Katilin Ta Kendisi

55 7 13
                                    

Hyunjinden

Gelen bilgiyle Minho ile birbirimize baktık. Demek hepsi aynı liseden mezun olmuştu..

Bunun bir intikam cinayeti olduğu aşikardı. Ama neyin intikamıydı ve kim alıyordu?

Kahvaltıdan sonra diğerleri ofise geldiler. Jisung bizi görür görmez gülmeye başladı.

Minho:
-Ne gülüyorsun lan?

Jisung:
-Gece yoğundunuz sabah uyanabilmenize şaşırdım

Changbin:
-Buna ben de şahit olmak isterdim ya. Şerefsiz Jisung bu zevki tek başına yaşamış!

Seungmin:
-Sapıklık yapıp insanların özel hayatına dahil olmaya çalışmaktan vaz mı geçsen hayatım?

Changbin:
-Minho insan değil hayvan, Hyunjin de insanüstü varlık. O yüzden insanların hayatına karışmamış oluyorum bence

Minho:
-Senin ağzına sıçarım görürsün kim hayvan kim değil!

-Hadi kavga etmeyin de işimize başlayalım. Bugün yoğun olacak hepimiz için

Jisung:
-Sizin için dün geceden beri yoğun puhahaha

-Jisung!

Jisung:
-Sustum!

Minho :
-Öncelikle sizden istediğim şey maktüllerin evlerine uğramanızı istiyorum. Geçmişten bir resim, herhangi bir ipucu bulabilir misiniz diye arama çevresini genişletmeye karar verdim.

Changbin:
-Peki hangimiz hangi maktüllerin evine gidiyor?

Minho:
-Jisung sen şefin evine git, Changbin sen Kang Taehyun'un evine git, Seungmin sen de Park Junho'nun evine gidiyorsun. Hyunjin ve ben de dün gece işlenen cinayet hakkında araştırma yapacağız.

Seungmin:
-Siz niye birliktesiniz de biz ayrıyız?

-Çünkü sizin gideceğiniz cinayetler zaten araştırıldı. Siz ekstra araştırma için gideceksiniz. Biz araştırmayı baştan yürüteceğiz okey?

Jisung:
-Seungmin nazlanma canım hadi

Herkes Minhonun söylediği adreslere gitmek için evden ayrıldı. Geriye bir tek biz kalıyorduk. Biz de önce dün gece cinayetin işlendiği yer olan caddeye gittik. Cinayetin işlendiği yer bir ara sokaktı. 50 metre ilerisi çıkmaz sokaktı..

Minho sokağın sonuna doğru yürüdü. Bir şey bulabilmek amacıyla etrafına bakınıp geri döndü. Cinayetin işlendiği yerde yine herhangi bir suç aleti yoktu. Maktül, diğer tüm maktüller gibi bıçaklanarak öldürülmüştü.

Araştırmamızı Jisungtan gelen telefon böldü

Minho:
-Yine ne var?...NE?... Hangi hastane?.... Hemen geliyoruz!

Hastane kelimesini duyar duymaz Minhonun telefonu kapatmasını bekleyip kapattığı an koluna sarıldım

-Minho ne hastanesi? Kime bir şey oldu?

-Changbin.. Gittiği Kang Taehyun'un evinde kimliği belirlenemeyen biri tarafından bıçaklanmış. Hadi gidelim Hyunjin!

Hastaneye varır varmaz Seungmini perişan bir halde bulduk. Bizi görür görmez ayağa kalkarak Minhonun yakasına yapıştı

-Sana onu tek gönderme demiştim! Yanında ben olsam bunlar olmazdı! Onu koruyabilirdim!

Cümlesi biter bitmez Minhonun ceketini tutan elleri gevşeyerek başı Minhonun göğsüne düştü. Hıçkırıkları doldurdu hastane koridorunu..

Usual Suspects /Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin