Mahkeme

87 12 39
                                    

Minho'dan

Evindeki soruşturmam bitince detayları aktarmak için tekrar yanına geldim. Tükenmiş görünüyordu.

-Hyunjin market kamera kayıtları yok

-Sizi duyamıyorum

-Ne?

-Gözlüklerimi aldılar. Onlar olmadan göremem. Ve kulaklarım çok iyi duymuyorlar. Ağız okuyorum aslında. Ve sizi göremediğim için o mesafeden ne dediğinizi anlayamıyorum.

Gerçekten bu adamla benim işim vardı..

-Biraz daha yaklaşıyorum sana. Çıkışta söyleyeceğim gözlüklerini versinler.

Bunu söyledikten sonra çaprazına oturup ona doğru yakınlaştım.

-Kamera kayıtları yok Hyunjin. Ne marketin ne de sokağın..

-Nasıl olur Savcı bey?

-Markette elektrikler yokmuş. Sokak kameraları da kırılmış. Birisi sen oradan geçmeden kamera açılarına girmeden uzun bir sopa yardımıyla tüm kameraları parçalamış

- bu bile bir delil değil mi? Ben olsam niye kameraları parçalayayım?

-Bunlar mahkemeye sunabileceğim nitelikte şeyler değil. Seni aklayacak bir delil gerekiyor. Avukatın var mı? İyi bir avukata ihtiyacımız var.

-Hayır yok. Benim tek umudum sizsiniz Savcı bey. Avukata verecek param da yok zaten. Beni sizden başka kimse kurtaramaz.

Bu anın geleceğini biliyordum.. Ben daha çok küçükken mahalleden geçen bir keşiş, beni gördüğü zaman biraz yüzüme bakıp dehşet içinde şu cümleleri kurmuştu.

'20'Lİ Yaşlarının sonuna geldiğin zaman bir adamla tanışacaksın ve hayatını karartacak, o adamı gördüğünde bunu hissedeceksin zaten. İşte o zaman koşar adımlarla o kişiden uzaklaş'

Bunu hissediyordum. Çaprazı da oturan ve beni tek kurtuluşu olarak gören bu adam benim hayatımı karartacak o kişiydi.. Ama ben koşar adımlarla uzaklaşmak yerine asla yapmam diyeceğim bir şeyi yapıyorum..

Telefonumu çıkardım. Ve rehberimde yıllardır tuşlanmayan o numarayı tuşladım

-Alo, tamam bağırma amınakoyim! Yavaş sevin!...Arama nedenim halini hatrını sormak değil!.... Birisini savunmanı istiyorum.... Evet önemli birisi sanane!.... Savunacak mısın onu söyle!

Telefonu sinirle kapattığım zaman gözlerimi Hyunjine çevirdim. Sinirden delirmek üzereydim..

-SENİN YÜZÜNDEN NEFRET ETTİĞİM VE ASLA ARAMAM DEDİĞİM BİRİSİNİ ARAMAK ZORUNDA KALDIM!

-Ben.. Özür dilerim.. Bana yardım edecek mi?

-Edecek. Edeceğini biliyordum zaten. Sadece ondan yardım istediğim için kendime inanamıyorum!

-Savcı bey çok teşekkür ederim. Siz olmasanız ne yapardım bilemiyorum.

Gözlerindeki minnet içimde bir şeylerin harekete geçmesine neden olmuştu. Bu adamda ne vardı böyle bilmiyordum. Ama asla yapmam dediğim şeyleri bile bana yaptırıyordu..

Hyunjinden

Savcı bey çıktıktan 5 dakika sonra içeri orta boylu beyaz tenli, yanakları çok belirgin olan bir adam girdi.

-Merhaba Hyunjin. Ben senin yeni avukatın Han Jisung 

-Avukatım mısın?

-Evet Minhom rica eder de kırar mıyım?

Usual Suspects /Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin