Hyunjinden
Savcı bey yerinden kalkıp da bıçağı mahkemeye teslim ettiği an tüm hayallerim,hayatım hepsi yerle bir olmuştu. Gözlerine baktığım zaman bunu yapmaya mecbur olduğunu anlayabiliyordum..
Minho
-Sanığın evinde bulunan delil. Üzerindeki kan maktülün DNA'sı ile uyuşuyor. Kasten adam öldürmek suçundan Hwang Hyunjin 15 yıl mahkum edilmesini talep ediyorum.Söyledikleri gerçekten gerçek miydi? Neden bana bunu yapıyorsun diye haykırmak istiyorum yüzüne. Göz göze gelemiyoruz çünkü yüzüme bakamıyor.
Jisung:
-Müvekkilimin evi defalarca arandı. Ama hiçbir yerde bir cinayet silahına rastlanmadı. Bu delil mahkemeyi yanıltmak için üretilmiş olabilir. Her şey imkanlar dahilinde öyle değil mi?Hakim
-Peki üzerindeki kana ne diyeceksiniz avukat bey?Jisung:
-O en kolay kısım. Maktülün üzerinden biraz kan alıp bıçağa sürebilirler hakim bey.Bir anda Savcı yıldırım çarpmış gibi ayağa kalktı. Gözlerim onu izlerken ne söyleyeceğini merak ediyordum.
Savcı:
-Bir delil daha varElindeki bıçağı götürüp hakimin masasına bıraktı. Daha sonra mahkemenin ortasına geldi.
-İlk cinayet silahı avukat beyin de dediği gibi üretildi. Bu cinayet silahı ise gerçek. Üzerinde maktülün kanı var. Ve evden 7km uzakta bulundu. Sanık Hwang Hyunjinin ambulansı arama saati ve maktülün ölme saatini göz önüne alırsak kendisi bir süper insan değilse o kadar mesafeyi o kadar kısa zamanda gidip gelemez. Yani dava delil yetersizliğinden kapanmıştır. Savcılık suçlamaları geri çekiyor.
Duyduğum şey gerçek miydi? Beni bırakıyor muydu şuan? Bu yaptığı kendi ayağına sıktığı bir kurşun değil miydi?
Mahkeme salonundan çıkarken bana son bir kez baktı. Ve o an olduğum yerde ne kadar küçülebilirsem o kadar küçüldüm..
Changbin ve Seungmin yanıma geldiler.
Changbin:
-Tebrik ederiz artık özgürsün-Savcı niye öyle bir şey yaptı?
Seungmin:
-O kadarını bilemeyeceğim. Ama Savcı bugün itibariyle kendi mezarını kazdı.Ona bu zararı veren kişi olmak beni mahvediyordu. Hemen onu görmek istiyordum.
Onların yanından ayrıldıktan sonra doğruca savcının ofisine gittim. Eşyalarını topluyordu..
-Niye bunu yaptınız?
-Şuan seni görmek istemiyorum
-Ben sizi görmek istiyorum. Lütfen söyleyin neden böyle bir şey yaptınız?
-Çünkü gerçekten son kurtuluşun bendim. Göz göre göre seni hapse atamadım işte..
-Artık Savcı değil misiniz?
-Hayır gördüğün gibi.
Gözyaşlarım gözlerimi yakmaya başlamışlardı. Bu konuda güçlü değildim.
-Ağlama bir de!
-Elimde değil.. Sizi böyle görmek istemiyorum. Benim için o avukatla konuşup beni savunmasını bile sağladınız.. O gerçekten çok iyi bir avukat
-Öyledir şerefsiz. Zaten seni ondan daha iyi savunabilecek birisi olsaydı onu asla aramazdım.
-O sizi çok seviyor. Aslında çok yakın arkadaş olduğunuzu söyledi. Aranızda ne yaşandı da ondan nefret ediyorsunuz?
-Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum. Artık gidiyorum Hyunjin. Eşyalarımı topladım. Bundan sonraki hayatımın rast gitmesini istiyorsan karşıma çıkma!
Bi şey diyemedim bile. Haklıydı hayatını mahvetmiştim. Elindeki kutu ile kapıdan çıktığı zaman olduğum yere diz çöktüm. Keşke hiç karşılaşmamış olsaydık Minho..
O gün evime geldiğim zaman savcının fotoğrafının olduğu defterime baktım. Daha ilk gün ona hayran olup İnternette gördüğüm fotoğrafının çıktısını alıp defterimin arasına koymuştum. Defalarca kez kendime onun gibi olmak istediğimi tekrar etmiştim. Şimdi ondan geriye hiçbir şey bırakmamıştım..
Bundan sonra ne yapacaktım? Tabi ki de işimi! Neden düşünüyordum ki? Savcı olmak istemiyordum artık. Avukatlık yapacaktım tabi ki de!
O esnada kapım çalındı. Kapıyı açtığımda gelenin bölge savcısı olduğunu gördüm. Saygıdan önünde eğilerek selam verdim.
-Boşuna eğilme! Seni küstah!
Yediğim tokadın etkisiyle sendeledim. Yüzüne tekrar baktığımda sinirden köpürmüş gözleriyle bana baktığını gördüm.
-Savcıyı nasıl büyüledin de suçlamaları geri çektirdin bilmiyorum! Ama ben senin cezanı kendi ellerimle vereceğim!
-Ben kimseyi öldürmedim! Niye bana inanmıyorsunuz? Evimden çıkın hemen! Yoksa savcının sıradan bir vatandaşın evine girip ona tokat attığı haberleri ile çalkalanır yarın medya!
-Senden tiksiniyorum!
Bunu söyledikten sonra arkasına bile bakmadan evden çıktı. Huzurlu bir gece geçirmek bu kadar mı zordu gerçekten?
Yarın ilk iş kendi avukatlık büromu aramaya koyulacaktım.. O yüzden kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Kahvaltı bile etmeden başladığım uğraşlarım Nihayet sonuç verdi. Tabi buna sonuç denirse..
Kelepir bir binada küçük bir ofis bulabilmiştim kendime.İç dekorasyonu için tam bir gün boyunca uğraştım. Ama yine de pek bir şeye benzediği söylenemezdi. Sonraki gün gün boyunca beklemiş olmama rağmen 1 kişi bile gelmemişti ofisime. Yalnız başıma oturmuştum sadece.
Böyle beklerken kapı açıldı ve heyecanla ilk müvekkilimi beklemeye başladım. Ama gelen Minho'ydu..
-İlk iş gününü ve yeni işini tebrik etmek istedim.
-Karşıma çıkma demiştiniz diye hatırlıyorum
-Ben senin karşına çıkmayacağım dememiştim.
Bu söylediği beni gülümsetmişti.
-Kimse gelmiyor sabahtan beri. İlk giren sizdiniz kapıdan.
-Bana siz diye hitap etmene gerek yok. Artık üstün değil meslektaşınım..
-Nasıl yani? Avukatlık mı yapıyorsunuz?
-Evet. Babam tarafından defalarca kez 'Savunacaksın, yargılamayacaksın!' Azarlanmalarına maruz kalmamı saymazsak harika!
-Sen Savcı olmak için yaratılmıştın. Ve ben bunu elinden aldım..
-Hatırlatma lütfen Hyunjin. Artık aynı meslekte var olan iki meslektaşız sadece. Şimdi gitmem gerekiyor.
Bunu söyledikten sonra söyleyeceğim şeyi bile dinlemeden çıktı. Bu adam... Bu adam benim kahramanımdı. Ve ben bu adamdan uzak kalmak istemiyordum..
Büroda geçirdiğim 2. Günde nihayet bir müvekkilim olmuştu. Bir kızın onu darp ettiğini iddia ediyordu ve söylediği gibi bacağı alçıdaydı. Davanın detaylarını dinledikten sonra onu savunmaya karar verdim. 3 gün sonra mahkemesi vardı ve mahkemeye kadar anlattığı tüm detaylara hakim oldum.
Mahkeme günü geldiği zaman heyecanlıydım. Çünkü bu ilk savunmam olacaktı. Ama daha ilk dakikadan her şey boka sarmaya başlamıştı bile. Davalı kızın avukatı Minhoydu..
Ayy evet arkadaşlar rakip avukatlar olarak ilk davaları olacak 🤧🤧
Diğer bölümde mahkemeyi anlatırım baya çekişmeli oluyor. Sonrasındaki olaylar daha da dehşet verici 🤧
Ay nasıl buldunuz 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Usual Suspects /Hyunho
FanfictionSavcı Minho, bir cinayet suçuyla yargılanan stajyer avukatı Hyunjin.. Kader ikisi üzrindeki ağları nasıl örecek?