Final

65 9 6
                                    

İkinci duruşma başlarken yanındaki polisler hükümlü olduğu için Minhonun başında bekliyorlardı. Bense bu kez davacının avukatı kısmında yerimi almıştım.

Hakim duruşmayı başlattı.

-Davacı Park Sunghoonu çağırın

İsmini duyar duymaz Yeonjunun suratı bembeyaz oldu. Daha bu hiçbir şeydi Yeonjun. Bu gün senin kabusun olacaktım..

Sunghoon içeri girdiği zaman Yeonjunla kısa bir an için bakıştılar. Daha sonra yerine geçti.

Hakim:
-Davacı Park Sunghoon, Choi Yeonjun adlı şahısın bundan 7 yıl önce bir parkta bir kıza tecavüz ederek kendini asmasına sebep olduğunu söylüyorsun doğru mu?

-Doğru hakim bey

Yeonjunun rengi gittikçe soluyordu.

Yeonjun:
-YALAN SÖYLEME! BEN YAPMADIM! SİZ YAPTINIZ!

Hakim:
-Mahkemede olduğunuzu unutmayın! Davacı Park Sunghoon, o günü bize anlatır mısınız?

-Lisede biz arkadaştık kendisiyle. Bir arkadaş grubumuz vardı. Şuan size fotoğraf bile gösterebilirim.

Hakim:
-Delil olarak sunulan fotoğrafı getirin.

Fotoğraf kenarda duran görevli tarafından hakime teslim edildi. Hakim biraz fotoğrafa baktıktan sonra konuşmaya devam etti

-Evet fotoğraftaki Choi Yeonjun. Devam edin Bay Park.

-Lise zamanlarımızda arkadaştık ve her anımız birlikte geçiyordu. Bir gün okul çıkışı diğerleri çok içerek sarhoş oldular. Ben içmedim. Alkol toleransım hiç yoktur. Üzülerek söylüyorum o gün başka bir liseli kızı aramıza alarak sözlü tacizde bulunduk. En azından ben sadece sözlü tacizde bulundum. Taehyun ve Dongmin fiziksel olarak da dokundular. Ama sadece dokundular daha ileri giden hiç olmamıştı. Ta ki Yeonjun yanımıza gelene kadar..

Hakim:
-Sonrasında ne oldu Bay park?

Yeonjun kaskatı kesilmiş bir şekilde Sunghoona bakıyordu. Şuan onu öldürmeye ondan başlamadığına pişmandı kesinlikle.

Sunghoon:
-Sonrasında Yeonjun kenardan izlemeyi bırakıp yanımıza geldi. Ve kıza karşı zaten duyguları olduğu için alkolün de etkisiyle ona sahip oldu.

Yeonjun:
-BEN DEĞİLDİM! BEN DEĞİLDİM KİM YOUNGHOON YAPTI!

Hakim:
-Bay Choi! Kendinize mukayyet olun! Bay Park bu söylediği doğru mu? Kim Younghoon mu yaptı?

Sunghoon:
-Hakim bey öyle birisi hiç var olmadı. Okulun kayıtlarını araştırın bu isimde mezun olmuş kimseyi bulamayacaksınız.

Hakim:
-Bu ne demek oluyor?

-Yeonjun o günden sonra kötü ne yaparsa o kişinin yaptığını söyledi. Ama öyle birisi onun zihni dışında hiçbir yerde var olmadı.

Artık yavaş yavaş sıramın geldiğini hissediyordum. Yeonjun da çoktan savunmasız kalmıştı. Ayağa kalkarak söz hakkı istedim.

Hakim:
-Buyurun avukat bey

-Hakim bey az önceki fotoğrafa tekrar göz atmanızı istiyorum.

Görevli elinde tuttuğu fotoğrafı tekrar hakim beye uzattı.

Hakim:
-Ne varmış bu fotoğrafta? Sıradan bir lise fotosu değil mi?

-Bay Park ve Choi Yeonjun dışında Fotoğraftaki herkesin katledildiğini bildiğiniz zaman pek de sıradan olmuyor hakim bey.

Hakimin oturuşu bile dikleşerek bir anda daha ciddi bir pozisyon aldı.

-Bu doğru mu avukat bey?

-Doğru hakim bey. Şuan fotoğraftaki herkes katledildi. Hem de çok yakın tarihlerde art arda.

-Bu söylediklerinizle anlatmak istediğiniz şeyi daha açık ifade edin avukat bey

-Söylemek istediğim şey şu ki: bu cinayetlerin hepsi geçmişten gelen bir intikam duygusuyla Choi Yeonjun tarafından işlenmiştir!

Yeonjunun artık rengi tamamen kül gibiydi. Söylediğim şeye cevap bile veremedi. Sadece olduğu yerde önüne bakıyordu.

Hakim:
-Choi Yeonjun! Suçlamaları kabul ediyor musunuz? Cinayetleri siz mi işlediniz?

Yeonjun:
-Ben.. Ben yapmadım.. Kim Younghoon yaptı..

Tam o esnada sırasının geldiğini hissediyordum.

-Hakim bey sadece bu da değil. Benim evime cinayetlerden birisini gördüğüm şüphesiyle girerek eski erkek arkadaşım Choi Beomgyu'yu da öldürüp, benim suçsuz yere hapse girmeme neden olmuştur.

Hakim:
-Avukat bey bunu kanıtlamak için yeterli bir açıklamanız var mı?

-Hakim bey tam evimin karşısında bulunan evin çatısındaki varilden Kang Taehyun'un cesedinin çıkması bile yeterli bir delilken henüz elektrikler gitmeden kayıt alan çapraz binanın güvenlik kameralarında o esnada cama çıktığım belirgin şekilde görülüyor. Ayrıca şunu da söylemeliyim ki vefat eden polis memuru Choi Soobin de tamamen bana göz dağı vermek için Choi Yeonjun tarafından katledilmiştir.

Yeonjun :
-Seni o zaman öldürmeliydim!

Yeonjun'un bir anlık sinirle söylediği şey tamamen kurtuluşum olmuştu. Belki de sinir değil artık tamamen battığının farkındaydı..

Hakim:
-Demek suçlamaları kabul ediyorsunuz Choi Yeonjun

Son bir şey söylemek için ağzımı açtım. Bunu yapmazsam içim rahat etmeyecekti

-Hakim bey, şuan burada hükümlü olarak oturan Lee Minho, Choi Yeonjun'u yargı önüne çıkarabilmek için onunla numaradan kavga etmiştir. Kendisi eğer böyle bir yola başvurmasaydı Yeonjun çoktan kaçmış olacaktı.

-Başvurduğunuz yollar çok ilginç. Gereği düşünüldü! Sanık Choi Yeonjun'un 6 kişiyi planlı öldürme suçundan ve cinsel saldırı suçu ile ölüme sebebiyet verme suçundan 248 yıl hapsine karar verilmiştir.

Kendimi tutamayarak konuştum

-Hakim bey Minho?

Hakim gülerek bana baktı.

-Katilin yakalanmasına ön ayak olduğu için ve iyi halinden Lee Minho'nun 1 haftalık hapis cezasının iptaline karar verilmiştir.

Yerimde sıçrayarak Minhoya baktım. Gülen gözlerle bana bakıyordu. Biz başarmıştık.. Hem o hem ben başarmıştık..

1 Ay Sonra

Bugün duruşmam vardı. Ve duruşma salonunun kapısından içeri girdiğim zaman daha duruşma saatine 2 saat vardı ama yine de içeri girmek istemiştim çünkü bugün özeldi.

Minho oturduğu yerden kalkarak yanıma geldi.

-Avukat bey erkencisiniz?

-'Savcı' bey siz daha erkencisiniz?

-Avukat ve Savcının konuşması gereken şeyler var diye duydum. Erken geldim.

-Ya? Neymiş o konuşmamız gerekenler?

Gözlerime aşkla baktıktan sonra yüzümü elleri arasına alarak dudaklarımızı birleştirdi..

Ayy arkadaşlar mahkeme salonunda başlayan hikayeleri yine mahkeme salonunda bitti 🥹🥹

Ve Minho sonunda tekrar Savcı 🤏🏻🤧

Ay bence tatlı bir ficti. Umarım siz de sevmişsinizdir 🥺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Usual Suspects /Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin