Sevgilisiyim

83 12 39
                                    

Hyunjinden

Minho yine yanılmamıştı. Tam olarak olmasa da masumluğuma giden yolda yeni bir kapı açmıştı. Birisi cinayeti gördüğümü düşünüp beni öldürmeye çalışmıştı. Ama benim yerime Beomgyu ölmüştü..

Polis memuru Soobin,Minho ve ben yürüyorduk.

Soobin:
-Kimliği belli olduktan sonra size haber vereceğim. Bundan sonra çıktığınız bu yolda size yardım etmek istiyorum Hyunjin bey

-Hyunjin de. Arkadaş olalım.

-Tamam Hyunjin. Sana yardım edeceğim.

Merkeze gitmek için yanımızdan ayrıldı. Giderken ikimizin de numaralarını aldı. Tam o anda sağanak bir yağmur başladı. Henüz arabaya uzak olduğumuz için yan taraftaki bir binanın altına sığındık.

Durduğum yerde yağmur gök kuşağı oluşturuyordu ve bunu çocukluğum boyunca sevmişimdir. Elimi üzerinde gezdirmeye çalışarak kendi halimde eğlenmeye başlamıştım.

Bi an Minhonun da yanımda olduğunu unutmuştum. Ona baktığım zaman gülümseyerek beni izlediğini gördüm. Bir anlığına kalbim çalışmayı bıraktı sanki. Utanarak arkamı döndüm:

-Niye öyle bakıyorsun Minho?

-Nasıl bakıyorum?

Sırıttığını sesinin tonundan anlayabiliyordum..

-Şey bakıyorsun işte.. Şey..

-Ney bakıyorum Hyunjin?

-Aşık gibi..

-Biliyor musun zeki değilsin, pasaklısın, beceriksizsin, üstelik patavatsızsın. Ama ben de çok akıllı sayılmam demek ki

-Bunlar ne demek oluyor Minho? Niye aşağıladın beni şimdi?

-Zeki değilsin derken şaka yapmıyordum. Hadi gidelim.

-Hiçbir şey anlamıyorum.

-Anlaman gerekmiyordur demek ki. Yürü hadi yaylanmaaaa

Mızmızlanarak arabaya kadar yanında yürüdüm. Arabaya gelince oturduğum koltuğun üzerinde bir not olduğunu fark ettim. Elime aldığım zaman vücudumdaki tüm kanın çekildiğini hissettim

'Sana katilin peşini bırakmanı söylemiştim. Yazık oldu '

Neye yazık olmuştu? Hiçbir şey anlamıyordum şuan. Minhoya titreyen ellerimle elimdeki kağıdı gösterdim.

Minho:
-Hislerim beni yanıltmıyorsa, bir cinayet daha işlendi Hyunjin. Hemen Soobin'i ara!

Telefonu çıkarıp bana verdiği numarayı tuşladım. Ama ulaşılamıyordu. Yoksa öldürülen kişi.. Hayır, bu olmuş olamaz değil mi?

-Minho ulaşılamıyor! Kesin başına bir şey geldi koş!

Soobin'in bizden ayrılmak için gittiği yola doğru koşmaya başladık ikimiz de. Daha sonra yolun kenarındaki o şeyi fark ettik. Boğazından kanlar sızarak yerde yatan Soobin..

Gördüğüm şey çok, çok kötüydü. Tüm yediklerim ağzıma geldiği için kustum.

-Hyunjin iyi misin?

-İyi değilim Minho! İyi değilim tek suçu bana yardım etmekti! Tek suçu siktiğimin katilini bulmama yardım etmeye çalışmaktı! Elimi attığım her şeye zarar veriyorum! Önce senin hayatını mahvettim, şimdi bu adamın!

Artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Yere çöktüm ve Başımı ellerimin arasına alarak ağlamaya başladım. Minho yanıma çökerek kollarını boynuma doladı.

Usual Suspects /Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin