Uslu bir çocuk

71 11 42
                                    

Minhonun önünde duran sarışın gülümseyerek ona bakarken kıskançlıkla dolduğunu hissettim tüm hücrelerimin.

İkisi de bir müddet öyle kaldılar. Ve ben artık konuşmalarını istiyordum. İlk konuşan Minho oldu

-Niye geldin?

-Seni özledim..

-Komik fıkraymış. Şuan modum yok sonra anlat katıla katıla güleyim

-Minho niye böyle yapıyorsun?

-Niye mi? İşte buna gülerim.

Bunu söyleyip şeytani sayılabilecek bir kahkaha attı.

-Her şeyi geride bırakmak için geldim.

-Geride kalan tek şey sensin. Ben yoluma bakıyorum. Sana da aynısını öneririm. Çünkü manzara eskisinden daha güzel

Bunu dedikten sonra yüzünü bana çevirdi. Bana iltifat mı ediyordu? Yoksa ben kafamda mı kuruyordum?

Sarışın, gözlerini sinirle üzerime dikti. Ardından arkasına bile bakmadan gitmeye başladı. Açıkçası ondan ürkmüştüm. Benden hoşlanmadığı açıktı.

-Minho..

-Sonra Hyunjin

Söyleyeceklerimi boğazıma tıkarak arkasını dönüp gitti. O sarışın onun için önemli birisi olmalıydı. Muhtemelen eski sevgilisiydi. Güzel bir erkekti. Erkek olmak için fazla güzeldi. Onu kıskanmıştım..

Minho gittikten sonra biraz yaşlı adamla sohbet ettik. Sohbet ettik dediğime bakmayın. Kısa ağız dalaşları. Benden hoşlandığı söylenemez. Minhonun babasından eksi puan almak mükemmel bir başlangıç (!)

Minho ortalarda olmadığı için Jisung'un masasına gittim.

-Biraz konuşabilir miyiz Jisung?

-Tabi Hyunjin. Gel dışarı çıkalım birer kahve alıp. Ben yürümene yardım ederim

Koluma girerek beni bahçeye çıkardı. Karşıma oturdu.

-Ee ne konuşacağız bakalım esmer fırtına?

-Bugün birisi geldi. Minho için önemli birisi.

Jisung bir anda oturuşunu dikleştirdi.

-Sarışın uzun saçlı mıydı?

-Evet tanıyor musun?

-Çok yakından..

-Nasıl yani?

-Hyunjin sana her şeyi baştan anlatacağım. Sonrasında bana çok kızacaksın biliyorum ama yine de anlatacağım. Biz üçümüz, o sarışın olan, ismi Felix ve Minho ile çok eski zamanlardan beri tanışıyoruz. Neredeyse 15 yıl oluyor.

-İsmi Felix mi? Peri ismi gibi..

-Ama kendisi bir peri değil Malesef.. Başta her şey çok güzeldi. Üç iyi arkadaştık sadece. Aynı üniversiteyi isteyerek kazandık. Ama sonra araya aşk girdi.. Ben aşık oldum Hyunjin. Ben o sarışına aşık oldum. Hem de deliler gibi. Her gün onu görmek istiyor ona dokunmak istiyor, onunla konuşmak istiyordum. Ama sonra bir gün hayatımı kabusa çeviren o şey oldu. Minho da ondan hoşlandı. Ona çıkma teklifi etti. Ve o kabul etti Hyunjin. Aşık olduğum kişiyi en yakın arkadaşıma kaptırmıştım..

-Bi saniye gerçekten de o Minho'nun eski sevgilisiydi yani?

-Evet.

-Peki sonra ne oldu? Minho ona aşık olduğunu mu öğrendi?

-Keşke sadece öyle olsaydı..

-Ne oldu Jisung?

-Minho Savcılık sınavlarına hazırlanıyordu o dönem. Fazla meşguldü. Biz ona göre daha az idealisttik. Ama sadece o dönem için. Şuan Felix de Savcı.

Usual Suspects /Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin