20

16 3 0
                                    

| Adelina'nın Anlatımı

Yemeğin sonlarına doğru Harry, Ron ve ikizler yanımıza geldiler. Karşımızda ki boş yerlere oturdular, zaten yemeğin sonu olduğu için çoğu kişi gitmişti.

"Konuyu biliyorsunuz zaten" dedi Fred.

"Özür dileriz." Diye ekledi George.

Sonra ikisi aynı anda bana dönüp "bir şeyin yok değil mi?" Dediler.

"Hayır yok, bende özür dilerim fakat şakanın da bir yeri ve sırası vardır."

ikisi de kafasını salladı. Harry önce masaya sonra sırasıyla bana ve draco'ya baktı.

"Bu 2 oldu sanırım, 2dir gaza gelip üstünüze geliyorum. Bende özür dilerim."

"Bende" diye ekledi Ron.

"Sorun değil" dediğimde draco ekledi, "3.sünde gaz maz demem bende aynısını yaparım, bilirsiniz."

Kafasını salladı. "Bilirim..." Dedi Harry.

Harry, Ron ve ikizler gittiğinde draco'ya döndüm.

"Ama çok güzel uçtum demi"

Ters ters baktı. "Sus Adel, hâlâ o korkuyu atlatamadım. Ya tutamasaydım seni?"

Masanın altından elini tuttum. "Ama tuttun."  Kaşlarımı indirip kaldırdığımda dayanamayıp güldü.

Yanımıza Marcus geldi.

"Oynayışın güzele benziyor, dün göz ucuyla bakmak istedim de. Hızlısın baya, fakat belki tutucu olabilirsin."

"Sorun değil"

"Haftaya maç var," draco'ya döndü. "Kardeşini biraz daha çalıştırmaya bak Malfoy, maçta işimize yarayacak."

"Az önce kendisiyle konuşmayı biliyordun, desene kendisine daha çok çalış diye. Gelip bana imalı imalı konuşuyorsun yapraam?"

Yapraam mı? PUAHAGAGAG(🫡)

Gülmemek için kendimi tutarken Marcus ikimize de side eye atıp gitti.

"sonra niye zorbasın diyolar, adam daha kime konuşacağını bilmiyor sonra suçlu ben oluyorum." Sinirli sinirli bana döndüğünde en sonunda gülmemi tutamadım ve o her ortamda kendini rezil eden arkadaşlar gibi güldüm.

Neredeyse herkesin gözü bize dönerken ben draco'nun arkasına saklanmaya çalışarak ağzımı tutuyordum.

"Heeehhh sende rezil ettin bizi tüm okula, tam oldu güzelim benim."

Herkes tekrar önüne dönerken nefes almaya çalışıyordum fakat her draco'ya baktığımda tekrar kriz tutuyordu. Draco'nun gülüşüme bakıp gülerken son dediği;

"Seni çok seviyorum.." oldu.

Ertesi gün

| Draco'nun Anlatımı

"Tekrar toplantıya gitmeliymişiz." Elinde ki parşömeni büyüyle yaktı.

"Konu neymiş güzelim?" Yatağımın ucuna oturmuş ayakta olan Adel'e bakıyordum.

"Konuşacaklarmış sanırım, klasik aşağılayıcı bir parşömendi." Yanıma oturdu ve derin nefes aldı. "Ee hadi ne duruyoruz sevgilim?" Dedi. Uyanınca dağılmış olan saçıma attı elini, düzeltmeye başladı.

"Hazırlanıp gidelim." Yanağını öptüm. İkimizin de şansa ihtiyacı vardı ve biz bu şansı kendimiz yaratmaya çalışıyorduk.

Hazırlandıktan sonra el ele tutuşup ölüm yiyen toplantısının olduğu yere cisimlendik. Kimse yok sayılırdı. Voldemort, benim ailem ve greengrass ailesi- Onların bur'da ne işi vardı?

Görev | Draco Malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin