Bir cinayet daha

65 9 29
                                    

Gözlerimin önündeki kişi görmeyi isteyeceğim son kişi bile değildi. Tam bir şey diyecektim ki Minho benden önce davrandı

-Buyrun kime bakmıştınız?

-Hyunjin için geldim ben. Eski sevgilisiyim

-Jeongin ben seni sileli çok oldu. Beni terk eden sendin. Ve 4 yıl sonra tekrar mı geliyorsun?

-Hyunjin haberlerde gördüm zor durumlar yaşamışsın. Seni bulmak için çok uğraştım. Ne olur biraz konuşalım.

Minho:
-Ben burada duran adam görevi görüyorum galiba. İsmin Jeongin mi her neyse. Hyunjin seninle konuşamaz

-Neden? Buna sen mi karar veriyorsun? Hangi vasıfla?

Minho:
-Hyunjinin sevgilisi olma vasfıyla.

Jeongin:
-Hyunjin sevgilin öleli 2 Ay olmadı amınakoyim! Yeni sevgili mi yaptın? İyi ki terk etmişim zaten seni

-Sen bana ne hakla böyle konuşabilirsin? O adam beni aldatmıştı. O öldüğü zaman biz zaten ayrıydık.

Minho:
-Ayrıca Hyunjin hakkında ileri geri konuşma hakkını sana vermedim farkındaysan.

-Jeongin lütfen gider misin? İçerde insanlar bizi bekliyor. Güzel bir akşam geçiriyorum ve mahvetmeni istemiyorum!

Jeongin:
-Şimdilik gidiyorum. Ama geri geleceğim.

Çekip gittikten sonra kapıyı kapatıp sırtımı kapıya yasladım. Minho bakışlarını üzerime dikti.  

-Sevgilim miydi bu adam?

-Evet maalesef. Ona uygun birisi olmadığımı söyleyerek beni terk etti. Şimdi geri gelmiş böyle söylüyor

-Bence de ona uygun değilmişsin. Sen daha başka kişilere uygunsun

Biraz kirli oynamak için kollarımı boynuna atarak yüz ifademi daha seksi bir hale büründürdüm.

-Ya? Öyle mi? Nasıl kişilere uygunum ben biraz tarif edebilir misin?

-Ateşle oynuyorsun..

-Barut olduğum için olabilir..

-O zaman yansın buralar..

Cümlesi biter bitmez dudaklarımın üzerine kapanan dudaklar yüzünden söylediğine cevap verememiştim. Dudağımı narince öpüyordu. Ve narin öpüşüne biraz hoyratça karşılık verdim. Çünkü uzun süredir bu anın hayaliyle yaşıyordum..

Boynunda olan kollarım sıkıca boynuna dolanırken onu daha çok kendime çektim. Elleri saçlarımı narince okşuyordu. Üst dudağını emerken ufak ısırıklar bırakıyordum. O anda duyulan sesle bir şey fark ettik..

-LAN OHA ÇÜŞ AMINAKOYİM NAPIYOSUNUZ!

Bu evde yalnız olmadığımızı..

Dudaklarımızı ayırıp karşımızdaki insanlara çevirdik yüzlerimizi. Ama başımı utançla Minho'nun göğsüne sakladım.

Minho:
-Al işte! Utandırdınız çocuğu!

Changbin:
-Valla Seungmin bozmasa ben izliyordum ne güzel. Devam edin devam edin!

Jisung:
-Changbine katılıyorum. Ben de izliyordum. Neden bağırıyorsa sanki? Mis gibi sahneydi. 10 üzerinden 9 veriyorum. Minho dilini çok iyi kullanamadı. 1 puanı oradan kırdım.

Minho:
-Sikimi çok iyi kullanabiliyorum denemek istersen?

Laf sokmak için söylediği şey içimi kıskançlıkla doldurmuştu. Hızla koluna vurdum.

Usual Suspects /Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin