığım şeyi fark ettim. Pijamalarımla arasın karşısına çıkmıştım belki de ona bile gülmüş olabilirdi aptallığıma söverken odama girip üstümü değiştirdim.
Mutfağa girip içeriye bakarken annemin yine bir sürü şey yaptığını fark ettim . Bu yüzden de günlere katılmıyordum çok güzel şeyler yapıyorlardı yememek ayıp olurdu .
Tabak alıp ıslak kekten bir parça aldım kendime o kadar güzel gözüküyordu ki birinciyi bitirip başka bir dilim daha aldım . Bu sırada içeri biri girdi annemlerde biridir diye düşünüyordum bu yüzden tabağımla meşgul olurken konuşana kadar onun Aras olduğunu fark etmedim .
"Çok değişik bir kahvaltı anlayışın var daha ben bile yemedim o kekten "
Şaşkınlık ve ağzımın dolu olması sebebiyle saçma bir tepki verdim.
"Ha ? "
"Ha mı ağzındakini bitirde öyle konuş" dedi gülerken. En kızgın bakışlarımı ona atarken sırıtarak yanıma geldi.
"Çocuk gibisin" dedi eliyle dudağımın kenarına bulaştığını düşündüğüm sosu silerken , kalbime indirmeye çalışıyorda diye biliriz . Uzaklaşıp konuştum.
"İstersen sana da verebilirim kekten "
"Gerek yok sen benim yerime ye"
"İşime gelir " derken daha çok güldü, gülme lan vicdansız kalbim sızlıyor, ölüyor muyum acaba ben ya
"Niye geldin o zaman ?"
"Su evet su almaya geldim "
"Şüpheli davranıyorsun yine ne işler karıştırıyorsun Aras, abi içerde dediklerini de duydum "
"Duyduğunu biliyorum anonim ve artık şu Abi meselesini unutur musun hoşuma gitmiyor senden o kadar büyük değilim "
Ayağa kalkıp önümdeki boş tabağı tezgaha koydum daha sonra arasa dönerek onun yaptığı gibi konuyu değiştirdim.
"Ne o yoksa Bernayı unuttun mu ya da söylediklerini hala anlamıyorum şansın yok diyordun şimdi ise şans istiyorsun neyin kafasını yaşıyorsun Aras "
"Onun adını anma , aptaldım kabul ediyorum sana şansın yok denemem lazımdı ama lütfen böyle yapma anonim bana şans ver benim yaptığımı yapma hatamı telafi etmek istiyorum "
Tam konuşmak üzereyken annem girdi içeri.
"Suyu bulman niye bu kadar uzun sürdü Aras oğlum "
"Okulla ilgili bir şey konuşuyorduk "
"A öyle mi ne güzel ama içerde seni bekliyorlar gelse de dedikoduya devam etsek dediler bende öyle geldim sana bakmaya"
"Geliyorum hemen derya teyze sen geç içeri istersen "
"Tamam oğlum, Afra kızım dibindesin hemen Aras abine su veriver bardakları bulamaz falan yardımcı ol kuzum "
Arasa bakarken konuştum
"Tabi anne hemen su veririm ben Aras abime " dedim üstüne bastırarak.Annem mutfaktan çıkarken arkamı dönüp bir bardak alıp arıtmadan su doldurup Arasa uzattım.
Boğazında kalsın demek istiyordum ama kıyamıyorum ki ben bu çocuğa ya ne olurdu sanki bu kadar aptal olmasa .
Aras bardağı tezgaha bırakırken bana dönüp " Bu konuyu daha sonra tekrar konuşucaz anonim"
"Anonim değil afra ve hayır konuşmuyorum ben seninle "
"Görücez prenses " dedi göz kırparken daha sonra arkasına dönüp içeri gitti. Ufak bir şoktan sonra bir şeyler atıştırıp odama geçtim.
Satır aralarında yorum yapıp fikrinizi söylerseniz sevinirim .
Çok uzun olmadı ama umarım beğenirsiniz. Umarım sıkıcı bir bölüm olmamıştır geçiş bölümleri gibi düşünün lütfen.
Okuyan herkese teşekkür ederim şimdiden ★★★Yorumlarınız benim için değerli iyi ya da kötü fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim 💜✨➡️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Atlı Prens
ChickLitPlatonik aşk olduğu çocuğa yazan genç bir kızın hikayesi aralarında ki tek sorun adamın sevgilisinin olması... ↓↓↓ Anlık bir kararla yayınladım umarım sizde bir şans verirsiniz 💜 ( Bazı yerlerde argo kelimeler bulunuyor) 💫