İyi okumalar :)Berkayın konuşmasına devam etmesine izin verdim, ama gözlerimden benden bağımsız bir damla yaş süzüldü.
Umarım farketmez...
Bunca zaman bana çarpan kişiyi ararken Burnumun dibinde olması...
Ve bu darbeninde abim dediğim adamdan olması...
Neden Atlasın motoruyla peki?
Bunca zaman bir katille aynı çatıyı paylaşmışım. Nasıl farkedemedim
Kendimi tuttum çünkü daha fazla delil lazımdı.
Berkay tekrar konuştu,
"Böyle olsun istemezdim, ama elimde değildi ,Mahir kardeşimi öldürmekle tehdit etti, ılgazı yaşatmak için seni öldürmemi istedi"
Duyduklarıma inanmak güçtü.
"Senin ölmediğini öğrendiğinde bu işi o üstlendi. O yüzden size tuzaklar kurdu. Seni o gece öldüreceğini söylediği için sana o silahı verdim kendini korumanı istedim"
Berkay o gece olacaklardan haberdardı. Mahirin pisliklerini yaptırdığı bir adamdı.
"Ben hiçbir zaman kötü bir adam olmak istemedim Açelya,babam gibi olmayı hiç istemezdim. Kardeşimi korumak istedim sadece onun sonuda babam gibi olsun istemedim..."
Berkayı babası vurmuştu Mahirde onu kardeşiyle tehdit etmişti.
Her şeyin sebebi Mahirdi. Böyle olmayabilirdi. Hikayemiz daha farklı olabilirdi. Neden bu yolu seçmişti ki neden?
Tüm aileyi dağıtmıştı resmen.
"Babamı öldürende Mahirdi"
Pislik,
"Ama sen benden şüphe ettiğin zaman çok kızmıştım gerçi haklıydın kim olsa aynısını düşünürdü"
Hüzünle karışık gülmüştü.
"Hastanede ilk karşılaşmamız bir tesadüftü,sana vicdansız diyordum ama asıl vicdansız bendim hayatını mahvettim 3 ayını senden çaldım"
Gözlerim neden yanıyordu hayır ağlamayacam,
"Sana itiraf edemediğim için üzgünüm Açelya ben daha kendime itiraf edemedim ki zaten"
Derin bir nefes aldı ve sıkıntıyla aldığı tüm oksijeni dışarıya bıraktı
"Sana Atlası hep kötüledim,ama o çok iyi bir adamdı Mahir gibi biri değildi. Aynı kandan farklı iki kişilerdi. Seni hep korudu kolladı onu Mahir kadar kötü biri sanmıştım meğerse değilmiş"
Elleriyle başımı okşayıp,
"Artık nerde karşılaşırız kestirebiliyorum Açelya, ben bu dünyadan göçmeye karar verdim"
Ne diyor bu?
"O gece eve döndüğümde kardeşimin ölüsünü yerde gördüğüm an benim için hayat bitti zaten"
Gözümü hızla açtım, berkay bir an afalladı,
"Açelya u-uyandın mı? bekle doktor çağırayım hemen!"
Heyecanla konuşurken,elinden tutup engelledim
"Berkay sakın kendine bunu yapma"
"N-ne diyorsun anlamadım?"
"Her şeyi duydum"
"Sen uyanık mıydın başından beri"
"E-evet"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: ALTÜST
Детектив / ТриллерHayatının tamamen değişmesine sadece 6 harften oluşan kelime sebep olmuştu Kod Adı :ALTÜST