Ayaklarımı izliyordum sessizce. Bedenim fazlasıyla yorgun hissetse de uyuyamazdım. Annem ve diğerlerini dinlemem gerekiyordu yoksa kolay kolay planı öğrenemezdim.
Elbette annem çoktan gelmişti. Şu an ciddi bir şekilde Bora ile konuşuyordu. Ben ise Deniz'in yatağının kenarında oturmuş dinlemeye çalışıyordum. Ama bir türlü odaklanamıyordum. O esnada bileğimde bir el hissetmem ile irkilerek başımı kaldırdım. Deniz bana gülümseyerek bakıyordu.
"Biraz uyumak ister misin?"
Başımı anında iki yana salladım. O ise hemen gülümseyerek söze girdi.
"Merak etme tüm planı ve olanlar sana anlatacağım. Bundan ötürü uyumadığını biliyorum. Ben en iyi abin olarak sana diyeceğim. Hadi yanıma uzan."
Beni anlamasına şaşırırken gözlerimi kırpıştırdım. İlk yarasına sonra gözlerine baktım. Tekrardan başımı iki yana salladım.
"Yaran acır."
"Acımaz. Hadi yavrum uzan."
İlk istemesem de bu uyumanın bana iyi geleceğini biliyordum. Ayakkabılarımı çıkardım. Diğerleri bizi takmıyordu ve hararetli bir şekilde tartışıyorlardı. Kafam cidden algılayamıyordu. Yavaş bir şekilde yanına uzandım. Üzerimi örterken başım onun omzuna deyiyordu. Elini kafama koyarak tamamen kafamı ona yasladı.
"Uyu şimdi. Ben anlatırım sana sonra abicim."
Sanki beynim bu komutu bekliyormuş gibi gözlerimi kapadı. Saçlarımı okşadığını hissederken yavaşça uykuya daldım.
**********
Yazardan:
Deniz kardeşinin saçlarını yavaşça okşayıp onu izlerken bu sahneyi ilk fark eden Güneş olmuştu. İlk şaşırsa da yüzünde bir gülümseme oluşmuştu bile. Güneş'in bir kulağı orada olsa da kardeşlerini izlemeye dalmıştı. O esnada ona yöneltilen sorunile önüne döndü.
"Ne demiştiniz?"
"Ohooo Güneş'imin kafa gitmiş ki."
Melih'in dediğine gülerek karşılık verdi. O esnada Asena söze girdi.
"Size cidden hemen alıştı. Normal hayatta elbette sosyal olsa da aile konusunda titizdi. Size alışmasına cidden sevindim."
Asena'nın dediğine Bora istemsizce gülerken o da Deniz ile Toprak'ı izlemeye başladı.
"Onu cidden iyi yetiştirmişsiniz."
"Eh sonuçta benim oğlum."
Önüne geri dönerek saçlarını düzeltti ve ciddi haline büründü.
"Dediğim gibi o adam muhtemelen ikimizin teslimatına da kösnek olacak."
Bora da ciddi haline geri dönerken derin bir nefes aldı.
"Bence onu köşeye sıkıştırabiliriz. Ana şeyi bizi birbirimize düşürmek ve Toprak'ı kendine gelmesini sağlamak bu sayede. Bunun olmaması gerek."
"Buna katılıyorum. Şu an ki durumda bile kendini suçluyor muhtemelen ve bundan ötürü bile gidebilir."
"Bu olmamalı."
Asena onu onaylarken geriye doğru yaslandı. Şu an ona bir şişe şarap gerekiyordu cidden. O esnada Toprak, Deniz'e sıkıca sarılmış uyumaya devam ediyordu. Deniz ise onu izliyordu gülümseyerek.
"İlk benimle uyumasını istiyordum."
Bunu diyen Güneş idi. Cidden ilk onunla uyumasını istiyordu. Ama Deniz ilk sırayı kapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekçi Kaçak
Ficción General{Her şeyin farkındaydı. Gerçeklerin bile...} ---------- Gerçek ailem kitabıdır. BxB içermektedir. Homofobikler giremez. Erkek Versiyon. Tüm haklar Toprak'ın klavye tuşları arasında saklıdır.