Yazardan,
Mahir açelyayı vurmuştu,
Arkadaşını korumak adına, Mahir'i ise Nehir vurmuştu. Tam o an polis sirenleri duyulmuştu . Nehir kendini umursamadan"Açelya! dayan lütfen, Ambulansı arayın! Çabuk!"
Nil Açelyanın başını dizinin üstüne koydu.
Ceylin bağırarak,
"Çabuk havlu getir Alev"
Ceylin havlu ile baskı yaparken polisler içeriye doldu. Herkes karakola alınırken,Mahir ve Açelya ambulans ile hastaneye kaldırıldı.
Teker teker sorguya çekildikleri esnada Ateş ağlayan Nehirin yanına geldi,
"Nehir korkma seni burdan çıkaracağım"
Sorguda ona bir takım sorular sormuşlardı,
"Silahı nerden temin ettin? niçin kullanmaya karar verdin?"
"Sadece korkutmak amaçlı, özdemirlerin ağzıdan laf almak içindi. vurmak gibi bir niyetimiz yoktu, silahı bizi kendimizi korumamız gerektiğini söyleyen biri tarafından aldık"
"Silahı kimden erişim sağladın?"
"Berkay dedi ve devam etti
" berkay karal"Nehir bunu berkayın adını bu olayda kesin onunda parmağının olduğunu düşünürek vermişti.
Polis hemen berkayın adını not aldı.
"Peki mahir soykanı neden vurdun? Onunla nasıl bir ilişkin vardı?"
"Onu tanımıyorum arkadaşıma eskiden abilik yapan biri olarak tanıdım, ama özdemirlere durmadan tuzak yapanın o olduğunu yeni öğrendim arkadaşımı korumak için onu vurdum çünkü ilk ateş açan oydu"
Sorgu bitmişti. Nehirin ellerini tekrardan kelepçeleyip nezarethaneye götürmüşlerdi. Diğerleri ifadelerini verdikten sonra serbest bırakılmıştı.
Nehirin annesi duyduklarından sonra fenalaşmıştı. Nehirin bunu yapmasına imkan vermiyordu.
Nezarethaneye götürülen Nehirin avukatı Ateş olmuştu. Ona hep onu kurtaracağını söyleyip duruyordu.
Yarın mahkeme önüne çıkarılmayı bekliyordu.....
****************************
Ateş mahkeme gününe kadar bütün delilleri topladığından emin bir şekilde hazırlanmıştı. Adalet sarayının yanına geldiğinde. Ellerine kelepçe takılı olan Nehir ona umutla bakıyordu.Ateş derin bir nefes alarak duruşma salonuna girdi.
Tanık olarak özdemirleride yanına almıştı.
Duruşma başlamıştı artık. Nehirin rahatlaması adına ona gülümseyerek göz kırptı.
Hakimin buyurun diyerek savunmayı yapması için ateşe izin verdi,
Ateş savunmasını yapmak için söze başladı,"Bugün burada, adaletin tecellisi için önemli bir davanın içinde bulunuyoruz. Müvekkilim Nehir'i savunmak üzere bulunmaktayım. Nehir'in savunması, adaletin işleyişine ve hukukun üstünlüğüne dayanmaktadır.
Nehir, hakkında yöneltilen suçlamaları reddetmektedir ve suçsuz olduğuna inanmaktadır. Bu iddiaları reddetmesinin nedeni, olayın gerçekleşme şekli ve koşullarıyla ilgili netlik sağlamak ve gerçekleri ortaya
koymaktır."Nehirde kendisini savunmuştu,
"Daha önce elime silah bile almadım,ama arkadaşıma yapılanları hiçe sayamam yine olsa yine vururum yaptıklarım için pişman değilim çünkü doğrusu buydu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: ALTÜST
Misterio / SuspensoHayatının tamamen değişmesine sadece 6 harften oluşan kelime sebep olmuştu Kod Adı :ALTÜST