Suçlu

89 11 28
                                    

Hyunjinden

Hayattaki en şanssız kişi ben olabilir miyim? Bence olabilirim. Dün beni taciz ettiği iddiasıyla metrobüsten attırdığım (onun ettiğini görmedim sadece arkama döndüğüm zaman onu gördüm) o kişi karşımdaydı..

Beni görünce başını hafif yana yatırarak gülümsedi. Bir insan gülümserken delirmiş gibi görünebiliyormuş.. Şimdi gerçekten sıçmıştım..

-Demek geldin! Ben de uzun süredir senin gelmeni bekliyordum Hyunjin! Hep böyle geç mi kalırsın?

-Aslında hiç geç kalmam sayın savcım. Ama dün biraz.. Neyse geç kalmam anlayacağınız!

-Dün ne yaptın?

Beni deniyordu ve bunu asistanlarının önünde yapıyordu. Dün seviştik desem ne yapabilirsin ki? Ama tabi karşımdakinin 1 yıl boyunca yanında staj yapacağım kişi olduğunu hatırlayıp çenemi tutuyorum.

-Dün biraz geç yatmışım Savcı bey. O yüzden geç uyandım. Bir daha olmaz.

-Ve son bir soru daha! Hep böyle pasaklı mısındır?

-Ne?

-Saçının başının hali bi acayip. Burası resmi bir yer. Daha özenli gelmeni öneririm.

Gerginlikle elim saçlarıma gitti. Gerçekten de yağlıydılar. Yerin dibine girmiştim daha şimdiden. Arkamdaki masadaki kişilere bakınca bana acıyarak baktıklarını gördüm. Haklıydılar..

Savcı kenarda duran koca toplantı masasını işaret etti.
-Şurası senin çalışacağın yer

Daha sonra kendi masasının üzerinde duran bir yığın dosyadan bir kucak dolusu kollarına aldı ve dediği yere bıraktı.

-Akşama kadar bunları kontrol etmeni istiyorum. Süren başladı.

Ben gerçekten bitmiştim.. Burada 1 yıl nasıl geçecekti hiçbir fikrim yoktu..

Yaklaşık 4 saat boyunca sadece dosyalarla ilgilendim. Daha sonra biraz hava almak için bahçeye çıktım. Bir ağacın altında biraz soluklanmak istiyordum sadece. Ve sürpriz!

-Hyunjin, sen miydin Lee Minho'nun stajyeri?

-Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum Beomgyu!

-Zaten ben de çok meraklıydım sana

-Baban bölge savcısı diye böyle pervasızca konuşmana gerek yok.

O anda bir ses duydum arkamda

-Bir sorun mu var bebeğim?

Arkamı döndüğüm zaman savcıyla karşılaştım. Beomgyu şok olmuş gözlerle ona bakıyordu. Şuan Savcı beni kurtarıyor muydu bana mı öyle geliyordu? Gerçi beni kurtarması yeni bir şey değildi..

-Ha? Yok hayır Beomgyu bir şey söylemek için gelmiş sadece.

Beomgyu:
-Savcı bey siz dünkü adamsınız?

-Evet?

-Tanışıyor muydunuz zaten?

-Tabi ki tanışıyorduk. Sadece sen mi aldatabiliyorsun sanıyordun?

Söyledikleri beni şok üstüne şoka uğratıyordu. Yavaşça yanıma geldi ve oturdu. Beni kendine çekip göğsüne yasladı.

-şimdi gidebilirsin adını hatırlayamadığım kişi

Beomgyu mosmor olmuş bir şekilde giderken Savcı beni yavaşça kendinden uzaklaştırdı.

-Saçların gerçekten çok kötü kokuyor.

Usual Suspects /Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin