Davetsiz misafir

71 11 8
                                    

Hyunjinden

Derin bir uykudan Minho'nun aramasıyla uyandım. Mayışmış bir ses tonuyla cevapladım

-Alo

-Hyunjin hala uyuyor olamazsın

-Uyanığım aslında

-Kesin öylesindir. Dinle beni! Bu Kang Taehyun denen kişiyi biraz araştırdım. Geçmişi pek temiz değil. Daha öncesinde tacizden yargılanmış ama serbest bırakılmış.

-Şerefsiz! Peki şimdi ne yapmamız gerekiyor?

-Eğer hislerimde yanılmıyorsam başka cinayetler de işlenecek. O zaman kafamdaki işaretlerin net oturacağını düşünüyorum. Şimdilik sadece bekleyelim.

-Neden başka cinayetlerin işleneceğini düşündünn?

-Çünkü cinayetlerin bağlantılı olduğunu düşünüyorum.

-Hangi cinayetlerin?

-Bizim evin çaprazındaki ve bu adam

-Sence aynı kişi mi?

-Bence evet. Ama sadece bir hissiyat. Kanıtım yok.

-Sen öyle hissediyorsan çıkıyor Minho. O yüzden bekleyip görelim.

-Sana da başarılar. Bugün Yeonjunun duruşması var

-Teşekkür ederim. Heyecanlıyım açıkçası. Senin ekibinin içerisinde yer alarak gireceğim ilk duruşma.

-Orada olacağım

-Minho gelme! Heyecanlanırım sen gelirsen

Telefonun arkasında bir kahkaha duyuldu. Utançtan yerin dibine geçmiştim..

-Niye heyecanlanırsın?

-Beni sıkıştırma ve biraz söz dinle!

-Bugün geleceğime emin olabilirsin..

-Min-

Telefonu çoktan kapattığını fark etmek sözümü kesen şey olmuştu. Bu adamla çok işim vardı. Ama keşke tek işim o olsaydı..

Zaman kaybetmeyerek yataktan kalktım ve üzerimi değiştirmeye başladım. Bir şeyler atıştırdıktan sonra adliyeye gitmek için evden çıktım.

Geldiğim zaman Yeonjun hiç heyecanlı değildi. Garip bir soğukkanlılığı vardı. Her zaman aynı soğuklukta bakan bakışlarını etrafta gezdiriyordu.

-Selam Yeonjun! Hadi seni kurtaralım!

-Beni kurtaracağını biliyorum

Bana çok güveniyordu ve açıkçası bu beni biraz geriyordu. Onu kurtarmak zorundaymışım gibi hissettiriyordu.

Duruşma başladığı zaman hakim ilk sorusunu yöneltti Yeonjuna:

-5 kişiyi dövdüğün suçlamalarını kabul ediyor musun?

-Evet

Soğuk bir evet doldurdu tüm duruşma salonunu. Daha dikkatli cevaplar vermeliydi yoksa onu kurtaramayabilirdim.

Hakim:
-Niye dövdün?

-Eğer bir yanlış bir yerde hüküm sürüyorsa onu bir doğru ile de düzeltemiyorsan geriye tek çare başka bir yanlış kalıyor.

Hakim:
-Yanlışı yanlışla düzeltmenin doğru olduğunu mu savunuyorsun?

-Doğruyla düzeltemediğim yanlışı, yanlışla düzeltmeye çalışmak iyi bir şey olmayabilir. Ama gereklidir. Şöyle düşünün, bir adamın yaşaması gerek ama kolunda yayılma tehlikesi olan ölümcül bir enfeksiyon var. Bu durumda kolu kesmek gerek. Bir insanın kolunu kesmek bir yanlış değil midir? Hem de koca bir yanlıştır. Ama yaşaması için gereklidir. Ben de kolu kestim hakim bey

Usual Suspects /Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin