Zor gün

166 17 31
                                    

Pov:Hyunjin

Benim adım Hyunjin. Hukuk mezunuyum. Savcı olmak istiyorum. Hayatım sıradan. Kendi evimde tek başıma yaşıyorum.

Yine sıkış sıkış ve iğrenç bir metrobüs günü. Sevgilime beni alması için yazmıştım ama galiba pek umrunda değilim. Yine de onu seviyorum.

Bir anda kalçamda birisinin elini hissediyorum. Arkama döndüğüm zaman orta boylu kahverengi saçlı birisiyle göz göze geliyorum. Bir de gözlerimin içine bakabilecek cesareti var!

-Siz naptığınızı sanıyorsunuz?

-Ne yapmışım?

-Bir de soruyor musunuz? Madem bilmezden geliyorsunuz, ben söyliyim de herkes duysun beyefendi! Kalçamı ellediniz!

O anda tüm bakışlar ikimizin üzerimize çevriliyor.

-Beyefendi siz delirdiniz mi? Neden sizin kalçanızı elleyeyim?

-Bence iyi bir sebebiniz olduğu kesin. Bu kamu rahatsızlığı 13. Maddesinde yer alan cinsel taciz suçuna girer!

-13 değil 11 Önce onu bir düzeltelim beyefendi. Ayrıca hiçbir yerinize dokunmadım.

-Gayet de dokundunuz. Atın bu adamı dışarı!

Kalabalığa doğru bağırdığım şey onları galeyana getirmişti. Metrobüs durakta durur durmaz adamı metrobüsten attılar. Ama yaptığım şey için kesinlikle pişman değildim.

Gideceğim yere vardığım zaman içimde kötü bir his vardı. Ama bunun az önceki adamla alakası yok. Buraya beni aldattığını düşündüğüm sevgilimi yakalamak için gelmiştim.

Ve kapıdan girer girmez bingo! Asansör kapısından çıkar çıkmaz kendisinden daha uzun bir erkeğin dudaklarından öpen sevgilim Beomgyu ile karşılaştım..

Hemen onlara doğru gittim

-Siz ne yapıyorsunuz?

-Hyunjin senin burada ne işin var?

-Beni aldatıyorsun ve sorun benim burada ne aradığım mı?

-Hyunjin yanlış anladın

-Neyi yanlış anladım amınakoyim! Dudaklarını öpüyordun! Buna ne diyeceksin? Dudak tiryakisiyim mi?

-Eeehh yeter be! Zaten sıkılmıştım senden! Kimse senin gibi birisiyle birlikte olmak istemez!

-Ben de şuan burada karşılaştığım ilk erkekle yatmazsam Hyunjin değilim!

Ve tam o anda kafamı çevirdiğim yerde o belirdi. Metrobüsteki tacizci adam.. Ama sinirle söylediğim şey için ondan daha iyi bir aday olamazdı. Dikkatli bakınca çok yakışıklıydı.

Hemen yanına gittim.

-Bu geceyi benimle geçirmek ister misin?

-Reddedemeyeceğim bir teklif gibi duruyor

Onun bu cevabı üzerine Beomgyuya bir bakış attım ve onun koluna girerek oradan uzaklaşmaya başladım.

Arabasının önüne geldiğim zaman yüzünü bana çevirdi

-Hadi sana iyi geceler

-Nasıl yani?

-Seninle gerçekten yatacağımı mı düşündün? Zor bir durumda gibi gözüküyordun. Yardım etmek amaçlı bilerek sana yaklaştım

-Senden yardım isteyen mi oldu?

-Ne aksi şeysin sen be! Sabah bana yaptığın şeyden sonra bile sana iyilik ediyorum! Aldığım karşılığa bak!

Usual Suspects /Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin