Minhonun söylediği şeyle gözlerim kocaman açılarak ona baktım.
-Minho buna emin misin?
-Emin değilim Hyunjin. Çünkü yeterli kanıtım yok. Ama öyle hissediyorum. Yalan söylemesi bile öyle olduğunu gösteriyor
-Minho ama bu şekilde hiçbir kanıtın olmadan gidersen onu tutuklayamayız
-Haklısın.. İnan artık delirmek üzereyim. Çevremde sürekli birileri öldürülüyor, bıçaklanıyor ve ben elim kolum bağlı oturuyorum.
-Elinden geleni yapıyorsun Minho. Daha fazlasını yapmak istediğini biliyorum. Ama bu koşullar altında kimse senden daha fazlasını yapamazdı.
Elini elime alarak biraz sakinleşmesini sağlamak istedim. Yüzüme bakarak başını biraz yana yatırdı.
-İyi ki varsın Hyunjin. Sen olmasaydın dayanamazdım..
-Minho.. Bunlar benim yüzümden başına geliyor.
-Yine de sen iyi ki varsın. Senden gelecek her şeye hazırım ama sensizliğe değilim..
Bu cümle şimdiye kadar duyduğum en güzel cümleydi. Bunu günlüğümün bir sayfasına yazacaktım kesinlikle. Hayatım boyunca unutmak istemediğim, unutamayacağım bir cümleydi.
'senden gelecek her şeye hazırım ama sensizliğe değilim'
Elimdeki elini dudaklarıma bastırdım. Sakinleşmişti. Şimdi düşünerek hareket edeceğini biliyordum.
-Minho bir şeyler düşünmeliyiz. Eğer şüphelerinde haklıysan bunu nasıl ortaya çıkaracağız?
-Önce geçmişe eğileceğiz o zaman Hyunjin. Olayın başladığı muhtemel yer olan Seul Lisesi'ne çeviriyoruz araştırmalarımızı
-Ne yapıyoruz peki?
-Yarın gidip okul müdürüyle konuşacağım. Okuldan o yıl mezun olanların bir listesini isteyeceğim. Bundan sonrası sadece öldürülenler arasında biraz bağlantı kurmak. Bu hususta sosyal medya ve aileleriyle iletişime geçmek hayat kurtarıcı olabilir.
-Harika ilerleyecek bir plan bu. Benim zeki sevgilim!
Minho hafifçe sırıtarak başını yana yatırdı.
-Neyin neyin?
-Sevgilim değil misin yoksa? Değilsen bileyim ona göre başka adaylara şans verebilirim
Hırçın bir ifade takındı. Bebek gibiydi şuan.
-Hyunjin ne demek başka adaylara şans verebilirim? Ben dışında kim senin sevgilin olabilir?
-Sen sevgilimsin yani hm?
-Öyleyim tabi ki aksi bir ihtimal düşünülemez.
Jisung:
-Dağ gibi Savcı ne hallere düştü ya! Ey aşk sen nelere kadirsin!Olduğu yerde bize bakan Jisung ikimizi ne zamandır dinlediğini düşündürtmüştü.
Minho;
-Jisung sen bi siktir git ya!Jisung:
-İyi gideriz! Bizi zaten kim sevsin? Biz kimiz ki amınakoyim-Jisung öyle söyleme ben seni seviyorum
-Sağol Hyunjin sen de olmasan
Minho:
-Hyunjin hayvansever olduğu için böyle söylüyor. Konunun senle alakası yokO sırada yürüyerek kapının önüne gelmiştik ve Seungminin çığlığı duyuldu. Koşarak Changbinin kaldığı odaya girdik hepimiz.
Ve gözlerini dikmiş bize baktığını gördük. Çok şükür iyiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Usual Suspects /Hyunho
FanfictionSavcı Minho, bir cinayet suçuyla yargılanan stajyer avukatı Hyunjin.. Kader ikisi üzrindeki ağları nasıl örecek?