Peeta sa vrátil naspäť ku obeti.
"Nemali by sme ho zabiť?" spýta sa Clove.
"Nie. Vie kde je Katniss." Tak oni ho majú len kôli tomu aby ju mohli zabiť a potom zabijú aj Peetu. Chudáci.
Ozve sa delo a Peeta sa vráti naspäť ku profíkom.
"Hotovo."
"Super" zatlieska Glimmer znudene.
"Si si istý, že tadiaľto Katniss išla?" spýta sa Cato.
"Jasné, tú pascu, ktorú sme našli určite vyrobila ona."
"To dúfam. Poďme" zavelí Cato a všetci sa pohnú. Prešli okolo môjho stromu a potom zmizli. Uf. Konečne sa môžem vyspať. Hneď ráno budem musieť nájsť vodu, lebo to so mnou nedopadne dobre.*Ráno*
Otvorím oči. Oslepí má jasné slnko. To už je tak veľa hodín? Ahá. Jasné, veď som v aréne.. Zoskočím so stromu a trochu sa ponaťahujem. Spacák si zbalím do batoha a vykročím. Dýcham čerstvý vzduch, počúvam štebotanie vtákov a praskanie konárikov pod mojimi nohami. Aká krása. Škoda, že toto je aréna a vraždia sa tu medzi sebou malé deti. Hlavne na to netreba myslieť. Jediné na čo v tejto chvíli musím myslieť je voda. Ako by som ju našla? Premýšľaj Rue. Bingo! Ak je tu voda tak zvieratá budú vedieť kde je. Teraz nájsť nejaké zviera. To bude ťažké, ale keď budem veľmi potichu tak možno nejaké zbadám. Potichu kráčam vpred. No nikde nič. Po hodine chodenia to vzdávam. Sadnem si pod strom a dám si pár kúskov sušeného ovocia. Na chvíľu zavrem oči a zhlboka dýcham. Premýšľam nad mnohými vecami, ale hlavne nad rodinou. Tak strašne mi chýbajú. Zo zamyslenia ma vytrhne praskanie vetvičiek. Toto je môj koniec. Nemám odvahu otvoriť oči, ale keď sa po chvíli nič nedeje, otvorím ich. Predo mnou stojí malý zajačik a vyvaľuje na mňa oči. Zasmejem sa. Bol to len zajac. Natiahnem za ním ruku, ale zajac sa vyplaší a rozbehne sa preč. Rýchlo si vezmem batoh a rozbehnem sa za ním. Naháňam ho ešte dlhú chvíľu, až kým nezmizne za kríkmi. Posuniem sa bližšie ku kríkom a moje nohy sa zaboria do niečoho lepkavého. Blato!! Stojím v blate! Rýchlo odhrniem kríky a predo mnou je malé jazierko. Som zachránená! Aj s oblečením sa hodím do jazierka. Z batohu vytiahnem fľašku a neberiem do nej vodu. Nasypem tam trochu jódu na dezinfekciu a hodím fľašu na breh. Opláchnem si tvár a chvíľu len tak sedím vo vode. Niekde by som tu mohla nájsť strom na spanie. Napijem sa z fľaše a trochu sa porozhliadnem. Strom oproti vyzerá celkom sľubne. Dopijem vodu z fľaše a znova ju napustím až doplna. Cez vodu sa presuniem ku stromu a vyšplhám sa na najhrubší konár. Zavesím si naň batoh a vytiahnem z neho malý nôž. Musím si niečo uloviť, aby som mala čo jesť. Možno zase stretnem toho zajaca. Zleziem zo stromu a vydám sa hlbšie do lesa. Hľadám všade kde sa len dá, ale akosi nemám šťastie. Keď sa už začne pomaly stmievať, vrátim sa k stromu. Vyšplhám sa hore, napijem sa vody a po pár minútach zaspím hlbokým spánkom.Po stráášne dlhom čase je tu konečne ďalšia časť. Hádam vás neunudila k smrti :P poteší každý vote či koment. :)
VOUS LISEZ
Hry o život - Rue (DOKONČENÉ)
FanfictionToto je príbeh o 12-ročnom dievčati z jedenásteho obvodu, menom Rue, ktoré bolo vylosované do Hier o život, kde bude s ostatnými vyvolenými bojovať na život a na smrť. Ako to skončilo? To už vieme. Ale, čo mladé dievča zažívalo počas týchto náročnýc...