Öncelikle şunu söyleyeyim
ilk defa hikâye yazmıyorum fakat cringe oldu mu acaba düşüncesine girip 2 tane hikâye sildim, birini yarıda bıraktım. Bu 3. Ama yayınlayacağım 2. Hikâyem umarım beğenirsiniz, oy ve yorumlarınız önemli, yorumlarınızla düzeltmemi istediğiniz yerleri ve fikirlerinizi belirtebilirsiniz. Hikâyeye geçmeden önce bir şey söylemek istiyorum. İlk bölümümüzün başı tanıtım gibi diyebiliriz, fakat bence güzel oldu. İyi okumalar...
(Diger bolumlerde bu kadar paragraf paragraf yazmiyorum, ilk bölüm diye)Adelina Riddle, yaş 16.
Draco Malfoy, yaş 16.Adelina Riddle'ın Hikâyesi Yani Siz:
daha önce Hogwarts'a gitmedi, babası Voldemort onu göndermedi. Babasına göre hogwarts'da yarim yamalak öğretilen yetersiz büyüleri evde özel olarak babası güçlü ve tam bir şekilde öğretti. Adelina kıvrak zekâlıydı, babası ile araları iyi değildi, hatta babasi onu seneye Hogwarts'a açacakları savaş için harry potter ile arkadaş olup ondan bilgi getirmesi için bu sene Hogwarts'a gönderiyordu, adelina'nın isteyip istememesi babasının umrunda değildi, ona öğrettiği şeylerin hakkını vermesini istiyordu.
Adelina ne kadar zeki de olsa babasına karşı içinde duygusal boşluklar vardı, gerçi bir insan zeki olsa n'olur sevgi yoksa? Herkese karşı sert ama babasına karşı açtı. Babası ona büyürken sevgi görüp şımarmaması için içinde ki nefreti azar azar kusmuştu. Adelina her seferinde babasına karşı bi umutla yaklaşsa da istediği "sevgi" tepkisini alamamıştı. Bu duruma artık hem alışmıştı hem de içinde ki duygusal boşluk sinire, kine dönüşmüştü.
Adelina bugün Hogwarts'a gidecekti. Ne yapacağını, Harry Potter'a nasıl yaklaşacağını, okula nasıl gireceğini bilmiyordu. Babası ona yardım etmeyecekti, sadece görevini tamamlamasını isteyip işin içinden çıkmıştı.
Adelina düşündü, Hogwarts'a soyadı ile giremezdi, herkes kolayca anlardı amacını. Bu yüzden saçını sarıya boyattı, demek istediğimi az çok anlamissinizdir zaten. Draco Malfoy'un babası Voldemort'a boyun eğenlerden birisi olduğu için iki taraf için de sorun olmayacaktı. Adelina saçını boyattıktan sonra soyadını resmi değil, kağıtta Malfoy yaptı.
Adelina okula ilk defa gidecek fakat Draco ilk senesinden beri okulda.
Artık hazırdı değil mi? Bu planını malfoylara ve babasına söylemişti. Lucius Draco'ya bu plandan bahsetti, şöyle bir sorun vardı; eğer ikiside birlik olup bu görevi yerine getirebilirlerse ölüm yiyen olup dövmeyi almaya hak kazanacaklardı. Bunu istiyorlar mıydı? Tabi ki hayır. Bu yüzden Draco babasına ne kadar karşı gelemeyip tamam dese de Adelina'yı da tanıyordu, o da istemiyordu dövmeyi. Adelina'nın başka planı daha olduğunu düşünüyordu bu yüzden içi rahattı.
Adelina ve draco küçüklükten kalma arkadaşlardı. Ölüm yiyen meselesi yüzünden tabi ki.. söylemeyi unutuyordum az daha! Adelina ve Draco'yu onlar küçükken büyüdükleri zaman evlendirmeyi bile planlamışlardı fakat vazgeçtiler. Her neyse, iyi anlaşırlardı fakat arada birbirlerine gıcık kaparlardı çünkü birbirlerini o kadar sene arkadaş da olsalar o kadar da iyi tanımıyorlardı, sık sık da görüşmezlerdi, toplantılarda ve malfoylar onlara geldiği zaman görüşürlerdi. Voldemort Adelina'nın tanınmasını istemiyordu.
~~~~~~~~~~
Hogwarts'a giderken | Adelina'nın anlatımı
Elimde bavullarla draconun ailesi ile vedalaşmasını bekliyordum, babası onu sertçe tembihlemeye devam ederken Narcissa bana bakıp el salladı ve gülümsedi. Ölüm yiyenlerden tek sevdiğim Narcissa olabilirdi, zarif ve ağır başlı bir kadındı. Fakat tren kalkmak üzereydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görev | Draco Malfoy
FanfictionGörevi başarıp ölüm yiyen olmaya hak kazanacaklar mıydı? ... yoksa bir delilik mi yapacaklardı?