24.

5 0 0
                                    

Medya: İmkansızın şarkısı ~          
               Alara Elmas

Saatlerce filmi izlemiş yer yer kahkahalar atmış yer yer de filmdeki karakterlere kızmıştık fakat mutluyduk bu yüzden hiç umursamadan bitene kadar filmi izlemeye devam etmiştik . Film bittikten sonra aşağı inmiştik çünkü Tuğçenin annesi ve babası eve gelmişti bir süre onlarla konuşup sohbet ettikten sonra Tuğçenin annesi yasemin teyze ile akşam yemeği yapmaya mutfağa geçtik.

Bir güzel yemekleri hazırladıktan sonra sofrayı kurmuş ve hep beraber yemek yemiştik, keyifli geçen akşam yemeğinden sonra salona geçip Tuğçenin ailesi ile vakit geçirmiştik doğrusu Tuğçenin ailesini çok sevmiştim ve neden bu kadar iyi bir kız olduğunu anlamıştım.

Annesi mutfağı toparladıktan sonra meyve ve çerez getirmişti takip ettikleri diziyi hep beraber izleyip meyve ve çerezleri yedikten sonra yasemin teyze ayağa kalkıp televizyonu kapatırken yatma vaktinin geldiğini söyledi.

"Siz yatın anne biz afra ile bir süre daha uyanık kalıcaz"

"Öyle olsun bakalım ama çok geçe kalmayın yarın  köye falan gidebiliriz  "

"Tamam sen merak etme " derken annesine öpücük atmıştı yasemin teyze gülerek odasına geçerken peşinden Faruk amca da iyi geceler diyerek gitmişti.

Salonda sadece biz ve Alper kalırken Tuğçe televizyonu tekrar açmıştı.

"Bütün gece televizyon mu izliyceksiniz ? " Diyen alpere döndüm daha sonra Tuğçeye baktım

"Ya ne yapalım " dedi Tuğçe

"Kart ve ya 101 okey falan oynayalım "

"Bilmem olur mu ki ne dersin afra ? "

"Olur sanırım "

"Tamam o zaman ben hemen getiriyorum " Tuğçe neşeyle ayağa kalkıp diğer odaya giderken Alper bana bakıp gülümsemişti .

Bu durum beni rahatsız etmezken ona bakıp gülümsemiştim fakat gülümsemem kısa sürmüştü çünkü günlerdir yazmayan Aras tam da bugün yazmaya karar vermişti. Bildirime üstten bakarken cevap bile vermeden kapatmıştım şuan keyfimi bozmak istemiyordum uzun zama sonra sadece bir gece mutlu olmak istemiştim.

"Getirdim" diye içeri giren Tuğçeye gülerek baktım iyi ki o gün gelmişti yanıma diye düşünmeden edemedim doğrusu.

"UNO mu getirdin cidden ? " Dedi Alper sitem dolu bir sesle

Tuğçe omuz silkip konuştu
"Kart dedin aklıma bu geldi "

"101 okey dedim onu niye getirmedin ? "

"Bulamadım hem bu da eğlenceli"

"Bence de bu daha iyi ben Okeyi çok bilmiyorum"

"Tamam o zaman ver karıştıralım"

"Neden sen ya ilk ben ? "

"Ben büyüğüm çünkü"

Oflayarak kartları alpere verirken hallerine gülmeden edememiştim çocuk gibilerdi.

"Herkese 10 tane veriyorum tamam mı sonra ki elde arttırırız isterseniz "

"Tamam dağıt hadi "

" Tamam ve bir şey sorcam şimdi benim bildiğim kadarıyla aynı sayıların hepsini çoklu atabiliyoruz öyle mi oynicaz yoksa siz farklı mı oynuyorsunuz ?"

"Her el bir kart atıcaz afra yoksa çabuk biter sıkıcı olur "

"Peki "

"İstersen diğer tur öyle de oynarız "

"Tamam harika olur hem daha fazla kartla oynarız o zaman uzun sürer " dediğimde bana bakıp kafasını sallayarak onaylamış daha sonra kartları dağıtmaya başlamıştı . İlk Tuğçeye sonra bana en son da kendine 10 kart verdiğinde elimdeki kartlara sırasıyla baktım fena değil di özel kartlar da vardı bu sırıtmama sebep olurken aklıma gelen şeyle konuştum.

"El değiştirme var mı ? "

"Yok "

"Kart sana mı çıktı ?"

"Evet "

"Olmasın ya sinir oluyorum o karta "

"Tamam " dedim kartı kenara koyarken Alper en alttaki kartı bana uzattığın da aldım elime değen sıcak parmaklarıyla yeşil gözlerine baktım daha sonra önüme döndüm.

"Kim başlıyo ilk ? "

"Ben " dedi Tuğçe ortada duran kırmızı sekizin üstüne sarı sekiz koyarken elimdeki kartlara baktığımda sarının olmamasına kaşlarım çekilirken en üstteki kartı çektim gelen sarı altıyla gülerek kartın üstüne koydum .

Alpere baktığımda zaten bana bakıyor olduğunu gördüğümde gülümsedim. " Sıra sende "

Kartını attıktan sonra bir süre renkler değişti kartlar azaldı bu yüzden özel kartları kullanmaya başladık.

"Artı 2 " dedim alpere meydan okur gibi bakarken en az kart onda vardı çünkü Tuğçe ile yön değiştirme kartı ile bir süre ikisi oynamış ve beni sinir etmişlerdi, Tuğçe de sırıtarak bakarken Alper kartlarının arasına bakıyordu.

Daha sonra gülerek " Artı 4 " dedi
Sıra Tuğçeye geçerken hayretle baktı " 6 Kart çek"dedi Alper neşeyle

Tuğçe ise gülerek bana baktı daha sonra ne olduğunu anlayarak kafamı olumsuz manada salladım buna daha çok gülerken kartı attı.

"Artı 2 ve UNO "

"Of ya " dedim sitemli bir şekilde ilk başlatan olmanın can sıkıntısıyla sayarak kartları alamaya başladım.

Toplam sekiz kart alırken somurtkan bir şekilde Tuğçeye baktım 1 kartı kalmıştı.

Sıra alpere geçtiğinde artı 2 attı bu sefer de Tuğçe sinirle alpere bakarken Alper memnun bir ifadeyle güldü ve Tuğçeye iki kart uzattı.

Fakat UNO demeyi unuttuğu için ceza olarak kendi de iki kart çekti. En çok bende sonra Tuğçe de en az da alperde vardı yine tur devam ederken renk değişmişti ve gelen renk mavi 5 ti ne tuhaf ki kimse de yoktu.

Herkes orta da bulunan kartlardan çekerken Tuğçe şansına sevinçle güldü ve rengi 3 yeşil yaptı, sıra bana geçtiğinde kartımı attım ve Alper yeşil 9 atınca Tuğçe sevinçle UNO dedi elindeki sarı 9 u atarken .

"Afra farklı bir renk at " dedi Alper kartlarıma bakararken üzüntüyle " Dokuzum yok " dedim ve mecburen sarı 6 attım

Alper de sarı kartını atarken Tuğçe sevinçle güldü ilk bitiren o olmuştu. Biz devam ederken tabi ki ikinci  kazanan Alper olmuştu.

Sonuncu olmam morelim bozsa da telefonundan gelen arama sesiyle tüm neşem yerle bir oldu...

💜💙💜💙💜

Satır aralarında yorum yapıp fikrinizi söylerseniz sevinirim umarım beğenirsiniz.
Okuyan herkese teşekkür ederim şimdiden ★★★


Beyaz Atlı PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin