21.

17 1 4
                                    

Medya: Eskisi Gibi ~ Şiiri

Sabahtan akşama kadar aynı şeyi düşünmüştüm sahile gitmeli miydim yoksa beklemelimiydim ?
Kararsızdım her ikisinin de olabilecekleri düşünüyordum.

Ya beklediğim de o bana hiç mesaj atmazsa ve o kızla barışırsa peki ya yanına gittiğimde ne olacaktı yine öper miydi mesela yoksa daha mı farklı davranırdı.

Belki de Burak haklıdır yanına gidip bakmam ve düşünüp durmak yerine akışına bırakmalıydım evet kesinlikle düşünmek daha da kafamı karıştırıyordu . Oturduğum yataktan hızla kalkarken telefonumu da alıp odamdan dışarı çıktı saate baktığımda 21'a geldiğini gördüm.

Annemin içerde olmasını fırsat bilerek sessizce evden çıktım daha sonra annnem markete gittiğimi söyleyen bir mesaj attım. Heyecanlı bir şekilde yürüyordum karşılaşırsak ne diyeceğimi düşünüyordum muhtemelen hava almaya çıktım derim sorarsa ve ordaysa .

Sahile geldiğimde ortamın ne kadar huzurlu olduğunu farkettim manzarası çok güzel bir yerdi burası bu yüzden buraya gelmeyi seviyordum .

Biraz daha ilerlediğimde gördüğüm karaltı ile biraz daha yaklaştım ve görmek istediğim kişi tam karşımdaydı. Aras kayalıklardan birine sahile doğru oturmuş manzaraya bakıyordu, dizlerini kendine çekmiş kollarını önüne bağlamıştı.

Sessizce yanına gidip onun oturduğu gibi oturdum sırtım sırtına dediğinde irkilse de arkasına dönmedi kafamı omzuna yaslarken asıl huzurun bu olduğunu fark ettim.

Konuşmadım.
Konuşmadı.
Bekledim.
Bekledi.

Huzuru hissettim o an belki de son defa onun yanında huzuru hissettim .
Taki sessizlik bozulana kadar...

"Neden geldin ? "

"Neden gelmedin ? "

Sustu yine hep yaptığı gibi sustu bu sefer bende sustum konuşmadım ona zaman verdim.

"Gördün mü ? " Dedi

Neyi diyemedim çünkü biliyordum resimden bahsediyordu .

" Gördüm"

"Özür dilerim"

"Dileme "

"Biliyor "

"Biliyorum"

"Pişmanım"

"Pişmanım"

Aynı anda konuşurken ikimizde tek kelimeyle birbirimizi anlıyorduk konuşamayacak kadar canım yanıyordu belki de onun da acıyordur canı

"Afra -"

"Gelmeliydin Aras "

"Bekledim seni gitmemeliydin "

"Ben -"

" Onu hala seviyor musun ? "

"Bilmiyorum"

"Neden gittin o zaman yanına ?"

" Yardım istedi o çocuk ona saldırmış afra anlıyor musun ?
Ağlıyordu yanına gitmek zorunda kaldım "

"Haber verebilirdin ya da o resim olmaya bilirdi "

" Kandırdı beni "

O an gülmemek için kendimi zor tuttum ona inanmıştı.

" Sonra ?"

"Yanına gittim kavga oldu onu alıp evine götürdüğümde hala ağlıyordu yalnız bırakamazdım zaten yalnız kalmak istemedi evine girdik . Bir şey içtik sonrasını hatırlamıyorum uyuya kalmışım "

"Anladım "

"Kızgın mısın bana ? "

"Hayır kırgınım "

"Özür dilemek fayda etmiycek biliyorum ama özür dilerim afra ben-"

"Bunu bi önemi yok aptallık ettim bizden olmayacağını bilmem lazımdı "

"Bizden olsun istedim ama başaramadım "

Kendimi daha fazla tutamayıp gülerken Aras şaşırmış olucak ki bana döndü.

"Pardon aklıma ilk zamanlar söylediğin şeyler geldi de"

"Gülüşün çok güzel bunu daha önce fark etmiş olmam lazımdı "

Sessiz kaldım doğrusu ne diyeceğimi bilememiştim.

"Burak anlattı o geceyi çok mu kırdım kalbini "

" Berbat bir geceydi "

Sessiz kaldı . Sırtını sırtıma iyice yaslayıp kafasını omzuna doğru koydu.

"Peki bu gece ? "

"Herşeye rağmen huzurlu "

"Huzurlu öyle mi ? "

"Evet öyle "

"Niye geldin afra ?"

" Bilmiyorum gidiyim mi ? "

"Gitme "

"Sen niye hiç gelmedin Aras ? "

"Bilmiyorum korktum sanırım tepkinden yani "

"Resmi sen sildin öyle değil mi ?"

"Çok mu ağladın ?"

"Hayır "

"Evet "

"Özür dilerim"

"Dileme Aras benden özür dileme lütfen"

"Başka bir şey yapamıyorum afra anla beni biliyorum senin için de kolay değil ama değişemiyorum "

"Hala onu seviyorsun "

"Onu özlüyorum eski zamanları eski halini "

"Gitsem iyi olucak annem merak eder "

"Yanımda kalsan olmaz mı ?"

"Hoşçakal Aras " dedim ayağa kalkarken arkama bakmadan yürümeye başladım. Kalkmadı peşimden gelmedi bende arkama bakmadan yürümeye devam ettim.

Evet çok ağladım Aras ben o gece çok ağladım ama sen görmedin duymadın ve her zaman ki gibi yanımda da yoktun şimdi de ben yanında olamam bu yüzden hoş kal Aras
hoşçakal prensim

Satır aralarında yorum yapıp fikrinizi söylerseniz sevinirim .
Çok uzun olmadı ama umarım beğenirsiniz.
Okuyan herkese teşekkür ederim şimdiden ★★★

Beyaz Atlı PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin