Gerçekten Kore'deki onca avukat arasından Minho mu olacaktı ilk görevimdeki rakibim? Ben dünyanın en şanssız insanıyım..
Beni görünce onun da şaşırdığını fark ettim. Anlaşılan ikimiz için de zor bir duruşma olacaktı. Nihayet duruşma başladı
Hakim:
-Davacı Kim Park, Davalı Lee Sora'nın sizi darp ettiğini söylüyorsunuz. Bu konuda eklemek istediğiniz bir şey var mı?-Her şey ortada hakim bey. Beni durduk yere darp etti. Ayağımı kırdı.
Hakim:
-Davalı Lee Sora, bir savunmanız var mı?-Hakim bey beni takip ediyordu. Tüm gün boyunca tüm hareketlerimi izliyordu. Bunu şahitler de doğrulayabilir.
Kızın arkadaşları olduğuna inandığım birkaç kişi yerinden kalkarak doğruladılar. Bu bana bilgi olarak verilmemişti... Ama savunmaya devam etmek zorundaydım.
-Müvekkilim kimseyi rahatsız edecek bir davranışta bulunmamış. Birisini izliyor olmak ona fiziksel anlamda zarar vermez.
Minho:
-Bir stalker tarafından izleniyor olmak günlük yaşamınızı bile etkiler. Şiddet sadece fiziksel olmaz sayın Hwang Hyunjin!-Müvekkilimin, müvekkilinizin hayatının herhangi bir özel alanına dahil olduğunu göremezsiniz. Hayatının olağan akışında bulunduğu yerlerde bir insana bakması anayasada suç olarak kabul edilmez. Ama darp bir suçtur!
Aramızdaki tartışma alevleniyordu. İkimiz de gözlerimizden ateş saçıyorduk. Bu dava ikimiz için de önemliydi.
-Müvekkilim yalnız olduğu, olmadığı her yerde müvekkiliniz tarafından takip edilmiştir. Bunun insanı psikolojik olarak nasıl yıpratabileceğini tahmin edebiliyor musunuz? Bunun bir nefsi müdafaa sayılması gerek!
-Nefsi müdafaa sayılması için ilk darbeyi vuran müvekkilim olmalıydı
Hakim:
-Avukatlar! Kendi aranızda tartışmayın! Gereği düşünüldü. Davalı Lee Sora ve Davacı Kim Park'ın dosyaları incelenmiş olup duruşmanın ileri bir tarihe ertelenmesine karar verilmiştir. Bu süreçte Davalı Lee Sora tutuksuz yargılanacakDava ertelenmişti. Herkes yavaş yavaş salondan ayrılıyordu. Müvekkilimi gönderdikten sonra kendim biraz daha burada kalıp bugünü düşünmek istedim. Ve anlaşılan bunu isteyen tek kişi değildim. Şimdi koca salonda sadece biz vardık..
-Bugün iyiydin Hyunjin
-Siz de öyle
-Siz demekten vazgeçmeni söylemiştim
-Sen de öyleydin Minho. Karşımdaki sen olduğun için gergindim.
-Ben iyi bir avukat değilim. İyi bir savcıyım
-Bence sen elini attığın her işte başarılısın
Gözlerini büyüterek bana baktı. Sonra gülümsemesini gizlemek için başını başka yöne çevirdi.
-Çıkalım mı? Tek biz kaldık
-Çıkalım
Dışarı çıktığımız an bir şey fark ettim. Müvekkilim Minhonun müvekkilinin peşinden gidiyordu. Ve bunu Minho da fark etti. Koşar adımlarla arabasını aldı geldi
-Atla!
Dediğini yaparak arabasına bindim ve bindikleri otobüsü takip etmeye başladık. Otobüsten Lee Sora indiği zaman Kim Park da inmişti. Takıntılı bir sapığı savunduğuma inanamıyordum..
Minho arabayı park edecek bri yer ararken ben indikleri andan itibaren onları takip etmeye devam ettim. Lee Sora evine girdiği zaman Kim Park kapının önüne gelerek yumruklamaya başladı. Kapı açılmayınca Kenardan bir odun alarak kapıya vurmaya başladı. O an onu durdurmak için saklandığım yerden çıkarak ben de kenarda duran tahta parçasını elime aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Usual Suspects /Hyunho
FanfictionSavcı Minho, bir cinayet suçuyla yargılanan stajyer avukatı Hyunjin.. Kader ikisi üzrindeki ağları nasıl örecek?