Minho'dan
Sabah uyandığım zaman başımda dayanılmaz bir ağrı vardı. Gece içkiyi çok kaçırmış olmalıydım. Son hatırladığım şey o adamların Hyunjin'i farklı bir şekilde itham etmesi ve benim masalarına gitmemdi. Hyunjinin bardağını fondip yaptıktan sonrası yok.
Mutfaktan birtakım sesler geldiği için yataktan kalkarak mutfağa doğru yürümeye başladım. Hyunjin mutfakta kahvaltı mı hazırlıyordu bana mı öyle geliyordu?
Yemek yapmak konusunda iyi olmadığını söylemişti. Umarım zehirlenmeyiz..
-Sabahın köründe seni mutfağa diken şey nedir?
-Dün gece..
Tuhaf bir gülümsemeyle söylediği şey ürpermeme neden oldu.
-Nolmuş dün geceye? Seni adamların yanından götürdüm diye teşekkür olarak hazırlıyorsan bunu teşekkür için yapmadım.
-Adamların yanından götürdükten sonrasını hatırlamıyor musun?
-Hatırlamam gereken bir şey mi oldu?
-Yok.. Hayır.. Hiçbir şey olmadı Minho! Al kendin hazırla!
Elindeki kaşığı hızla elime tutuşturduktan sonra gidip koltuğa oturdu. Yine neyi yanlış yapıyordum?
Kaşığı bir kenara bırakıp yanına gittim.
-Hyunjin.. Niye böyle yapıyorsun? Ne oldu yine?
-Bir şey yok Minho. Hem diğerleri gelir şimdi. Git de üzerini değiştir.
Söylediğini yaparak üzerimi değiştirdim. Yarım bıraktığı kahvaltıyı hazırlayarak onu da çağırdım.
-Hyunjin gel kahvaltı edelim
-İştahım yok
-Sabah kahvaltı hazırlayan sendin. Nasıl iştahın olmaz?
-Sorgulama Minho. Avukatım değilsin!
Bugün kesinlikle ters bir şeyler vardı. En iyisi biraz dokunmamak iyi olacaktı.
Televizyonda haberler açıktı ve ünlü bir şefin katledildiği haberi geçiyordu. Şaşırmıştım çünkü benim oturduğum binanın çaprazında yaşıyordu.
Kapı çaldığı zaman diğerlerinin geldiğini anlamıştım. Çalmadan bile anlaşılıyordu. Alıp veremedikleri neydi acaba?
Kapıyı açtığım zaman bir tartışmanın içine düştüm yine..
Seungmin:
-Sana o adam suçlu diyorum niye anlamıyorsun amınakoyim!Changbin:
-Çünkü tek delilin adamın gece cinayet saatinde tuvalete kalkmak için ayakta olmasıSeungmin:
-Ben daha mantıklı deliller bulunca yüzünün alacağı şekli merak ediyorum!Changbin:
-Farkındaysan adamın avukatıyım. Suçlu o bile olsa onu savunmak zorundayım?-Siz ikiniz ne zaman susacaksınız?
Seungmin:
-Bir şeyin de içinde olmasan şaşardım!-Burası benim evim?
Seungmin:
-Burası ofis?Hyunjin:
-Siz sevgili değil miydiniz?Changbin:
-Öyle olmamız tartışamayacağımız anlamına gelmiyor ki. Hem Seungmin sadece bir cinayet zanlısından beni korumaya çalışıyor. Onunla çalışmamı istemiyor.Hyunjin:
-İlişki dinaminiğinizi sevdimKapı tekrar çaldığında açmaya gittim. Bu kez kapıdaki Yeonjundu. Hyunjinin müvekkili
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Usual Suspects /Hyunho
FanfictionSavcı Minho, bir cinayet suçuyla yargılanan stajyer avukatı Hyunjin.. Kader ikisi üzrindeki ağları nasıl örecek?