Sahte doğum günüm için hazırlıklar son gaz devam ederken Sunghoonu benim odama sakladık.
Tüm hazırlıklar neredeyse sona etmişti. Minhonun Yeonjuna dediği saat yaklaşıyordu. Gelmesi an meselesiydi.
Gerçekten de kapı çaldı. Dakik birisiydi.
-Ah Hoşgeldin Yeonjun. Katılarak beni mutlu ettin.
-Senin mutlu olman için katıldım zaten.
Arkamda beliren Minho, gözlerini Yeonjuna dikti. Bakışlarından ateş fışkırıyordu ve bunu gizleme gereği duymuyordu
Minho:
-Biliyor musun Yeonjun? Biz artık Hyunjinle sevgiliyiz.Yeonjun gözlerini kocaman açarak ikimize baktı.
-Ve saklama gereği duymuyorsunuz?
-Niye saklama gereği duyalım ki? İki yetişkin insanız.
-Avukat olduğunuz için müvekkillerinize güzel yansımayabilir. Ayrıca daha öncesinde Minhonun seni beraat ettirdiği bir dava söz konusu. Bu da seni kendi davanda geriye çeker Hyunjin
Minho:
-Sanane lan? İnsanların hayatlarına burnunu sokmamayı öğrenemedin mi sen?Bunu söyler söylemez Yeonjuna yumruğu geçirdi. Şok olmuş gözlerle Minhoya bakarken 2. Bir yumruk daha geldi. Yeonjun da neye uğradığını şaşırmıştı. Ama karşılık vermekte gecikmedi.
Minhonun kaşına doğru savurduğu yumruk, kaşında ufak bir delik açmıştı.
-Durun artık ne yapıyorsunuz!
İkisi de beni duymuşa benzemiyordu.
Evdeki herkes şok olmuş gözlerle kavga eden Minho ve Yeonjunu izliyordu.
Bir süre sonra Minho durdu. Kanayan burnunu elinin tersiyle tutarak Yeonjuna baktı. O da Minho'dan farksızdı.
Minho:
-Beni kendi evimde darp ettin! Polis çağırın! Hyunjin polisi ara!Yeonjun:
-Lan bana ilk vuran sendin!-Beni tahrik ettin! Hyunjin polisi ara!
Dediğini 3. Kez söylemesine gerek kalmadan şok olmayı bir kenara bırakıp polisi aradım. Kısa süre içinde polisler gelirken ikisi de sus pus olmuş şekilde sinirle birbirlerine bakıyorlardı.
Polis:
-Ne oldu burada? Konu nedir?Minho:
-Bu adam gözümün önünde sevgilime yavşadı. Sonra da kendi evimde beni darp etti. Şikayetçiyim memur bey!Yeonjun:
-Gerçekten şikayetçi olmana gerek var mıydı amınakoyim!Minho:
-Görüyorsunuz bana küfrediyor. İkinci bir tahrik. Şikayetçiyim!Yeonjun:
-Asıl ben şikayetçiyim. Bana ilk vuran oydu.Polis:
-Anlaşıldı. Götürün bunları!Polisler tarafından götürülürken Minho arkasını dönüp bana baktı.
Minho:
-Söylediklerimi unutmaBaşını sallayarak hüzün içinde sevgilime baktım. Biliyorum bu geçici bir süreçti ama yine de onu böyle görmek beni mahvetmişti. Üstelik dayak yemişti canı yanıyor olmalıydı. Keşke yaralarına pansuman yapabilseydim..
Ah Minho Yeonjunu hapse tıkmanın başka yolu yok muydu?
Polisler gidince Jisung Sunghoon'u çağırmak için odama geçti.
Sunghoon şaşkın bakışlarla içeri girdi.
-Dışarı çıkmamak için savaş verdim kendimle. Neydi o bağırışmalar falan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Usual Suspects /Hyunho
FanfictionSavcı Minho, bir cinayet suçuyla yargılanan stajyer avukatı Hyunjin.. Kader ikisi üzrindeki ağları nasıl örecek?