Zobudím sa na známy zvuk, ktorý oznamuje smrť splátca. Ak ma tento zvuk ešte raz zobudí, tak ma porazí. Už tu som moc dlho. Sme tu síce iba štyri dni a dnes je to piaty, ale pre mňa je to moc. Toľko detí čo zomrelo... Toľko krát som mala na mále.. Som sama prekvapená, že ešte žijem. Som rada, jasné, že som rada. Nechcem zomrieť, ale viem, že sa to stane. Nie som dosť silná na to, aby som vyhrala. Ešte sú tu traja profíci, Líščia tvár, Katniss s Peetom, Thresh a ešte dvaja, ktorých nepoznám po mene. Ako sa má Thresh? Kde je? Za celý čas som ho nikde nestretla. Predpokladám, že bude v tom hustom poli. Tam by sa mu dobre darilo. Na husté polia sme v 11. kraji zvyknutý, preto predpokladám, že je práve tam. Ak nevyhrá Katniss, chcem, aby to vyhral Thresh. Konečne by sme mali po dlhej dobe víťaza. Pre náš kraj by to bolo len dobre. Pozrem sa na Katniss. Stále spí a trasie sa od zimy. Porotcovia sa rozhodli, že nás trochu schladia. Je taká zima, že sa musím obliecť do spacáka a Katniss oblečiem do toho jeho. Myslím, že bude pršať, no musím pomôcť Katniss a pohľadať listy Kramlíka. Z môjho batoha vytiahnem sušené mäso a fľašu. Zjem tri kúsky a zapijem to vodou. To by mi malo zatiaľ stačiť. Zbalím si všetky veci a vyšplhám sa na strom, čo najvyššie, aby som videla arénu. Rozhliadnem sa. Vidím Roh hojnosti a profíkov, ktorý ešte spia. Pozrem sa do poľa a dobre sa tam zahľadím. Keby som tam tak zahliadla Thresha, no nemám šťastie. Keď si dobre premyslím kade pôjdem, zleziem dole zo stromu. Vydám sa na cestu.
Po hodine chôdze si sadnem na zem a napijem sa. Trochu si odpočinem a pokračujem ďalej. Zbadám nízky krík neďaleko odo mňa. Pribehnem k nemu bližšie a poriadne ho prezriem. Vyzerá presne ako to čo hľadám. Privoniam k listu a zacítim štiľavú vôňu. Áno! Našla som to. Natrhám toľko listov koľko sa mi zmestí do batoha a vydám sa na cestu späť. Katniss nájdem po hodine a pol chôdze, stále spí,ale už sa až tak netrasie. Vytiahnem pár listov z batoha a priložím jej ich k uštipnutiam na krku a na rukách. Chvíľu počkám, potom jej ich dám dole a vytiahnem jej všetky žihadlá. Zjem hrsť orechov, zapijem ich vodou, dám Katniss druhú vrstvu a ľahnem si vedľa nej. Dnes by nám mohli dať porotcovia pokoj. Nebude to pre divákov zaujímavé, ale mohli by to tak urobiť. Aspoň by som si pospala. Dopijem zvyšok mojej vody a ľahnem si vedľa Katniss. Som unavená, ale vôbec sa mi nedá zaspať. Po pol hodine prehadzovania sa, sa rozhodnem trochu poprechádzať a pohľadať vodu. Vezmem svoju aj Katnissinu fľašu, lebo aj ona ju má prázdnu a vyberiem sa k rieke, kde som špehovala Peetu. Začnem potichu pískať a čakám, či sa ozvú drozdajky. Jednu som tu zahliadla, takže predpokladám, že ich je tu viac. Pískam, pískam, ale nepočujem žiadnu odozvu. Asi sú zalezené vo svojich úkrytoch, keď je taká zima. Prestanem pískať a započúvam sa do zvukov prírody. Počujem praskanie vetvičiek. Otočím sa. Ani si nestihnem uvedomiť čo alebo kto to bol a už ležím na zemi. Protivník na mne sedí a vyťahuje nôž z vrecka. Využijem situáciu a ovalím ho fľašou, ktorú držím v ruke. Spadne na zem a ja rýchlo vyskočím na nohy. Nehýbe sa. So spánku mu tečie krv. Ja som ho zabila? To snáď nie! Chcela som ho len omráčiť, nie zabiť. Lepšie sa na neho pozriem. Je to chalan so štvrtého obvodu.
"Prepáč" poviem potichu a rozbehnem sa preč. Po lícach mi stekajú horúce slzy, cez ktoré nevidím na cestu. Vetvičky stromov ma režú na tvári, ale bežím ďalej. Počujem hukot vody. Rozbehnem ha ešte rýchlejšie a na členkoch zacítim studený prúd vody.Prepáčte za strašne dlhé čakanie na túto časť. Nevedela som ako mám ďalej pokračovať, ale nejako som ju dorobila. Ďakujem za 2,53K reads a 270 votes. :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hry o život - Rue (DOKONČENÉ)
FanficToto je príbeh o 12-ročnom dievčati z jedenásteho obvodu, menom Rue, ktoré bolo vylosované do Hier o život, kde bude s ostatnými vyvolenými bojovať na život a na smrť. Ako to skončilo? To už vieme. Ale, čo mladé dievča zažívalo počas týchto náročnýc...