| Adelina'nın Anlatımı
Sabah kahvaltıdan 12dk önce kalkıp hızla hazırlanmıştım. Draco hâlâ öküz gibi yatıyordu, neyse ki horlamıyordu. Asamla büyü yaparak bir bardak soğuk suyu yüzüne döküp hızlıca odadan kaçtım. Kaçarken tek duyduğum şey:
"KAÇMA ADEEEEEEELLL!!!!!!" Diye bağırması oldu. Son sürat hızla ortak salona gidip Slytherin masasına oturdum ve altın üçlüye el salladım, onlarda gülümseyerek el salladıklarında karşımda oturan Astoria konuştu.
"Draco ner'de ve neden nefes nefesesin?" Nefesimi düzene sokarak konuştum.
"Gelir birazdan." Sorusunu net cevaplamadığım için göz devirdi.
Bu sırada Draco sinirli sinirli ortak salona giriş yaptı, beni aradığı her hâlinden belliydi. En sonunda göz göze geldiğimizde gülmemi tutamamıştım, karşımda bana dik dik bakan Astoria ve ona eşlik eden Pansy'e aldırmadım. Draco yanıma gelerek oturdu, Astoria'yı görünce daha da sinirlenmiş gibiydi. Yaptıkları ikimizin de aklından çıkmamıştı hâlâ. Bana döndü:
"Çıkmaz sokak Adel hanım."
"Yanlış düşünüyorsunuz Draco bey."
Astoria bu halimize güldü, "gördüğüm en iyi kardeş ikilisi." Biz onun bu dediğine sırıtırken Astoria eksik olmadı.
"Demi, demi.." gülerek önünde oluşan yemekleri yemeye başladı. O böyle diyince üçümüz de birbirimize bakarak sessizce taklidini yaparak güldük.
Yemeğin sonlarına doğru herkes yavaş yavaş dağılırken bizde ayaklandık, altın üçlünün yanına gittik, birlikte derslere girmeye başladık, bugün sadece 1 ortak dersimiz vardı. Derse girdiğimizde iki profesör vardı derste, uygulamalı yapacaktık anlaşılan. Profesör Severus Snape ve Profesör Gilderoy Lockhart, düello yapacağımızı söyledi.
İki profesörde kendini üstün görerek kendi aralarında laf dalaşına girdi ve birden düello için öğrenci seçmeye başladılar, düşünme yetkilerini kaybetmiş gibilerdi. Gilderoy Lockhart bi' anda Draco'yu seçti, daha sonra da Astoria'yı. Draco'yu seçmesine sinirlenen Profesör Snape'in ağzından benim ve Hermione'nin adı çıktı. Draco ve Astoria'yla mi düello yapacaktık yani? Merlin aşkına!
Profesörler kenara çekildiğinde başlamak için hazırlandık fakat birbirimize boş boş bakıyorduk sadece, iki tarafta düello yapmak istemiyordu, Astoria hariç. Bu duruma hırslanan profesörler kendi aralarında ki savaşı sonlandırmak için bize başlamamız için komut verdiler. İki tarafta başlamadı, bu sırada profesör Snape'in
"Dersimden kalmak istemiyorsanız kımıldayın" demesiyle Hermione karşı tarafa bir büyü gönderdi:
"Piper Pneum! (Rakibini şaka amaçlı lanetlemek için kullanılır.)"
Draco laneti engelledi: "Imprecor Protego!(Mükemmel bir savunma büyüsüdür,yalnız etkisinin ne olacağı anlaşılamayan lanetlerde bir işe yaramaz).
Astoria atladı bu sefer "Avis! (Şaka olsun diye kullanılabilir,böylece rakip tamamı hayalet olan kuş sürüsü üzerinde yoğunlaşır.Kuşlar rakibe saldıramaz.)"
Hermione Astoria'nın gönderdiği kuşları dikkatimiz dağılmasın diye yok etmeye çalışırken büyü yapma sırası bendeymiş gibi hissettim.
"Incendio! (Ateş yakmayı sağlar.)" Ben büyüyü gönderirken Hermione kuşları yok edeyim diye sendeleyip bana tutunmaya çalışarak yere düştüğünde beni sarsmıştı. Bu nedenle yere doğru yapacağım büyüyü yanlışlıkla Astoria'ya doğru yapmıştım.
Draco Astoria'ya gönderdiğim laneti engelledi "Extingui Iginis!(Ateş söndürme büyüsü." Dedi ve ekledi, napıyorsun adel!"
Bu duruma Profesör Snape sevinirken onu görüp sinirlenen Profesör Gilderoy Lockhart Astoria'ya göndereceği lanetlerden çekinmemesini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görev | Draco Malfoy
FanfictionGörevi başarıp ölüm yiyen olmaya hak kazanacaklar mıydı? ... yoksa bir delilik mi yapacaklardı?